Lietuvą ir Kiniją sujungęs traukinys „Saulė” suranda savo nišą pervežimų versle

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mch0lic 2012-01-27 11:45
Kai tik nori sugalvoja viską mūsų verslininkai, bet problema tik tame kad ne visi nori... Šaunai šita jų idėja progresuoja, manyčiau netgi jog netolimoje ateityje gali ir daugiau traukinuku tekt paleist
DJ_LFS 2012-01-27 14:21
Joo, visi vel prisimename traukinius. Kadaise dar Hitleris norejo nutiesti gelezinkelio linija Berlynas-Tokijas. Gaila, kad nespejo igyvendinti...
enternald 2012-01-27 16:47
Kažkada hitleris valgė kubinį cukrų: http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/M ... erAteSugar . Kokios problemos su traukiniais? Traukiniai daug efektyvesni už bet kokį kelių transportą ir kad LG sumastė pasipinigauti, tai manau nėra blogai.
immortallt 2012-01-27 17:18
Enternald, tai kad niekas ir nesigincija del to O siaip su ateitimi, galbut per LT ir automobiliai prades judet i kinija
Arns 2012-01-27 17:27
abejotina, nes standartinius automobilius tikrai pigiau pakraut į laivą ir nusiųst į Kiniją, o senų laužų kažin ar reikia jiems, patys pigius renkasi, šalia Indija su savo pigiais automobiliais. Jau net Kazachai LT renkasi padėvėtus tokius automobilius, kokių detalių nebūtu sunku gauti iš Japonijos.
immortallt 2012-01-27 17:56
Jo logiska... Cia prekes, kurios turetu judet greitai. Zinoma butu idomu palyginti kastus traukinio ir laivo, nes na nors traukiniu kainuoja brangiau kilometrazas, bet turint omeny kiek laiko laivas plaukia ir iskylancius kastus del pvz sueco kanalo pasinaudojimo, somalio piratu ir pan.
Strong_Bad 2012-01-28 03:01
Kastai minimalus. Gal girdejot apie toki biszni paskutiniu laiku, o gal jau ir seniai tas buvo daroma, zodziu atvaro laiva su prekem is kinijos, istustina ir, kad tusciai netyst konteineriu atgal, juos prikrauna medienos ir plukdosi agal i kinija - vietoj nuostoliu atgalines keliones pelnas, nes medienos paklausa didziule, o visokio kitokio sh jie patys prisigamina.
Kupse123 2012-01-28 17:34
O tai kokios problemos ta pacia mediena pakraut ir i traukini? Straipsnyje rasyta, kad bijojo verslininkai, kad traukinys grys i Kinija tuscias. Lyg tie laivai taip pat tik i viena puse prekes plukde. Tai jei tu paciu prekiu pervezimas gelezinkeliu 2x gretesnis, kodel tai seniau nebuvo daroma?
immortallt 2012-01-28 18:00
Kupse, nebuvo motyvacijos, niekas nepagalvojo ar tiesiog tingejo. Matai, traukiniu gabenti vis tiek kazkiek brangiau nei laivu, kai prekiu srautai, kad ir tos pacios medienos yra stabilus, tai kam atsigabenti tu paciu prekiu brangiau, kai bus iprastine kaina ?
Arns 2012-01-28 18:36
esmė ne tas, ilgą laiką projektas nebuvo greitesnis, nes tarp Lietuvos ir Kinijos yra Baltarusija, Rusija ir Kazachstanas. Daug problemų buvo dėl suderinimo, kad muitinė nestabdytu, nes matome kad kartais kiek furos ant sienų stovi. Traukinys turi judėti greitai. Kitas reikalas, prie kokį dešimtmetį Kinija dar taip nedominavo, ta pati Apple ar Dell savo produkciją dar gaminosi pati, o ne per Kiniją ir pan. Tad tiesiog patys kinai buvo klusnūs gamintojai, ką užsakė, tą pagamino. Dabar Kinija pati gamina ir kitiem neretai pardavinėja produkciją, jau interesuotumas rinka atsiranda ir iš jų pusės.
rimasD 2012-01-29 00:45
Ar tik nebus gražinamos į Kiniją nekokybiškos prekės, kurias taip mėgsta mūsų prekybininkai.
immortallt 2012-01-29 00:52
to rimasD, deja jie nepriima dazniausiai tu prekiu. Nebent esi labai labai stambus, o dirbant tik pabaltijo salyse, tu stambiu ju akiai but negali. Siaip jie neigia, kad kazka negerai padaro ir tiek, o kai pinigus sumoki pries issiunciant prekes, tai realiai kraunant konteinerius tiesiog buna zmogus is Europos kuris tikrina kiekviena pakuote, kad kroviniai atitiktu uzsakyma ir kokybe, kokia buvo uzsakyta. Mes sito nezinojom pirmaji karta, tai sukrove visokio sudo, kurio kitiem iskisti negalejo. Po 5 metu vis dar yra "prekiu" uz kurias buvo sumoketa apie 150.000 LT.
Markas1110 2015-03-16 11:09
O gal žinote kokia dabar situacija? Kiek krovinių pervežama šiuo maršrutu? Ar jis pelningas?