Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
deivec 2012-02-17 19:15
„Apple“ rinkos vertė jau 17 % viršija naftos kompanijos „Exxon Mobil“ kapitalizaciją,
ISIDIMEKITE SITA PALYGINIMA....
KOMPANIJA KURI KURIA TIK MARKETINGA...ZLUGS TAIP KAD NET ZAKSESITE...NEGYVUOS TAI ILGAI...CIA NE NAFTOS KOMPANIJA....
Paprastas_zmogus 2012-02-17 19:50
Kai šita kompanija iš tiesų kūrė TIK marketingą, ji tikrai vos nemirė. Tačiau kai prie kompanijos vairo grįžo teisinga valdžia, kompanija kuria gerą produkciją ir dabar turime tokius rezultatus.
cave_dweller 2012-02-17 20:46
Jūs abu teisus, produktai išties geri, bet toli gražu ne tiek kiek įkainuojami. Apple tikrai nebūtų tiek iškilusi vien savo gaminamų produktų dėka. Superinis marketingas padarė ženklią įtaką.
Arwis 2012-02-17 20:57
Pasakysiu taip, jokia kruva marketingo kompanijos neiskels i Nr. 1 pozicija jai jos produktai ar servisai neatitiks zmoniu lukesciu.
Taip marketingas padeda ir labai padeda, bet jai produktai ar servicai neatitiks lukesciu kompanija geriausiu atveju bus vidutinioke.
Taigi kokybiski produktai atitinkantys zmoniu lukescius, innovatyvus programiniai sprendimai + zinoma marketingas. Stai kas kompanija iskelia ir pacias aukstumas. Nurasyti viska ant marketingo yra mazu maziausia juokinga ir parodo jusu neismanyma.
vyckas 2012-02-17 21:35
Manau daugumą čia nustebino faktas, kad kompanijos gaminančios telefonus vertė didesnė, nei vienos didžiausių naftos kompanijų, nuo kurių priklauso praktiškai visa pramonė.
faktas 2012-02-17 23:15
Apple tuos milijardus sukaupė ne iš produktų pardavimų, o iš investuotojų. Kai įvyks koks nors "neramumas" ar kaip pavadinti, investuotojai ims masiškai parduoti akcijas. Akcijų kainos kris. Kris kompanijos vertė. Ir mes tai tikrai kad pamatysime. IT rinka labai dinamiška.
Paprastas_zmogus 2012-02-17 23:36
Viskas normaliai su tomis kainomis. Konkurentų analogų kainos tokios pačios.
Laikas atprasti lyginti hi-end'ą su low ir mid-end'u ir aiškinti, kad apple kainos per didelės...
O kas dėl marketingo... Nieko ten ypatingo nėra. Tiesiog žmonių kalba pristato produktą, paaiškina ir parodo kaip jis pagerins tavo gyvenimą.
Vien tik marketingu niekad nepasieksi tokio aukšto klientų pasitenkinimo rodiklio
Čia ne Apple marketingas kažkoks stebuklingas, o tiesiog kitų - tragiškas.
PS. eilinį kartą įsitikinu, kad tą žodį "marketingas" labai mėgsta tie, kurie apie jį nelabai kažką ir supranta...
Arwis 2012-02-17 23:36
Na matai... Su investuotojais yra kiek kitaip nei galvoji. Esi teisus, kompanijos rinkos verte nustato kiek investuotojai yra pasirize moketi uz visas jos isleistas akcijas, taciau tokios kompanijos kaip Apple neleidzia nauju akciju todel dabar cirkuliuojanciu verte vis kyla nes investuotojai nori i jas investuoti.
Taciau, pinigus ir pelna, sukrove itin geri kompanijos pardavimai. Vis del to 13 milijardu GRYNOJO PELNO yra milziniska suma.
cave_dweller 2012-02-18 00:37
Parodyk man ta vietą kur aš rašiau, kad vien marketingo dėka apple iškilo? Be geros reklamos ir įvaizdžio kūrimo joks produktas taip neišpopuliarėtų. Dabar paaiškink man, kuo ta apple produkcija tokia ypatinga. Pagaminimo kokybe? Tikrai ne vienintelis gamintojas kuris tuo pasižymi. Įrenginio techninėm specifikacijom? Vėlgi ne. Dizainu? Galbūt, čia jau skonio reikalas. Apps gausa? Taip ,bet nepamiršk, kad jų kiekis priklauso nuo OS populiarumo, android programėlių sparčiai gausėja. Vėlgi grįžtam prie marketingo. Atnaujina produktą, įdeda geresnę kamerą ar daugiau atminties ir išreklamuoja tai kaip vos ne revoliucija technologijų srityje. Eiliniams apple fanboy'jams to visiškai pakanka, kad bėgtu pirkti kokio naujo ipad'o. Kas dėl kainos, tai ji prasilenkia su realybe. Geresnių tech parametrų ir su neką blogesne kokybe gaminių rinkoje tikrai galima rasti. Skirtumas tik tas, kad neturės graužtuko logotipo.
Paprastas_zmogus 2012-02-18 03:15
Taigi pats sakei, kad kuria "tik marketingą"... Jau vien tai yra gan kvailai skambantis teiginys...
Kuo ypatinga produkcija? Niekas nesakė, kad "ypatinga".
Bet išsiskiria iš kitų bei yra mėgiama dėl to, kad pirmiausiai yra sukurta ŽMOGUI Ne kažkokiam kompiuterastui, nematančiam toliau savo nosies, ne nolifer'iui geek'ui, o paprastam žmogui. Tokiam, kuris nori veikiančio daikto ir minimalaus galvos skausmo. Apple gali pasiūlyti tokius produktus ir žmonės juos vertina už tą paprastumą.
Atkreipk dėmesį į jų reklamas - visur paprastais žodžiais pasakojama ką naujasis produktas Y gali ir kuo tau tai bus naudinga realiame gyvenime. Apie visokius procesorius, pikselius ir šmikselius net nekalbama, nes paprastam žmogui tai nerūpi.
Štai pavyzdys:
http://www.apple.com/iphone/videos/#tv-ads-icloud
Jokių sudėtingų terminų. paprasta demonstracija ir tiek.
Taigi kai turi gerą produktą ir moki suprantamai paaiškinti jo privalumus, žmonės pirks jį. Nėra čia kažkokios magijos ar superduper marketingo
vyckas 2012-02-18 08:10
Tik kažkodėl išėjus 4S, kurio visas naujumas buvo 7 kartus greitesnis grafikos procesorius, dualcoras ir neaiškaus naudingumo balsu valdoma technologija, visi paprasti žmonės "negeekai" metė savo aifonus ir bėgo upgradintis
Paprastas_zmogus 2012-02-18 10:56
Čia savo komentaru norėjai parodyti savo nemokėjimą skaityti ar kvailumą? I'm confused
cave_dweller 2012-02-18 13:09
Žmogau, kyla klausimas ar skaityti moki. Rašiau, kad nereikia nuvertinti marketingo įtakos, o ne kad tik jo dėka apple iškilo. Kas dėl pristatymo, tai juokingiausiai skamba jų akcentuojamos naujovės, kurios realiai rinkoje jau egzistuoja, bet kaip jau rašiau, eiliniui fanboy'jui to pilnai užtenka, kad rėktų koks tai revoliucinis įrenginys. Alternatyvų apple produkcijai tikrai netrūksta su analogiškomis ar net pažangesnėmis savybėmis už mažesnę kainą. Esmė tame, kad apie apple produkcija sukurtas mitas, kad ji vienintelė ir nepakartojama. Racionaliai mastantis žmogus visalaik atkreips dėmesį ką jam gali pasiūlyti už atitinkama kainą ir nepasikliaus vien tik gražiais pristatymais kurie tik tėra graži reklama. Bet jei svarbiau ką pasakys aplinkiniai, tai žinoma, prašom stovėkit eilėse pasirodžius naujam apple produktui.
vyckas 2012-02-18 13:20
Super argumentai, taip ir toliau seni. O į temą, tokiems vartotojams, apie kuriuos tu čia bandai sekt pasakas, mažiausiai rupėtų naujausi aifonai nes jie laimingai sėdėtų su 3gs arba 4 ir nesivaikytų pixelių ir megahercų. Bet kaip matom yra priešingai. Gal todėl, kad pagrininė aifonų rinka yra ne tie, kuriems reikia darbinio telefono, o paaugliai, siaip hipsteriai arba snobai, kurie jaučia diskomfortą neturėdami naujausio ir geriausio. Nekalbu apie tuos, kurie parsiduoda 2 metams dėl aifono, čia jau beviltiški atvejai.
Paprastas_zmogus 2012-02-18 13:45
O tu gali argumentuoti savo teiginį, kad visi iPhone turėtojai puola pirkti naujesnio modelio? Ir net JEIGU dauguma tikrai bėga pirkti naujausio modelio, iš kur tu žinai, kad dėl pikselių ir megahercų?
Gal kažkokia statistiką turi, ar tik šiaip buri iš kavos tirščių?
Iš tiesų juokingi tokie žmonės, kurie kitiems bando klijuoti fanatiko etiketę, tačiau patys kalba kaip fanatikai...
cave_dweller 2012-02-18 13:54
Revoliucija? Nes apple taip ir pristatinėja savo produktus.
Kainos? Nes apple produkcija jos neverta (nesakau, kad gaminiai nekokybiški, bet kaina perlenkta.)
Racionalumas? Turbūt tau nesuprasti, nes iš tavo postų sprendžiant, apple produkciją laikai etalonu.
PS. Fanatizmo galima įžvelgti ir tavo pasisakymuose.
Paprastas_zmogus 2012-02-18 14:11
Na gerai, parodyk tu man tokią reklamą, kur produktas būtų pristatomas kaip revoliucinis...
Dėl kainų... Na matai... Kaip minėjau - kai lygini TOS PAČIOS klasės produktus, Apple kainos nėra didesnės už analogų. Taigi taip išeina, kad jokie aukštos klasės ir kokybiški daiktai yra neverti savo kainos?
Kas dėl racionalumo.. matai tamstelei argumentai baigėsi (nors ir nelabai jų buvo), bet aš tau gal konkretų pavyzdį duosiu. Vienas mano giminaitis daug laiko praleidžia dirbdamas užsienyje. Nėra jis kompiuterių specas. Paprastas žmogus. Ir kai grįždavo Lietuvon, visąlaik tekdavo kompiuterį tvarkyti (Windows...). Vieną kartą tas kompas užlūžo ir reikėjo naujo. Taigi nusipirko Macbook'ą. Na ir ką, visos problemos ir periodiniai tvarkymai baigėsi. Plius dar OS jam žymiai suprantamesnė ir jis netgi daugiau dalykų dabar su kompiuteriu išmoko daryti. Sėdi patenkintas ir vargo nemato. Pagal tave išeina, kad jis - neracionalus žmogus
cave_dweller 2012-02-18 16:52
Toli ieškoti nereikia
Arwis 2012-02-18 17:15
Kaip ir minejau neigti kad marketingas nedaro savo tikrai neverta. Taip jis daro, taciau produktai atitinka zmoniu lukescius bei patogus naudoti. Apple produktu sekme nemazai lemia mazi dalykai o ne tik ''galingesnis, geresnis etc'' o mazi dalykai dazniausiai susideda software puseje. Taip apple softas bent jau man is nemazai bandytu kol kas yra patogiausias ir labiausiai user friendly.
Zinoma nereikia atmesti ir fanboy'u ju visada buvo ir bus. O apple tikrai turi sukurusi savo kulta.
Kas liecia kainas velgi... nederetu ziureti grynu kainu, reiketu ziureti operatoriu pasiulymus, nes lets be honest, smartphonas be sutarties tai visai ne smartphonas. Danijoje ar pirkti samsung galaxy SII su sutartim ar iPhone 4s yra beveik tas pats. Kainu skirtumas visiskai minimalistinis.
Dar viena diskusiju argumenta ''tipo anti-apple'' maciau kad oj isleidzia nauja telefona ir visi bega pirkti. Bet pala pala, tai ne tik su apple tai vyksta, apple ta tik pavercia marketingu. Tai vyksta su visa elektronika, su procesoriais, motininem plokstem, vaizdo plokstem etc etc etc Elektronikos rinka tuom ir sukasi kad kiekvienais metai isleidzia vis geresni produkta vercianti vartotojus upgradintis. Kaip minejau apple tai tiesiog pavercia nemokamu marketingu.
cave_dweller 2012-02-18 20:16
Arwis, dėl softo pritariu, tai apple stiprioji puse, deja negalėčiau to pasakyti apie hardware.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Monitorių gamintojas „Proview“ bando Kinijoje uždrausti „iPad“