Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2012-02-09 13:55
Nu dabar tik reiktu isplesti veikla ir per menesi kokius 10 tokiu parduoti
uodas 2012-02-09 14:37
kazkaiptai keistai cia. baltijos laivu statykla jau daugeli metu priklauso danams. tai ko jie zavisi, savo paciu kuriniais? juk patys ir stato, tik svelniai tariant treciose salyse, kad pigiau.
fraktalas 2012-02-09 15:21
Man ir kazkaip keistai skamba Lietuviai sato laivus! Mes net turbut inzinieriu tokiu neturime, brežiniai tikriausiai ne mūsų. Tai tokia čia ir gamyba, surinkimas.. Ar klystu?
Smėlis 2012-02-09 15:39
Taip, iš dalies neįprasta, kad Lietuvoje būtų ir projektavimas ir gamyba. Visgi tai nėra taisyklė. Pats dirbu skandinavijos kapitalo įmonėje, kurioje viskas vyksta tik lietuviškais resursais (projektavimas + tiekimas + gamyba). Skandinavijoje tik valdžia sėdi ir pelną skaičiuoja.
Su laivų statykla manau irgi panašu. Visgi inžinierių turėtumėm turėti. Žinoma, kiek jie praskiesti užsieniečiais - neaišku.
mygatukas 2012-02-09 18:39
Viskas nuo A iki Z daroma Klaipėdoj. Visi brėžiniai, pjaustymas, virinimas ir t.t. Pats mačiau šitą laivą ceche, ką tik nudažytą. Pasisekė patekt į ekskursiją po įmonę.
Šitas laivas visas pastatytas Lietuvoje, nors dažniausiai užsakovai pačius paskutiniausius darbus atlieka pas save, taip nėra matoma, kad laivas pagrinde statytas Lietuvoje.
Šiaip įdomus jausmas matyti straipsnį apie laivą, kuriam prieš kelis mėnesius čiupinėjau sraigtus ceche
Beje jei kam įdomu, tai tas ekologiškumas pasireiįkia tuom, kad kai vilkikas plaukia į užduotį ir jam nereiklingas visas pajėgumas automatiškai išsijungia du varkliai. Čia labai supaprastintai parašiau, bet esmė ta. Tiesiog mum buvo detaliai papasakota, tik aš nelabai atsimenu
immortallt 2012-02-09 20:14
Mygatuk, jei teisingai supratau, kai laivas plaukia i vieta, o ne tempia/stumia, tai naudoja tik elektrine pavara ?
sigun 2012-02-09 21:57
Kaip supratau čia vilkikas iš tokių, kur po apačia varikliai sukiojasi 360' kampu, tai jei jie būtų vien dyzeliai - privalėtų visi veikti (nes kitaip nesisukantis sraigtas stabdytų), o dabar užtenka 1 dyzelio, kad pagamintų pakankamai elektros, ir likę du tiesiog išjungti ir nenaudoja degalų be reikalo.
Vytax 2012-02-10 08:51
Mano manymu, tai trys dyzeliniai motorai suka tik elektros generatorius, kurie elektra maitina du elektrinius sraigtų variklius. Esminis privalumas tas, kad taip pagal galios poreikius galima vieną ar du dyzelinius motorus atjungti.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvoje pagamintas naujos kartos vilkikas sužavėjo Danijos ekspertus