Kur žiūri žmonės, apsilankę jūsų socialinio tinklo profilyje?  (0)

Atlikus nedidelį tyrimą nustatyta, kur dažniausiai žiūri ir ką pastebi žmonės, apsilankę kitų internautų anketose socialiniuose tinkluose bei interneto svetainėse.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tyrimą tinklalapio Mashable.com prašymu atliko kompanija „EyeTrackShop“, sukūrusi technologiją, leidžiančią stebėti, kaip žmonės naršo interneto svetainėse.

Pasitelkiant interneto kameras, sekamas respondentų akių judėjimas ir taip nustatoma, į kurias tinklalapio sritis žmogus žiūrėjo ilgiausiai, kur tik užmetė akį, o ko apskritai nepastebėjo. Ši technologija aktyviausiai naudojama kuriant reklamas ir interneto svetaines, siekiant sužinoti, kas labiausiai patraukia žmonių dėmesį, koks dizainas ar išdėstymas būtų patogesnis.

Tyrime dalyvavo 30 žmonių, kurių buvo paprašyta peržvelgti įvairių žmonių profilius svetainėse „Facebook“, „Google+“, „LinkedIn“, „Flickr“, „YouTube“, „Klout“, „Reddit“, „Digg“, „Tumblr“, „Twitter“, „StumbleUpon“ ir „Pinterest“. Kiekviena svetainė buvo rodoma 10 sekundžių. Kur žmonės žiūrėjo dažniausiai, galite pamatyti apsilankę šioje svetainėje (apsilankę šiuo adresu, peržiūrėkite fotogaleriją po tekstu).

Mashable.com pripažįsta, kad tyrimas nėra tobulas, o jo imtis per maža, tačiau tai leidžia susidaryti bendrą vaizdą apie tai, kas labiausiai rūpi daugumai naršytojų:

  • Profilio nuotrauka. Ji sulaukė daugiausia dėmesio socialiniuose tinkluose „Facebook“, „StumbleUpon“ ir „Klout“.
  • Jūsų draugai. Žmonės dažnai peržvelgia jūsų draugų piktogramas, kurios yra daugumoje socialinių tinklų (pvz., „Facebook“, „Google+“, „Twitter“ ir „Klout“)
  • Naujausias turinys. Tai, ką parašėte ar įkėlėte pastaruoju metu, sulauks daugiausia dėmesio. Senesni įrašai dažnai lieka nepastebėti. Tai galioja tiek į turinį orientuotose svetainėse („Pinterest“ ar „Digg“), tiek socialiniuose tinkluose (pvz., „Facebook“). Tačiau svetainėse „Twitter“ ir „YouTube“ tai buvo ne taip svarbu.
  • Jūsų veikla. Darbovietė ir pareigos sulaukė daugiausia dėmesio socialiniame tinkle „LinkedIn“.
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: 15min.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)