1600 AG dyzelinis monstras – retro parodoje Paryžiuje (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Swift RR 2012-02-03 13:49
blizzard 2012-02-03 14:20
Gali kai kam pasirodyt mažai tiek arklio galių, bet reikia atsižvelgt ne į arklių galių skaičių, o į sukimo momentą pvz swift rr įkelto variklio sukimo momentas yra 7,603,850Nm
DJ_LFS 2012-02-03 14:54
kaip tokio dydzio varikliui galios tikrai per mazai, turetu buti bent 10 000ag o cia kazkokie 1600ag pfff...
kionig 2012-02-03 14:58
Nepamiršk, kad tie 1600AG yra tik naudingas darbas. O primesk nuostolius dar...
sabotan 2012-02-03 15:02
Jo arkliu tikrai nedaug pantger 2 tanko variklis turi 1450 arlio galiu o sukimo momentas 2600rpm o tu gali normalei parasit koks sukimo momentas nes tas nm nieko nesako
Vytax 2012-02-03 15:03
Nereikia daugiau norėti iš motoro pagaminto prieš 50 metų.
Swift RR 2012-02-03 15:14
Geresnį sukonstruok...
Swift RR 2012-02-03 15:21
Čia arklių kaimenė su visais nuostoliais, kionig šio variklio sukimo momentas kompensuoja viską, 1600ag gaunami momentiškai, taigi tokių parametrų varikliai dedami į rimtą techniką. Jo labai didelis minusas- jis labai neekonomiškas... galima palyginti jį su didesniu giminaičiu- 100 000ag su 1,3 tonos dyzelinio per val. ir tik 1600ag su 350 litrų dyzelino per val...
namaste 2012-02-03 15:58
Kaip tai nesako, sukimo momentas ir mauojamas niutonmetrais, o ne apsisukimais per minute.
runce 2012-02-03 16:00
kodėl man atrodo, kad sukimo momentas generatoriui negroja ir svarbi yra tik galia?
bahuriux 2012-02-03 16:28
Visiskai tiesa, jei mums leidziama pasirinkti koki generatoriu deti. Konkreciam generatoriui turi buti konkrecios apsukos ir sukimo momentas. Zinoma racionaliau yra kai generatorius mazas (maziau kainuoja medziagos jam), o jo apsukos dideles, bet rezultate gaunam ta pacia galia. Duju turbina arba garo turbina butu 10 kartu mazesne ir turetu 10 kartu daugiau galios ir prie viso to, dar valgytu ~30% maziau kuro, 1kWh nei tokie monstrai, kaip sitie.
enternald 2012-02-03 16:41
Atsiprašau, bet šis variklis nenustebino apart nežmoniško sukimo momento. Traukiniai turi mažesnius dyzelinius variklius su 4000AG. Ir ne kokie ultramodernūs lokomotyvai, o Lietuvos geležinkelių ekspresas Vilnius-Klaipėda (TEP70) ir nauji krovininiai lokomotyvai. Tiesa sukimo momentas gražus, bet laivuose turbūt montuojami galingesni monstrai, nežinau.
namaste 2012-02-03 17:43
Beje gal kas zino formule kaip apskaiciuot sukimo momenta, nes primirsau truputi ir nelabai randu.
kionig 2012-02-03 17:46
M=F*l
sigun 2012-02-03 18:42
1600 AG -> 1180 kW, tad per valandą 1180 kWh. Dyzelio energetinė vertė 38 MJ/L -> 10,5 kWh/L Sunaudoja 350 L/h -> 3694 kWh Naudingumas ~32% Ne stebuklas, bet kaip vidaus degimo varikliui gyvent galima. Swift RR didžiausias dyzelinis variklis: 108920AG -> 80110 kWh Sunaudoja energijos: 1300kg -> 1530 L -> 16065 kWh. Kitaip sakant efektyvumas 498 %... Hmm, kažkas Swift RR duotoje nuorodoje apsiriko su skaičiais? Beje, kitas šaltinis nurodo, jog šio variklio N.K. ~50%, tad realybėje šis variklis dirbdamas MAX galia sunaudotų ne 1,3t dyzelio, o 13t dyzelio...
blizzard 2012-02-03 18:48
Na skaičiavimai atrodo logiški. Gali būti kad 13t dyzelio, nes man kažkaip pasirodė vienu tarpu kad irgi biškį per mažai tokiam monstrui. beje jeigu NK 50proc. tai čia velniškai daug lyginant su kitais VDV.
salemas5 2012-02-03 19:03
jus cia ne daug arklio galiu ir pns. O jus pasiziurekit jo pagaminimo metus... Tais laikais dar ziguliai vazinejo ....
hostgator 2012-02-03 19:08
Geriau paziurekit Brutus automobili, tai sinonimas desimtam pragaro ratui.
marcaz 2012-02-06 08:49
Cia pagal, kai kuriuos "auto guru" nera skirtumo tarp 1600AG tanko variklio ir 1600AG laivo variklio Tad tikriausiai, taip pat atrodo keista, kodel i automobilius nededami afigienai galingi ir mazi "britvu" varikliai, juk buna ir po 110kw ir 150kw