Rusijos elitas persės į „ZiL“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

MCblogiz 2011-12-15 18:52
Ag yra isvestinis dydis is sukimo momento ir apsuku ir nusako bendra variklio dinamika Ir jeigu is esmes paziurejus tai veza AG, nes sukimo momentas parodo tik vieno apsisukimo jega alkuniniame velene, jeigu tas alkuninis suksis 500 apsisukimu per minute, tai gali tureti ir 500 Nm, nelabai ka galesi pademonstruoti, nes turesi 35 AG tuo tarpu turedamas 150 Nm ir 7500 apsuku sakykim, turesi 157 arklius tai kas vaziuos geriau?
Nerkus 2011-12-15 19:45
vaziuos geriau, tai cia kaip? ar daugiau spaus prie sedynes ar didesni greiti isvystys? su daugiau ag galesi vaziuoti greiciau, o su daugiau nm turesi didesni spaudima prie sedynes. sakykim yra dvi masinos: viena yra 100ag ir 200nm, antra 100nm ir 200 ag. pamatavus pagreiti pamatysi, kad dideni pagreiti tures ta kuri turi 200nm, o jei matuosim max greiti, tai laimes ta kuri tures 200 ag. tai kaip dabar nuspresti kuri geriau vaziuoja? pvz nascar'e masinos daromos su santykinai mazu nm kiekiu, ten nereikia dideles akcereracijos, nes startas duodamas is eigos. o F1 reikia gero nm, nes yra posukiai, stabdymai ir pan. pastacius F1 ir nascar'o masina F1 trasoje, nascar masina beviltiskai atsiliks, nors pas ja arkliu manau daugiau nei F1. o F1 pralos nascar masinai ovalineje trasoje. as cia nekalbu apie aerodinamikos skirtumus, nes nascar masinos turi maza prispaudziama galia, o F1 lb didele.
blizzard 2011-12-15 19:59
Dar nereikia pamiršt kad yra alkūninio veleno sukimo momentas ir sukimo momentas į ratus. Tai ar tik nebus taip kad AG gaunami skaičiuojant alkūninio sukimo momentą, tačiau jis skiriasi nuo to kuris eina į ratus. Tikiuosi nesuklydau
Arthuras 2011-12-15 20:00
Čia iš kažkur visi prisigaudę, kad ag tik maksimaliam greičiui. Toli gražu ne. Didesnį pagreitį turės ta, kuri turi 200 ag. Nes jos nm ir rpm sandauga didesnė, už tą su 100ag. O pavarų dėžės pagalba galima išgauti pagreitį. Akivaizdus pavyzdys: http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1191.html http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/13457.html Vienas turi 410nm, kitas 245nm. Įsibėgėja lygiai per tą patį laiką. Dyzelis turi 12 ag daugiau, bet ir masė jo didesnė. Dabar aišku? Šiaip akivaizdžiausia yra pamatyti sukimo momento ir galios kreives ir palyginti.
MCblogiz 2011-12-15 20:31
kaip jau ir sake, kad vaziuos geriau ta, kuri turi 200ag, nes svarbi yra NM ir Apsuku SANDAUGA, o ne vien NM kiekis
kiesza 2011-12-15 21:27
sukimo momentas taipogi neviskas. begalo svarbu jy tinkamai isnaudoti, siame etape mums padeda transmisija. Pas vienus modelius ji buna labai vykusi UAZ audi quattro (1kartos) Subaru, ir daugeli rusisku, o pas kitus visai nevykusi, daugeli japonisku, prancuzisku, italisku
Nukainotas 2014-11-03 13:32
Dizaineris su Google Sketchup darė ir nemokėjo kampų užapvalinti, todėl taip ir gavosi. O galinės lempos tai tiesiog nuo žigulio paimtos
SaMaras 2014-11-03 14:11
Na aš jau mažai ką gaudausi mašinose, bet matau kad čia grybaujama... jei žiūrit tik į vieną kažkurį parametrą jūs nieko nepasakysit. Na nebent arklių skaičius pasakys kiek maximaliai įsibėgėjus mašina trauks, teisingai, Nm rodo kaip traukia prie sėdynės, bet max Nm pasako mažai, svarbiau prie kokių apsukų kiek duoda sukimo.. jei tarkim sukimo momentas labai didelis tarkim prie 3k apsukų bet prie 2500 ir 3500 smarkiai krenta tai nieko su tokia masina neišspausi, arba labai tiksliai turėsi dirbti su pavaromis... jei sukimo momentas panašus didžiojoje dalyje apsukų tuomet žaidimas pavaromis mažiau reikšmės turės... ar aš klystu?