Įkrauk elektromobilį nesustodamas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Xdmin 2011-12-03 13:23
Bateriju talpa elektromobiliuose nesumazetu, nes tik pagrindiniai keliai turetu tokia galimybe, panasiai kaip ir troleibuso linijos, per ta laika galbut jau bus pritaikyti laboratorijose sukurti pasiekimai, na bet magistrales galetu tureti tokia galimybe.
Robinis 2011-12-03 13:25
kad ir tos pacio sankryzos galetu turet tokius dalykas. stovi kamstyje o tave krauna
Creatium 2011-12-03 13:40
Labai geri pastebėjimai. Ko gero taikyt tokį dalyką reikėtų magistraliniuose keliuose, greitkeliuose. Ten, kur atstumai dideli ir stotelių įrengti kas 20 km neapsimoka. Aišku, tai galiotų tik tiesiant naujus kelius, nes senų ir dar gerų kelių niekas neperklos vien dėl to. Nebent ateityje darant kapitalinį kelio remontą. Na, o miestuose pilnai užtenka ir dabartinių elektromobilių galingumų ir krovos galimybių. Naktį namuose pasikrauni ir porą dienų važinėji. Gal nebent daryt stovėjimo aikštelėse ir pan. Ir nebent daryt vien dėl to, kad mažėtų pačių elektromobilių ir jų eksploatacijos kaina.
enternald 2011-12-03 13:44
Klausimas kas mokės už tinklus ir elektrą? Tie kurie važinės? Kaip iš visų elektromobilistų ims mėnesinį ar bus viduje elektros skaitliukas. Kaip tas skaitliukas atspindės išvažinėta elektrą tuose keliuose, o ne krautą namie? Manau toks tinklas sukeltų porą praktinių problemų su įgyvendinimu, bet jei būtų įgyvendintas išspręstu iš karto beveik visus elektromobilio trūkumus.
algiuz 2011-12-03 13:58
Nežinau kiek realu, bet kažkur buvo technologijos straipsnis, kad galima įrengti kelius, kurie gamintų elektra iš mašinų trinties su keliu lygtai ar dėl vibracijos? Tai ta pagaminta elektra ir galėtume naudoti elektros automobilių pakrovimui nuotoliniu būdu. Aišku monopolininkai to neleis padaryti, nes važinėtume iš esmės už dyka. Edit: http://www.technologijos.lt/n/technolog ... 21&l=2&p=1. Pasirodo kiek kitaip, integruojam saulės elementus į kelius ir energija atiduodam savo auto. Įvestu valstybė kažkokį mokėsti už kelius, kurie būtų padengti tomis plokštėmis ir būtų puiku. Aišku čia tolima ateitis, bet visgi pasvajot galima.
bahuriux 2011-12-03 15:05
Cia man vienam ta paryskinta vieta nesuprantama? 1mikrosekunde = 1/1000000 s, jei perdavineti 10000 W, tik 7 mikrosekundes tai perduotas energijos kiekis bus 0,07Ws, arba J. O jei tureta galvoj 10kWh per 7mikro sekundes tai toj masinoj per 7 mikrosekundes visi virstu kepsniais. Isverskit i zmoniu kalba prasau, kas cia tureta raumeny.
Creatium 2011-12-03 16:26
Be šito dar tikrai buvo vienas straipsnis apie tai, kaip galima ir be jokių plokščių išgauti energiją iš kelių.. Va, radau jį: http://www.technologijos.lt/n/technolog ... psnis-5708
rimasD 2011-12-03 17:41
Kodėl nepastačius eilės tokių ričių kelyje?
Jomajo 2011-12-04 00:52
nesijaudink, jau ka ka, bet pinigus tai valdzia ras kaip ir uz ka paiimt
mhm 2011-12-04 11:38
Idėja aišku graži, bet kad su energijos tvermės dėsniu nesiderina, tai nesvarbu..
enternald 2011-12-04 12:22
Rimtai kažkokia nesamonė parašyta. Galėjo tiktai galią parašyti. Gal energija tikrai 10000J per 7 mikrosekundes turėta galvoje, tada realiau viskas atrodo(nors galia nežmoniška vistiek, nebent aparatas veikia pliūpsniais po 7 ms per sekunde). Taipogi gal turėta milisekundės galvoje?
technologas 2011-12-04 14:32
Užsienio "moksliniai" žurnalistai parašė bele kaip, o į lietuvių kalbą vertė ne iš originalo, bet iš tų "mokslinių" žurnalistų svaigimo, nesusimąstant, apie kW/mks. Originalus straipsnis čia - " Gal ir norėtųsi žmonėms jų paplitimo, tas amžinas noras vis važinėti ir aišku kuo pigiau. Bet aš netikiu, kad taip įvyks.
Nerkashis 2011-12-04 17:18
Aišku, kad nerealu jog viena ritė pakraus elektromobilį. Reikalingas visas kompleksas ričių. Tarkim važiuojam 90km/h, tai 1km nuvažiuojam per 40s. Kažin ar įmanoma per tiek laiko priimti tokį kiekį energijos, kuris pakrautų bateriją. Na gerai, dalinai įkrauti. Vistiek reikia sudoroti pakankamai didelį kiekį energijos. O dar pagalvojus kiek kainuotų įrengti 1km ričių kompleksą.... kosmosas. 160A/m magnetinis laukas!!! Prie 25A/m magn. lauko ribojamas buvimo laikas iki 5min. Automobilis tuomet turėtų turėt gerą ekranuojantį komplektą, su daug lenciūgėlių
enternald 2011-12-04 23:55
Dėl kainos akivaizdu, kad didelė bet padalink ant tukstančių automobilių piko metu ir pritaikyk visiems. Bet apie valstybinę sistemą negali būti nė kalbos Dėl 160 A/m bėdos neturėtų būti: toks laukas veiks elektromobilio dugną ir tolstant akiaizdžiai mažės. Kaip suprantu iš straipsnio viskas koncentruota. Aš pats manau neapsimokės projektas. Patogiau naudotį kokį vandenilį ar elektrolitą dideliam atstumui: ipili kaip standartinį kurą ir varai. Arba prie baterijų krovimo ir pačių baterijos technologijų tobulinimo grįžti. šimtus kilometrų ričių nutiesti atrodo nerealu.
Xdmin 2011-12-05 00:11
Sove tokia ideja. Tarkim akumuliatoriu uztenka 50km. Bet papildomai visi veziotusi bateriju, kurios gamina energija kai kas nors jungiasi (na vienkartines kaip supratot), mano manymu, jos turetu buti pigesnes ir galbut lengvesnes, naudojamos dazniausiai tik ekstra atveju. Na arba jei reikia nuvaziuoti didesni atstuma, nepirksi juk kitos masinos tam kad nuvaziuot i pajuri. Tie keli ekstra kilometrai manau ne viena isgelbetu
Nerkashis 2011-12-05 00:22
O papildomas svoris tuos sutaupytus km atimtų.
langas 2011-12-05 09:53
Šiaip jūs pamiškite, kad elektra varomi automobiliai yra geri, kad žali Jie yra puikūs dėl to, kad galima truputi gauti energiją kurią gaminti gali visi iš daugelio dalykų - elektrą. dabar naftos produktai yra monopolizuoti ir sukoncentruoti į keletą valstybių todėl visada buvo ir bus iškeltos kainos ir problemos su tiekimu. O elektra jokiai valstybiai praktiškai nėra problema ir ji yra universali - nori krauni namie - nori krauni kolonėleje - viskas puiku. Nori investuoji į kokį generatorių vėjo - krauni tada daug pigiau (nepamirškite, kad atsinaujinančių šaltinių sėkmė yra tuomet kai elektra naudojama visada kai ji gaminama, o ne tik tada kai reikia - kad ji negaminama)