Hiperautomobilis vokiškai: nuo 0 iki 100 km/h – greičiau nei per 1 s (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2011-12-01 11:45
Negi tai imanoma net su tokia arkliu banda? Nebent pats auto svers maziau nei 600kg. EDIT: perkrovos zudancios, stabdant gali ir akyse aptemti arba spranda gali nusilauzti Beja fotkes labai detalios, galejo ju net nebuti cia.
dMs 2011-12-01 12:09
whaaaaat? Parasiuta stabdymui prides?
piktasijus 2011-12-01 12:10
http://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One_car rašo, kad f1 bolidas teoriškai gali 0-100 įsibėgėt mažiau nei per sekundę, bet to neleidžia padaryt sukibimo trūkumas. Jei f1 bolidas galėtų, kodėl gi negalėtų superautomobilis?
MaNolietuva 2011-12-01 12:39
kodėl nėra įmanoma? nėra nieko nerealaus, pagrindinės problemos tai padangų sukibimas su asfaltu, aišku tokiu greičiu kol visiškai sudils padangos nuvažiuos nedaugiau 50km, nors kol kuras pasibaigs nuvažiuos dar mažiau:D užtenka panagrinėti detaliau Bugati veiron charakteristikas ir bus aišku. o ir bet kurioj trasoj nepalėksi 450km/h na o 5.6g nėra žudančios su specialiai diržais, naikintuvų pilotai su specialiais kostiumais pakelia ir apie 10g kita vertus ne kiekvienam toks žaisliukas įkandamos, o ir daugiausia dėdžių garaže bus kaip koks brangus akcentas:D
mobilunkas 2011-12-01 12:50
nesuprantu, stabdymas 1,4 sekundes, isibegejimas maziau sekundes, kaip ratam neprasisukt isibegejant? o jei prides reaktyvinius variklius, tai nedziaugsmas bus prie sviesoforo stovet uz tokio automobilio
Nierka 2011-12-01 13:31
Stabdymas tai nerealus, nuo 100 iki 0 - tik 17 metrų! Kažkas sunkiai suvokiamo. Jei šiuos automobilius gamins serijiniu būdu, tai jie turi būt ir pritaikyti gatvėse važinėt, t.y. be jokių reaktyvinių variklių ar stabdymo parašiutų. Man kažkaip sunku įsivaizduot, kokius jie stabdžius naudos, kad per 17 metrų sustos
uodas 2011-12-01 14:21
Serijiniu budu - oho - taigi kas antram hipertonikui smegenys ishsitaskys, cia pries kiekviena starta reiktu pas daktarus pasitikrinti prieš sedant "prasilekt"
Swift RR 2011-12-01 14:47
Va žmonės ką sugeba didžialitražis forsuotas variklis, ne tai kaip 1.3
M.Mantas 2011-12-01 15:04
Iš kur komentatoriai ištraukė reaktyvinį variklį ir parašiutą? Paskaitykit straipsnį prieš komentuodami. Neįsivaizduoju kokias padangas jie naudos. Nepasakyta kad apsiribos keturiais ratais.
Xdmin 2011-12-01 17:06
Na o man idomiai pasirode kad bus rotorinis variklis. Kiek zinau Mazda vis dar deda pastangas i rotoriniu varikliu tobulinima, galbut ateityje kas nors is to iseis Su tokiu pagreiciu maksimalu greiti bus galima pasiekti daugiau vietu, nei su buggati
kiesza 2011-12-01 18:18
is rotorio nieko gero..kas keliasdesimt tukstanciu km reiks keist varikli, arba kapitaliai restauruot.
Xdmin 2011-12-01 18:55
Bet juk cia superautomobilis, tu keliasdesimt tukstanciu km tiesiog neatlaikys ir kitos detales. O ypac kai tokia kaimene ganosi. http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... -eDRFOv_GA sis video parodo kokie "ilgaamziai" yra superautomobiliai
arvis911 2011-12-01 18:55
Rotoriniai varikliai pareina tik tiems kurie nemoka vairuoti. Prestižinėse 24 valandų LeMano lenktynėse, 1991 metais, mazda kažkaip sugebėjo laimėti su rotoriniu varikliu, įveikus 4932.2 km ir taip įrodydama jų patikimumą.
arvis911 2011-12-01 19:14
kiesza 2011-12-01 20:01
Ir garantuoju 100 proc. kad po varzybu tas variklis buvo paprasciausiai ismestas, nes jy remontuoti neapsimoka. Sie varikliai 20 000km tetarnauja, bei jai jie turetu daugiau pliusu uz yprastus tai vien rotorius ir tegamintu, bet kolkas minusai nustelbia pliusus o jai variklis nuvaziaves 5 000 km tau atrodo patikimas tai patariu pasidomet apie MB 123 3.0D varikliais kurie yra milijoniniai ir vieni patvariausiu kada nors gamintu.
Gaziux 2011-12-01 20:53
Na ka jau MB varikliai nusileidzia golfukui 2. ju dyzeliniai varikliai neuzmusami, tad slepkis su savo MB... tikiuosi supratai jog cia sarkazmas ir kad nera paciu geriausiu paciu blogiausiu varikliu, yra tik geras ir prastas vairuotojas kuris priziuri ir nepriziuri savo automobilio.
arvis911 2011-12-01 21:54
Galbūt tie varikliai yra patvarūs dėl to, kad jie yra tingūs. Norėčiau pamatyti kaip pilnu pajėgumu nuvažiuoja 5000km tas tavo MB. Kiek pamenu MB 300D kartais neturėjo tik 50kw?
vc. 2011-12-01 22:06
žudanti apkrova paprastam netreniruotam žmogui. Jau ir prie 3-4 netektų sąmonės. Na o kas liečia pilotus, tai jiems kraują stimuliojantys kostiumai padeda kraują atgal į galvą "pumpuot", nes ir jie išsijungtų. Su 10 G gali jau žmones žudyt, pasidaręs "linksmuosius" kalniukus.
ZmogZ 2011-12-02 00:13
Kažin kuris greičiau nusibaigtų jei paleistum abu kartu rotorinį ir tą MB 123 ant maksimalių apsukų. Rotorinio patvarumas pasimato lenkynėse, didžiąją laiko dalį variklį maksimaliai pjaunant. Pavyzdžiui f1 varikliai vienadienai už tai kad variklis subyretu nuo savo svorio (čia apie cilindrų pagreičius kylant aukštyn ir žemyn) dirbdamas ant 18k+ apsukų, tuo tarpu rotorinis legvesnis ir paprastesnis, iš to ir tas patvarumas, todėl FIA užkimšti pinigais ir uždraudė rotorinį. Tuo tarpu kai variklis dirba mažom apsukom, cilindrinis aišku patvaresnis, nes turi vidinį tepimą, o rotorinis tuo tarpu tik apie alkūninį veleną. Jeigu Mazda būtų galėjusi sau leisti ir FIA nebūtų korumpuoti šikniai dar ne tokių pasiekimų lenktynėse būtume pamatę.
kiesza 2011-12-02 19:26
1. MB 123 3.0 variklis yra moraliskai pasenes, pradetas gamint dar 7ame desimtmetyje ir uzsitarnaves istvermingiausio matoro titula. atmosferine versija turejo apie 80kw turbinine biski daugiau. 2. 1.6d varikliai ejo ne tik i golfus bet ir i visus to meto vw, audi b2(geras variklis jai tau per 80) bet truputi jy pagainiojus iskart susimaiso tepalas su ausinimo skysciu TD versija geresne. todel sis motoras MB nusileidzia visose kategorijos tai pat ir remonto islaidose. 3.zinoma, kad rotorinis greiciau nusibaigtu vien del to, kad uzpilta kura sudegintu 4 kart greiciau nei cilindrinis. Visu antra tepalo sudegintu 4 gubai gdaugiau uz analogiska iprasta varikli, yra ir daug daugiau rimtu minusu kurie tvirtai nustelbia pliusus, o ZmogZ gal gali paaiskint kodel FIA turetu bijot rotoriniu varikliu technologijos ir veltis i machinacijas, bei gadintis ivaizsi del nesamos gresmes? ir kokiu gi pasiekimu butu jie pasieke ? tie rotoriai ?