Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AP0323 2012-03-02 13:08
taip, 10 centu elektra kainuoja, o paskirstymas 20 centu, iseina 30 centu, bet kol realiai igyvendins, liksime prie tu pasiu 45 duok dieve
Pavasarėlis 2012-03-02 13:33
Kol Lietuvoje tą atominę elektrinę pastatys, tai pasaulyje žiūrėk ir termobranduolinės sintezės elektrines pradės statyti. DDDDDDDDDDDD
immortallt 2012-03-02 13:54
dar pries pora savaiciu buvo 7-8ct/kwh. Dabar jau vos ne tiesiai sviesiai pasake, kad 10ct/kwh geriausiu atveju. O cia nera kapitalo kastu! Be to puikiai zinome dar is Ignalinos AE, kad i situos kastus ne velnio neitraukta uzdarymo kastai. Na jei butu taip gerai, kaip kalba, tada as labai dziaugiuos, bet deja deja, nors as realistas linkes i optimizma, bet net as neizvelgiu, kad tai butu pelninga Lietuvai.
kestutisz 2012-03-02 14:44
Esmė turbūt žodyje "kada galvoji". Skaičiuoti (arba kaip vadovui pareikalauti kažko kito paskaičiuoti) panašu nebemadinga, užtenka retkarčiais "pagalvot". O kas jam daugiau belieka kai dabartinis vadovas VAE turbūt net veikiančios nėra matęs, tik "uždarinėja". Už 7cnt pardavinėjo senoji, kai nereikėjo sukt galvos nei apie statybas, nei uždarymą, tik eksploataciją.
enternald 2012-03-02 15:40
Tarp kitko net vėjininkams 28 cnt/kwh mažai, tai alternatyvų nelabai turime.
immortallt 2012-03-02 15:48
Vejininkai 28ct/kwh su kapitalo mokesciais, atomine 10ct/kwh be kapitalo.
Vytax 2012-03-02 16:32
Svarbiausia, kad visa elektra būtų pardavinėjama vieningoje rinkoje ir bendruose aukcionuose iš visų šaltinių. Ir niekam nei VAE, nei vėjininkams, nei dar kam nebūtų daromos išimtinės pirkimo/pardavimo sąlygos. O kainos klausimą tegul sprendžia pati rinka.
immortallt 2012-03-02 16:48
Tada bus tik dujos Maziausios investicijos i kapitala.
Vytax 2012-03-02 16:59
Kuo kapitalas susijęs su rinkos kaina?
immortallt 2012-03-02 17:21
Viskuo. Ar tu investuosi milziniskus pinigus i projekta, kuris atsipirks tik po 60 metu, kai negauni jokiu garantiju ? Kaip manai, kiek pasikeis energetikos sektorius per ta laikotarpi ? Arba leisk paklausti, kiek pries 20 metu alternatyvi energija buvo brangesne uz tradicine ? O dabar kaip ? Todel atomines statant visada ir nori pasirasyti koncesijos sutarti.
Vytax 2012-03-02 17:47
Koks skirtumas per kiek laiko tas projektas atsipirks. Tai juk investuotojų lėšos. Taip pat ir alternatyviai energetikai elektros rinkoje nematau jokių kliūčių net ir su veikiančia AE rinkoje. Jeigu alternatyvi energetika yra tokia konkurencinga ir perspektyvi, tai ji tiesiog AE nukonkuruos pateikdama į rinką pigesnę energiją.
immortallt 2012-03-02 18:12
Jo investuotojai tokie durni, kad investuos i projekta kuris atsipirks tik su maza tikimybe. NET jei tau nedaeina, tai nereiskia, kad investuotojams nedaeis. Kitas dalykas, butent kad del atomines bus pasirasyta koncesijos sutrartis kur isipareigos maziausiai 60% energijos supirkti. Kitas dalykas, Grigiskes nori ir gali dabar parduoti siluma i Vilniaus energijos tinklus. Kodel tai nevyksta ? Nes kazkam nepalanku. Tikrai tikit, kad permes toki stambia ir dar valstybine investicija, kai cia net savivaldybej uz keliasdesimt milijonu projektas proteguojamas, o kalbam apie keliasdesimt milijardu.
Talkatif 2012-03-02 19:15
Nieko, ateis japonai į Lietuvą, pastatys visus ant pirštų galų. Turi patirties jie kinus dresiruodami. Kas dirbęs su japonais, žino, kad jie kišasi į kiekvieną žingsnį ir siekia viską kontroliuoti. Ir visiškai nesvarbų jų tai reikalas ar ne. Kai mūsų tokie valdžios žmonės, tai turiu nuojautą, kad japonų diktatas tik į gerą išeis.
Nekilnojamas turtas per bankų antrines įmones švedų rankose, japonai ima energetiką. Tai gal nežlugsim? Nes mes patys baigiam išsižudyt ir kaip žmonės, ir kaip tauta, ir kaip valstybė.
immortallt 2012-03-02 19:34
Japonu/amerikonu imone, klausimas ko dabar ten daugiau
Wolfy 2012-03-02 19:49
Apsurdiškas projektas tą AE, nes pastatymo, o labiau uždarymo kaštai yra nežmoniški ir dar reikia juk kurą saugoti kiek metų. Tai man visiškai nelogišką atrodo tą atominę elektrinę išvis statyti.
Vytax 2012-03-02 21:09
Taip, neperka nes grigiškės nepriklauso rubikonui. Norit pigesnio šildymo - panaikinkit rubikono monopoliją. Bet kai patys savo noru ten visokius Zuokulas į valdžią išsirenkat....
sigun 2012-03-02 21:19
IAE uždarymo kaštai taip pat buvo įskaičiuoti. Bet kaupiama buvo tik paskutinius kelis metus. Be jų savikaina buvo mažesnė nei daug kur minimi 7 cnt/kWh.
Kapitalo kaštai jau daug kartų linksniuoti, bet tai tėra spėlionės. Aišku bus tik rudenį, kai bus realūs skaičiai ir siūloma seime. Beje, iš pernai prisimenu Westinghouse pasiaiškinimą, kodėl jų nuomone ne jie laimėjo - nes japonai galėjo pasiūlyt geresnes finansavimo sąlygas, tad matyt eina kalba apie kreditą žymiai geresnėmis sąlygomis nei Lietuvos reitingas leistų. Bet visa tai tik spėlionės.
immortallt 2012-03-02 21:19
As ne Vilnietis.
Baltpool nera prekjiaujama absoliuciai visa pagaminta elektra Lietuvoje. Pats neskleisk ereziju
Atomines projektas kitaip ir nebus pastatytas, tik su koncesijos sutartimi. Tai ne tik apibrezia elektros supirkima, bet ir daug kitu punktu nesusijusiu su pinigais. O supirkimas vis tiek bus dalis uztikrinta. Kitaip japonai tikrai neateis.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvos VAE vadovas: 7–10 ct/kWh – ambicingas, bet realus tikslas