Situacija Lietuvos benzino rinkoje – daugiau nei tragiška?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

blizzard 2011-12-27 23:19
Tai ir taikyk savo pastabas tiems miestiečiams o ne tokiai mažumai kaip aš
Arthuras 2011-12-27 23:42
O kur aš tau konkrečiai taikiau?
andriulis 2011-12-27 23:54
Blizzard biskeli klaidingai mastai jeigu sakoma, kad dyzelinas ziemos metu brangsta del namu ukio sildymo, tai ir yra tiesa, tik nekelkit tos Lietuvos, ji kaip kavos staliukas Europoje (V.Beckhem zodziai). Ziurima i bendra rinka, o Europoje dyzelinu sildosi didzioji nuosavu namu dalis. Plius ziema del neigiamos temperaturos kuras susitraukia. Pvz prie kokiu minus 15 dyzelino tona susitraukia taip, jog apie 6ct prarandama nuo litro. Tuomet degaliniu tinklai bando ir si dalyka kompensuoti. Jei del pacio dyzelino brangimo, tai taip didele dalis itakoja paklausa, bet nepamirskim ir pagaminimo kastu. Kas kazkiektais metu ivedami nauji kuro kokybes karteles, taigi gaminant svaresni kura, reikia sudetingesnio technologinio proceso, kuris ir isbrangina dyzelina. Plius dyzelina nepamenu tiksliai bet berods apie 5ct dadeda RRME priedas. Cia yra bio priedas kuris siuo metu nera kompensuojamas del to Lietuvoje kuras dar pabrango, be to tas priedas nera jau toks ir gerutis kuro sistemoms. Del operatoriu darbo, tai kai suvoksi ka kalbi, tuomet ir rasyk, o dabar tik parodai savo neisprusima sioje vietoje. Paciam Nestes direktoriui noreciau priminti jog nepaminejot jog beveik visi Lietuvos tinklai kurie turi terminalus ar juos nuomojasi kazkokia dali perka is Baltarusijos. Plius Jusu minimos akcijos atrakcijos yra ne ka kita, o aplinkiniu degaliniu smukdymas. Galiu pamineti nors ir pati marijampoles atveji.
immortallt 2011-12-28 00:27
Tokiu, kuriem kasdien reikia vaziuoti po 30km yra tikrai nedidele dalis. Pvz. mano kambariokas turi masina ir jis tik kas 3-4 savaites vaziuoja vln-birzai-vln bei kartais vilniuje pasivezina. Anksciau i darba vaziavo kasdien, bet suprato, kad jam tai puse algos suvalgo, tai vaziuoja viesuoju ir dar nusnaudzia jame.
zahiraz 2011-12-28 00:56
Geras cia visi gandus,irodineja kaip sventa tiesa palauk,ar benzininis variklis neturi kuro surblio? Brangius purkstukus? Tik PD varikliai turi elektroninius purkstukus,visi kiti paprastus,kaina 50-70lt/vnt Turbina? Jei tepalus pili,asele isdyla pravaziazus 1-2ml/km, o jau tiek pravaziavus,uz remonta sumoketi 500lt manau yra juokas Ir kodėl dyzelis bus daugiau nuvaziaves? Juk pagal tavo logika,dyzelio imti neapsimoka,nes remontas brangesnis,taigi visi didelius kilometrazus turetu iveikineti su benzininiais automobiliais
Anonymous 2011-12-28 08:43
Jei jau gaminant kurą iš naftos ir benzinuko ir dyzelio išeiga maždaug panaši, tai įdomu, kaip su sunaudojimu? Dyzeliu sukasi visi sunkvežimiai, traktoriai, traukiniai ir didelė dalis lengvųjų, o benzinu - tik lengvosios ir benzopjūklai? Kur jie benziną deda? Tarkim, kad benziną tenka išpilti - niekas jo neperka - tada benzino kaina bus įskaičiuota į dyzeli kainą?
enternald 2011-12-28 10:06
Akcizas skirtas dviem tikslams: finansuoti kelių remontą ir sumažinti kuro deginimą. Čia tam kad nebūtų naudojamas brangus importuojamas resursas kaip nafta. Ir 15 litrų: iš kur tokius skaičius ištraukei? Bandžiau du kažkur 12 metų opelius vieną dyzelį kitą benziną, tai dyzelio sąnaudos buvo 7-8, benzino 9-10 nieko nesiskyrė. Tiesa į benzininį modelį buvo įstatytos dujos.
Arthuras 2011-12-28 10:48
Na, "inteligente", kur aš taip rašiau? KUR? Skaityt visų pirma išmok, tada kietą primesk
blizzard 2011-12-28 12:32
1,9TDI su pd sistema ne tiek ir daug 55 66 81kw 1,9TDI varikliai neturi PD sistemos, dabar tokių kaip tik dauguma ir yra, nes visi bijo tų PD purkštukų, nors galiu pasakyt kad tos baimės perdėtos.. Dyzelino energetinė vertė didesnė ir jis degdamas išskiria daugiau energijos nei benzinas, todėl jis naudojamas pramonėje ir kaip tik dėl to jis yra ekonomiškiau..
Arthuras 2011-12-28 13:05
Nusišneki. http://www.scribd.com/doc/52135332/37/K ... C5%A1iluma Dyzelino 42.7, o benzino 43.6 MJ/kg. Pats benzinas turi daugiau energijos, tačiau dyzelio tankis didesnis. Ir ekonomiškiau yra tik dėl pačių dyzelinių automobilių sandaros ir tam tikrų savybių, o ne dėl kuro ypatybių.
blizzard 2011-12-28 13:16
Jeigu ne dėl kuro ypatybių, kodėl tokios pat technologijos netaiko benzininiams motorams gamint? tingiu aš kažkur knaisiotis ir ieškot kažkokių įrodymų dėl to kad jau ir taip aišku jog dyzelinas ekonomiškiau dėl tam tikrų jo ypatybių. Dyzelinas visiškai kitaip uždegamas nei benzinas ir jis išskiria daugiau šilumos degdamas..
Arthuras 2011-12-28 13:34
Ta pati masė kuro išskiria mažiau šilumos, nei benzine.
blizzard 2011-12-28 14:11
Tada gal kaitresnis jis, atsimenu fizikos knygoj kažkokia lentelė buvo ir toje lentelėje dyzelinas buvo vos ne 2 kartus geresnis nei benzinas. Neatsimenu ar ten buvo šilumos išskyrimas ar kažkas...
Arthuras 2011-12-28 14:15
Degimo temperatūra - benzino aukštesnė. Žiūrint į energijos kiekį gautą iš 1 litro, tai dyzelis 9 proc. šilumingesnis. Kažką blogai atsimeni Pavyzdys, kad yra ir ekonomiškų benzininių automobilių: http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/31395.html
zahiraz 2011-12-28 14:53
Nei Siubliai,nei purkstukai,nei turbinos,negenda ,jei yra tinkamai rupinamasi masina. Masina neatlaiko 1ml/km?? Maciau desimtis masinu,kurios yra prasukusios ta kilometraza be bepitalinio remonto (aisku lietuvoje,tas kilometrazas yra atsukamas iki 200txt,ir visi toliau sekmingai vazinejasi). Kai nustos lietuviai pilti salerkia rusiska,kuri dazniausiai pusmeti buna stovejusi plasmasinese tarose,ir sieros kiekis toks aukstas ,kad po 30txt/km uzdegina katalizatoriu,tuomet ir baigsis purkstuku,turbinos bei siurbliu problemos. Turbinas tvarko kas kelias desimt tukstanciu km? Jei tepimas yra geras,ismetimas yra geras,kaip tau kietmetalio detales,gali isdilti per kelia desimt tuktancius km?? Visos pagrindines iskeltos dyzelio problemos atsiranda del nesirupinimo,ir nemokejimo rupintis.
zahiraz 2011-12-28 14:56
O jei tu kalbant apie 1.9TDi (kas labai populiatoriu lietuvoje) ,ir turbinos remonta laikai geometrijos valyma,tai ir tai reikalinga kai zmones nezino,kad turbinai reikia leisti suktis,o ne vaziuot pensininko rezimo,jungineja pavaras iki 1.5txt,ir taip bando sutaupyt 0.5l 100km
Arthuras 2011-12-28 15:16
Jo, tai jau baltarusiškas, rusiškas dyzelinas kaltas? Jei jis švarus - jo kokybė yra aukšta. Rusijoje ir Baltarusijoje važinėja labai prabangių dyzelinių automobilių, kurie pila tą patį kurą. Yra variantų, net kai tokie modeliai kaip 320d E90 nauji po 100k km turi bėdų su turbinomis - jas reikia keisti.
zahiraz 2011-12-28 16:54
Garaziniu pilna,nes zmones nesirupina savo masina kartoju tau jau n kartu. Tu kalbi jau apie modelius,kuriuose gamykliskai nera viskas pilnai atidirbta,taip pat tokiu nepasisekusiu variantu galima atrasti ir benzininiuose varikliuose. O kuras kaltas tuom kad: kartoju,Del Didelio sieros kiekio,labai greitai uzdega katalizatorius,tai uzdega katalizatorius,nebera gero ismetimo,kencia turbina, ir cia bedu ratas tesiasi. Rusiskame ir baltarusiskame kure,sieros kiekis yra milziniskas! Ruskiiai vazinesi,ir keicia katalizatoriu reaguliariai kas 30k/km arba ji tiesiog issipjauna.Kartoju:pats kuras varikliai nekencia,kenkia katalizatoriui,ko pasekoje,jei juo nepasirupinama,seka kitos bedos.
andriulis 2011-12-28 16:59
Rusai atvaziave i Lietuva perka zoliapjovems skirta tepala kuri siek tiek pila i kura, nes pas juos gaminamas kuras yra sausokas, neturi tepimo savybiu. Siaip pavyzdziui vidaus rinkai gaminamas kuras baltarusijoje yra prastesnis, bet Baltarusijoje gaminamas kuras eksportui yra geresnis kuras nei gaminamas Lietuvoje. Suprastina kuro kokybe tas pilamas bio priedas kuris ir sumazina pliupsnio temperatura, plius i Lietuva patenka kuro kuri sudaro bio priedas ne is augalines kilmes, bet is gyvulines, tuomet naujiems dyzeliams pareina "pzdc" nes greitai uzkisa elektroninius purkstukus, siurblius ir t.t.
Arthuras 2011-12-28 17:13
Em, 50(o gal ir daugiau) proc. LT automobilių senai be katalizatorių važinėjasi. Kitas reikalas, kad kai užsikiša katalizatorius, gana gerai jaučiasi. Turi būti visiškai kiauras, kad to nejust.