Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
klaidas.thompson 2011-12-07 09:11
vitalijuss 2011-12-07 09:20
Klaidas.thompson, kodėl toks sarkastiškas? Tikrai ne vienas, praradęs telefoną, yra pagalvojęs apie galimybę gauti naują. Vualia - jeigu esi kerėpla, ar gyveni marozų rajone, tai neverksi įmetęs savo smartfoną į klozetą, ir nebijosi duoti "skubiai" paskambinti marozui. niekas neverčia draustis, čia pasirinkimo laisvė.
Anonymous 2011-12-07 10:04
Na, drausti apsimoka - juk telefonų nuvertėjimas tiesiog milžiniškas! Perki už pusantro - o po pusės metų tik kelis šimtus kainuoja
Va čia draudimas ir padėtų!
Ispanas19 2011-12-07 10:14
Per anksti dar lietuvai tokiem dalykam, nepribrende zmones dar tam...
klaidas.thompson 2011-12-07 10:28
[quote="vitalijuss"]Klaidas.thompson, kodÄ—l toks sarkastiÅ¡kas? Tikrai ne vienas, praradÄ™s telefonÄ…, yra pagalvojÄ™s apie galimybÄ™ gauti naujÄ…. Vualia - jeigu esi kerÄ—pla, ar gyveni marozų rajone, tai neverksi įmetÄ™s savo smartfonÄ… į klozetÄ…, ir nebijosi duoti "skubiai" paskambinti marozui. niekas neverÄ
klaidas.thompson 2011-12-07 10:38
nu jo,sutinku,bet nieko man rodos mes jau sparciai vejames amerikonus siuo kriterijum tereiks kokiu poros metu ir netgi pralenksim juos,juk esam isradinga tauta ir tokie genialus poelgiai kaip kates dziovinimas mikrobangej,ar ieskinio kavinei pateikimas uz per karsta kava,mums atrodys kvaili-vaikiski zaidimai.
andriulis 2011-12-07 10:39
Oi pamenu laikus, kai is UK zmones vezdavosi draustus loptopus, telefonus. Nusipirkdavo draudima, o po menesiuko pranesdavo apie vagyste. Jokiu bedu nebudavo, gaudavo kita. Tik nepamenu ar sekantis mokejimas pabrangdavo ar kazkokia dali uz nauja itaisa reikdavo sumoketi. Na tai buvo seniai, dabar kazkaip negirdziu siu Lietuviu prasymanymu uzsienyje Gal ka pakeite?
Reikia isiskaityti i ta draudimo sutarti! Na jei bus toks dalykas, tai tikrai naudosis daug zmoniu. Nusiperki rageli kurio verte 1200lt daleiskim, po pusmecio galesi suarganizuoti broliui, sesei, ar mamai extra telefona
vitalijuss 2011-12-07 10:43
taskitas, aha sutinku, draudimas duos naują telefoną, o garantinis tik suremontuoja seną..
klaidas.thompson, draudimas galioja nuo vagystės ir telefono sugadinimo, nuo pametimo niekas nedraudžia. Šiaip įdomu, kaip viskas veiks. Žinau tiek, kad kitose šalyse tas telefonų draudimas jau yra ir sėkmingai veikia.
o šiaip manau visi žino, kas yra kasko automobilių draudimas. Čia manau bus tas pats. Draudimas gaus daug pinigų iš sąžiningų klientų, o nuo marozų niekas neapsaugotas, bet manau draudimas bus numatęs tuos atvejus, kai tie patys marozai aiškins, kad telefoną pavogė, nors iš tikrųjų pardavė.
Dreigas 2011-12-07 10:45
Is tikro, Lietuviai dar ner pilnai pasiruose tam, del tokiu zmoniu kaip klaidas, imones negali teikti visavertes paslaugas ir pasitiketi musu visuomene, kaip ir mes jomis... Aisku visur ju yra, bet pas salyginai per daug... Siaip paslauga tikrai verta demesio ir aisku bite nesudarys salygu tuom piknaudziauti. O as panasia alternatyva naudojuosi jau beveik du metus, tiesiog man UK bankas draudzia telefona ir priedui dar kiti draudimai (AA, keliones, ...) ir tikrai nekilo pagundos per visa ta laika tuom piknaudziauti. Na bet kaip ir minejau, ne lietuviams tokios paslaugos... O bite tai puikiai turi suvokt, Tad is tikro manau, kad bus keliamos papildomos salygos gauti si draudima arba ivykus draudiminiam ivykiui gauti draudima
Pasalietis 2011-12-07 10:49
o ar čia nebus paprasčiausias vidurių draudimas, nuo gamybinio broko, kas pagal įstatymus privaloma ir taip metams ?
kionig 2011-12-07 10:53
O va man ar įdomu, ar draus tokius atvejus, kai telefonas paskęs klozete ? Žinoma, nuo savo rankų atgrubnagiškumo, galima apsidrausti, ir turbūt bitė pati neprieštaraus, tik už xyz papildomą mokestėlį
stiklas 2011-12-07 11:09
Bus sukčiaujančių tikrai, bet nereikia būti tokios prastos nuomonės apie tautiečius. teko domėtis šia paslauga jau, - pavogus telefoną reikės kreiptis į policiją, užregistruoti vagystės atvejį, o čia policija, kaip ir registruodama kitus draudiminius atvejus - kaip autoavarijas ir pnš dirba savo darbą ir aiškinasi visas įvykio aplinkybes, taip kad suklastoti vagystę manau ne kiekvienas ryšis taip lengvai, kaip kad komentarą gali parašyti. Nuskendusius telefonus irgi atlygins, jei bus pristatytas tas vandens sugadintas aparatas
klaidas.thompson 2011-12-07 12:04
Taip,pilnai sutinku del to kad bite sukurs N saugikliu nuo piktnaudziavimu,juk toki reikala uzkurus gi ne kvailiai tvarko,juk pasiskaiciuoja ir apsidraudzia nuo nuostoliu,taigi isvada tokia:apdraudus tel.nelabai ka laimesi,netgi is tikruju netycia netekus ar sugadinus tel. gali likti ant ledo.
PVZ,buvo toks atvejis:zmogelis isigijo nauja dzipa mazdaug,nu ir aisku brangus daiktas,logiska kad reik apdraust visapusiskai,taip ir padare,ir viena grazia diena vaziuojant greiciausiai del trumpo jungimo,tas daiktas uzsidege ir kaip dazniausiai buna sudege visiskai per ~10 min.
bet gi yra draudimas,suformines ivyki ir su visais popieriukais,ramus vyksta i draudima zalos atlyginimo,
na o ten jam parodo spyga,ir sutarties punkta kuriame nurodoma (zala neattlyginama jei jos priezastis techninis automobilio gedimas)
ir tikrai nesivelciau as su visais tais draudimais,geriau jei negali sau leisti prarasti labai brangaus prietaiso,tai turek toki kurio nebus gaila netekt.
o tie visi draudimai man panasiai atrodo kaip ir banku indeliai su palukanom:padejai 1000 lt su ~5% palukanom ir po metu galvoji kad turi 1050 lt,is tikro taip,bet infliacija suvalge ne tik tas tavo palukanas bet ir dali tavo indelio.ir gali pasiguosti nebent tuom kad kojinej infliacija butu suvalgius dar daugiau.
andriulis 2011-12-07 12:06
Inicijuoti telefono vagyste yra lengviau nei bet ka. Cia gi ne taip kaip kasko draudimas, kur palikti atidarytom durelem su raktu spynoje uzvesta masina negali. O su telefonu, tai gi nebus eksploatavimo taisykliu tokiu, kad telefonas turi buti ant grandineles, kuri prisegta prie kelniu ir t.t. Zinoma ta "pavogta" telefona reiks biskeli "pakoreguoti", IMEI numeriu keitimu, kas nera leidziama. Nes be sio pakeitimo, telefonas speju Lietuvoje nebeveiks, nes bus blokuojamas operatoriaus.
Buvau nusipirkes Airijoje nokia 8800 kuri tokiu budu buvo gauta. Tai su tuo telefonu iseidavo naudotis iki kokiu 3 skambuciu, paskui automatine sistema pagaudavo ir uzblokuodavo. Tai isemus sim ir vel idejus, galejai naudotis kokiems trims skambuciams.
Parvezus telefona i Lietuva, telefonas veike be priekaistu.
andriulis 2011-12-07 12:21
Klaidas.thompson - jei toks ivykis buvo koki tu rasai, tai tik to dzipo savininkas kaltas. Nes draudimo sutartys koreguojamos ir derinamos. Draudimo bendroves visuomet nori susimazinti rizika, tai ir prigalvoja slaptu saugikliu. Tokiu kaip, kad masina turi buti laikoma saugojimo aiksteleje nakti.
Buvo toks variantas Lietuvoje, kai kasko draudimu buvo apdraustas miskovezis. Po vagystes kur miskovezis stovejo degalines aiksteleje, draudimas pasake, jog draudimo ismokos imone negaus. Isnarsius sutarti zvaigzdutem pazymetose vietose buvo rasti punktai, kurie teige, jog masina turi buti saugomoje aiksteleje. Jei neklytstu tai buvo ir reikalavimas, jog aiksteles teritorija butu filmuojama.
Reziume: Pries pasirasant sutartis, reikia atidziai isiskaityti!
vitalijuss 2011-12-07 13:24
http://www.bite.lt/files/pub/bite_lt9/l ... ykles1.pdf
pasiskaitykit, kurie iš punktų, jūsų manymu, yra saugikliai?
andriulis 2011-12-07 16:14
Citata is sutarties "Įrenginys bus pakeistas kitu, Bendrovės požiūriu, labiausiai įrenginio specifikacijas atitinkančiu įrenginiu"
Tai va nusipirksit Iphone, po pusmecio Jus ji pamesit, tai gausit LG telefona iki 600lt vertės, nes jie bus paskaiciave Iphone nusidevejima.
Ir tas antras punktas "Protingos atsargumo priemones" D Ir ka gi tai galetu reiksti? Ar cia jau visi prades interpretuoti protingas atsargumo priemones kaip kas nori?
Vienu zodziu sausakimsame autobuse Jums istrauks telefona is kisenes, tai nieko neirodysit, nes bus pazeista "protingo atsargumo taisykle" DD reikejo kaip kareiviui buti budriam.
Cia piaras labiau, jog va mes pirmi, bet tas pirmi tai visiskas šū...
P.S. Gausit nauja telefona tik tuomet, kai turesit atvira apiplesima su video irasu
immortallt 2011-12-07 16:20
Jei imetei i vandeni, tai negarantinis ivykis. Del draudimo - jei siulys toki - tiks. Aisku telefono verte bus irgi isreiksta nuo laiko ir t.t. Bet jei esi linkes praganyt telefona arba siaip finansai pas tave stabilus, bet prireikus negaletum isigyt, tai geras dalykas, kitu atveju nezinau... reikes skaityti salygas.
Wolfy 2011-12-07 18:01
Visiškai nesamoningas draudimas, kas sugeba įpirkti brangius telefonus, tas sugebės jį praradus ir nauju pasikeisti.
UDE 2011-12-07 20:01
samoningas ir netgi labai. dabar nesakys kad telefonas sudreko ir garantija negalioja. neburkit is kavos tirsciu ir nereikskit savo isivaizdavimu. negi sunku atsidaryt bites puslapi ir pasikaityt? va ka jie draudzia:
• Atsitiktinė žala (netyčinis telefono sugadinimas, sulaužymas).
• Skysčio / vandens padaryta žala.
• Kišenvagystė.
• Vagystė iš automobilio.
• Neteisėtų skambučių žala iki 1500 Lt.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvoje startuoja mobiliųjų telefonų draudimas