Vilniaus senamiestyje bus statoma nauja požeminė automobilių stovėjimo aikštelė

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mch0lic 2012-01-03 12:29
Aikštelių aišku reikia, bet negi neįmanoma sugalvot kitų būtų pritraukt lėšų? Pvz skirt kažkokį procentą pajamų į naujų aikštėlių statybos fondą nuo šiuo metu naudojamų aikštelių pelno; Bandyt ieškot kompanijų kurios norėtų rezervuotis pvz 50 vietų 5 metams ir pan. Nes užstatyt valstybės nekilnojamą turtą, ir dai kai tokios Vilniaus savivaldybės skolos, tai kažkaip nežinau... kvaila?
Creatium 2012-01-03 12:46
Matyt, kad nebuvo kito varianto. Juolab skelbiama, jog gautos paskolos dalis bus panaudota kitoms susikaupusioms skoloms grąžinti, taigi matyt pasirinko gerai..
immortallt 2012-01-03 12:56
Pasirinko nelabai gerai. Vilnius gauna daugiausia pajamu, bet skolos milziniskos net ir procentiskai. Tai gal metas suvarzyti kisenes ir maziau pinigu plauti ? Nes plaunama vln savivaldybeje itin daug.
loggo 2012-01-03 13:57
Užstatė dangoraižį, kad aikštelę pastatyti. Blin, kvepia žuvų turgumi čia....
Shinigami 2012-01-03 14:14
Netik ten pinigai plaunami, bet ir dar sovietinė sistema ten veikia (Jei nesunaudojai visų tau skirtų pinigų - vadinasi nedirbai). Dėl to visi valdininkai stengiasi išleisti viską ką gauna ir dar į skolas įlisti, kad kitąmet gautu daugiau lėšų. Nes kitaip gaus mažiau. Bei čia ne UAB, tai pinigų skaičiuoti dėl to ir nereikia. Milijonas šian ar ten jokio jiems skirtumo. Bei skolas dengti iš pasiskolintų pinigų nėra durnesnio sprendimo. Nes už priaugusias palūkanas mokėsi dar palūkanas.
Karvė 2012-01-03 14:16
Užstatyti savivaldybės pastatą bepigu - kadencija nesitęs amžinai, o be to vis tiek žino, kad tikimybė, kad visuomenė ir valdžia leistų prarasti tokį pastatą, yra maža - vienaip ar kitaip tas skolas padengtų valstybė, o gal vėl kokį mokestį uždėtų...
kestutisz 2012-01-03 14:49
Kažkaip įdomiai atrodo ta viešojo transporto populiarinimo strategija - naikinti vienintelį normalų miesto transportą - mikroautobusus, tuo pačiu kasti požeminę aikštelę senamiestyje. Ir dar už nemažus pinigus kurių nėra ir projektas greičiausiai niekada neatsipirks - ten, kiek tekdavo dieną praeiti, turbūt didžioji dalis stovi su vienokiais ar kitokiais valstybinių kontorų leidimais ir kažkoks jų apmokestinimas tai nėra pinigų generavimas, tai tik perdėjimas iš vienos kišenės į kitą.
immortallt 2012-01-03 14:53
Jo mikriukai ypac normalus transportas, kai stoja bet kur, blokuoja kelia ir kemsa eisma. Kitas dalykas, mazi autobusiukai, kur didelis eismas yra NEEFEKTYVU. Patys pagalvokit objektyviai ir suprasit apie ka kalba eina.
Creatium 2012-01-03 14:54
Daugiausia pajamų ir tuo pačiu turi daugiausia išlaidų. Ir ne dėl to, kad išlaidauja, o dėl to, kad sostinė. Nereikia to pamiršti Be to, jeigu Vilnius gautų bent 10% daugiau GPM (ir jis vistiek iš visų miestų procentaliai jo mažiausiai gautų), tai skolos žymiai sumažėtų. Bet gi Vyriausybėje sėdintiems politikėliams nenauda, kad kažkoks tai ne jų partijai priklausantis Zuokas suveiktų Vilniui keletą šimtų papildomų Lt ir atidavinėtų skolas, todėl ir nedidina to GPM.
kestutisz 2012-01-03 15:28
Man nesvarbu forma, svarbu būtų kaip mikriukai - keletą kartų greičiau ir patogiau nei autobusai ir keletą kartų pigiau nei taxi. Na ir pagiedautina jokių nuolatinių bilietų, kad girti ar pagiringi iš po vakar "autopilotu" ir paskutinius centus išmetę pigiausiom cigaretėm palauktų kito transporto. O dėl efektyvumo - buvo jau istorijoj pavyzdžių - nacių koncentracijos stovyklos, Gulag'as ir pan - niekur niekam išvis nereikėjo važiuoti, maistas ir darbas čia pat ir dar kulkosvaidininkas su naujais diskais pramogų ten pat parūpindavo.
jamalou 2012-01-03 15:47
Kaži kiek kainuos dviratį į saugojimo vietą pastatyti.??