Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2012-01-04 10:52
Jei dar keleta metu neremontuos keliu zuvusiuju skaicius sumazes per puse, nes tiesiog nebus imanoma greitai vaziuoti. Zinoma tuo paciu ir surinks daugiau mokesciu, nes servisai dazniau remontuos vaziuokles. Vienu zodziu visiems gerai.
mental1ty 2012-01-04 10:59
lol. Va čia tai tikrai neblogas pastebėjimas
wolas 2012-01-04 11:16
Arba gali dar pabranginti degalus ir avarijų skaičius irgi sumažės
Xdmin 2012-01-04 11:40
Jauni zmones emigravo, o senukai neturi kur skubeti.
Alfredukas 2012-01-04 11:48
Statistiką žinoti yra naudinga. Bet kas čia per statistika, jei nenurodytos avarijų priežastys (%), dėl kurių buvo žuvę ir sužeisti žmonės. Jei čia tokie duomenys būtų pateikti, tada būtų naudos. Žinočiau, ko labiausiai reikia saugotis. Pvz. vairuoju bemaž 40 metų, bet iki šios dienos "organiškai" nepakenčiu saugos diržo. Todėl man ypač būtų įdomu, kiek statistiškai diržas pagelbėjo ir kiek pakenkė, ir kokiose situacijose tai buvo. Kitus gal domina kitokio pobūdžio duomenys... Taigi, "sausa" statistika ="0", tuo padedamas dar vienas "paukščiukas" gerų darbų sąraše ir tiek...
Creatium 2012-01-04 11:56
Šaunuoliai. Šioje srityje tikrai daug padaryta, ypač rekonstruojant pavojingus kelių ruožus. Taip pat įvairios akcijos (pavyzdžiui atšvaitų dalinimas) tikrai prisideda prie tokių dalykų. Labai smagu, kad situacija šioje srityje gerėja
Arthuras 2012-01-04 12:04
Reikia palaukti laikų, kai ekonomika pagerės ir vėl kiekvienas pacanas galės turėti automobilį. Kai visi ims važinėti daugiau ir pan. Tada matysis reali situacija.
vietinis 2012-01-04 12:06
Alfredukas, nežinau kiek saugos diržas išgelbėja gyvybių, bet kad apsaugo nuo netikėto piniginės suplonėjimo, tai 100%
MantasNo 2012-01-04 13:14
esu beveik simtu nuosimciu isitikines, kad situacija keliuose senokai nebegereja(is praktikos), tiesiog mazeja zmoniu, tame tarpe ir vairuojanciu.
Robinis 2012-01-04 13:18
sumazejo oficialiai 55 tukst per metus.. taigi ir nelaimiu sumazeja kazkiek ,, nes sitiek daug eismo dalyviu atkrenta.. realiai emigracija ir mazina sita statistika. parsivaryk visus atgal tai oj oj oj koks chaosas bus.
Arthuras 2012-01-04 15:53
Be reikalo. Nežinau ant kiek turi būti užsispyręs, kad jo nesidėti. Akivaizdi nauda, net jaučiuosi saugiau. 90 proc. dabar važinėja su diržais.
Alfredukas 2012-01-04 18:06
Nesakiau, kad diržo nesisegu, tiesiog aš jo nepakenčiu. Nesuvokiu, kodėl to reikalauja prievartos būdu! Čia juk mano asmeninis reikalas, kitiems jokio pavojaus tuo nesukeliu!
alkaponas 2012-01-04 18:34
Todėl, kad pernai buvo mažiau žmonių Lietuvoje negu 2010
Arthuras 2012-01-04 21:02
Kol gyveni, tol perki. Kol perki, moki mokesčius. O mokesčiai eina į valstybės biudžetą. O biudžete juodoji skylė. Jei užsimuši, skylė padidės.
Policijos pareiga ir yra saugoti žmones nuo piktadarių ir jų pačių...
mch0lic 2012-01-05 09:59
Sumažinus girtų vairuotojų skaičių bent per pus ir priverstinai atlikus visų naujų vairuotojų psichikos analize būtų manau galima per pusę sumažint gal ne kiek avarijų skaičių, bet žuvusių tai tikrai.
Ne kartą ir mano draugų rate atsirado super herojų kuriem būtinai reikia pasirodyt kaip gerai aparatas traukia ar pradėt vytis kažką kai prašvilpia pro šoną... O kur dar "aš negirtas" - važiuojam.
Smėlis 2012-01-05 12:35
Nes diržas potencialiai mažina sunkių sužalojimų riziką. Sunkaus sužalojimo atveju, žmogus lieka invalidu arba gydymas būna labai brangus. Ir kas tavo manymu tave per vamzdelį šers? Pats? Deja, valstybė. Vietoj to, kad kitam sveikam žmogui pensiją mokėtų.
Taip pat nesuprantu kaip galima nekęsti diržo. Prie vairo sėdi, o ne šokius šoki. Vairuojant jo 98% laiko net nejaučia.
Alfredukas 2012-01-05 13:55
Kaip minėjau, vairuoju bemaž 40 metų. Per tą laiką, nebuvo nei vienos situacijos, kad diržas pasitarnautų naudingai. Jei reikia pasiimti ką nors iš kišenės, tai tik trukdo, jei reikia raka pasiekti ką nors toliau padėtą ar panašiai, diržas taip pat trukdo. Tokių ir kitokių atvejų būna gana daug. O tai tik blaško dėmesį. Ne be reikalo taisyklės leidžia neprisisegti, važiuojant atbuline eiga!
Arthuras 2012-01-05 14:00
Tai įdomiai važiuoji. Aš per savo trumpą gyvenimą jau ne kartą pajutau diržo privalumus - staigiai stabdant, išlieki toje pačioje pozicijoje, nesusimuši nosies, krūtinės ir pan.
Smėlis 2012-01-05 14:18
Čia tai argumentas. Tau jis gyvybę išgelbėt gali, bet trukdo kažką pasiekti. Ot logiška. Jei neskridai per 40 metų, tai dar nereiškia, kad neskrisi ryt. O su tais daiktų siekimais tai irgi. Mano tėvas yra vertęsi ir gerokai mano mamą sužalojęs, nes mat siekė nukritusių akinių. Vat tau ir moralas: kai vairuoji, tai ir vairuok, o ne užsiiminėk nesąmonėm.
EDIT: Dėl judėjimo atbulomis, tai jei suvoki bent šiek tiek fiziką, tai galinio smūgio metu, kūnas juda ne į vairo kolonėlę (pasimovimas ant kolonėlės yra viena pagrindinių mirties priežasčių) ar pro priekinį stiklą. O ir greitis mažas. Jei atbulom judėsi greitai, tai jau bus pavojingas vairavimas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pernai Lietuvos keliuose žuvo dar mažiau žmonių nei 2010 m.