Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Evaldas 2012-03-07 11:44
Nebenaudoju jokio antiviruso... Geriausia apsauga ant pečių yra.
wolas 2012-03-07 12:03
Antivirusinės bando saugoti vartotojus nuo jų bukumo
Shinigami 2012-03-07 12:28
Antivirusinės gerai saugo nuo mėgėjiškų virusų. Jei nebūtu antivirusinės tai bet kokio kvailelio parašytas virusas užlauštu kompa. Ir virusai harde užimtu daugiau vietos nei windowsai.
Net nesilankant nežinomose svetainėse gali užsikrėsti virusais, jei programišius nulauš (nepastebėtai) patikima svetainę ir ten pripumpuos virusų. Bet antivirusinės tikrai negali apsaugoti nuo visų virusų ar isilaužimų, kaip ir daktarai negali išgydyti visų lygų. Bet dėl to niekas neplanuoja atsikratyti gydytojų.
unreality 2012-03-07 12:47
Tai aiskumais kad be antivirusines geriau kai yra antivirusine, tai kompiuteris eina leciau nei turetu. Istrynus antivirusine iskart pastebiu kad kompiuteris eina daug greiciau, narsykles uzsikrauna daug greiciau. O kad nepasigaut virusu, tai tiesiog nelandziok ten kur nezinai ar saugu
Pasalietis 2012-03-07 13:08
kas abejoja antivirusų pajėgumu galiu atsiųsti vieną tokį, kurį atpažins betkokia antivirusinė bet įrašius ant win7 galit atsisveikinti su visa informacija kietajame diske.
dariusss 2012-03-07 14:01
butent, kad tas vyrusas veiktu reiktu paciam irasyti, suteikti visas administracijos teises. Deja nuo bukumo vaistu nera..
Vaider 2012-03-07 15:28
Taip, nuo bukumo neapsaugos net ir saugiausia AV.
Paleido kažkas mitą, kad AV nereik ir tiki daug kas. Kaimynui, kuris taip tiki šiuo mitu kas puse metu reik win perrašyt, kai tuo tarpu aš apseinu be perrašymo. Beje, nenaudokit AV, bet naudokites e. bankininkyste. Greitai apsigalvosit ir susinstaliuotumet 10 AV jei tik būtų galimybė.
immortallt 2012-03-07 15:42
Vaider, nenaudoju antivirusines jau kokie 5-6 metai. Pries 1.5 metu pakeiciau kompa, bet pries pora men perrasiau windows. Ne del virusu, o uzgriozdines kompa buvau visko, daug visokiu programu prirasinejes buvau ir pan. Per diena isnarsau kokius 200-300 skirtingus naujus uzsienio puslapius, kartais net google meta, kad puslapi pavojinga lankyt, bet deja reikia. Nu ir nieko. Nei tu virusu prisigaudau, nei pinigai is banko dingsta. Tad nereikia cia to mito, kad virusai cia sakes sakes - kompa susprogdins. Nespaudinek ant neaiskiu draugu siunciamu link'u. Nespaudinek link'u is pasto spam'o ir po porno nelandziok.
algirdasx 2012-03-07 15:51
Is kur zinai kad virusu neprisigaudai?
ElniaRagis 2012-03-07 15:58
sutinku, pats be antiviruro jau ~2 metus sėdžiu ir jei ne naujas skype virusas + mano nuorodas mėgstantis spaudyti brolelis mano jo ir nebūtų reikėja. Taigi aš parsisiunčiu ir įsirašau AV. Po dviejų metų AV mano kompe randa tik tą menkutį virusėlį, kurį kaip vėliau išskaičiau buvo galima pašalinti rankiniu būdu.
sigitas69s 2012-03-07 16:33
Nenaudoju ir as, o sesuo perka kas met- bet kas pusmeti kompas vistiek luzta ir reikia tvarkyti. Mano isvada paprasta- jei nera galvos ant peciu tai jokie vaistai nepades
blizzard 2012-03-07 16:39
Turiu kompe avira pasileidęs, bet kad ji darbo turėtų tai neatsimenu kada tai buvo..
irgi pritariu visiems kad reikia galvą ant pečių turėti, o geriausia antivirusinė yra windows perrašymas tada kada reikia..
Žinant kad dabar dauguma kompiuterių būna skeltas hardas, arba vis labiau populiarėja "debesų" serveriai, galų gale tas kas turi kokius svarbius duomenis ar dokumentus, dažniausiai jais keičiasi su kitais, tai yra kopiją turi flash email ar dar kur nors išsisaugojęs, antivirusinės programos kaip ir praranda prasmę..
Taigi net ir perrašius windows dauguma svarbesnių duomenų išlieka, o ir tie virusai kokius dažniausiai susimedžiojam nėra tokie kurie neleistų tau persikopijuot duomenų prieš sistemos perrašymą.
ligonis 2012-03-07 17:08
daugkas tiki, tik dėja didžioji dauguma iš to "daugkas" nėra pakankamai kompetentingi, kad galėtų daryt tokius sprendimus.
Iko 2012-03-07 21:39
Kalbi lyg egzistuotu vienintelio tipo virusai, kurie sunaikina duomenis. Tokiu virusu kaip tik nera daug nes paprasciausiai nera tikslo kurti. Is tavo geriausios antivirusines "windowsu perrasymo" galiu spresti, kad kompiuteriuose nedaug ka supranti Jeigu manai, kad perrasymas pasalina ir sutaiso viska tai klysti. Hardas nera zaislas ir tokkie veiksmai ypac is nepatyrusiu zmoniu kurie nezino kaip susitvarkyti su atminties efektyvumu dar labiau suletins kompiuteri.
Vienintelis dalykas del ko vertetu tureti antivirusine tai kaip kazkas minejo- megejiski virusai, o jeigu kazkas tures tikla surinkti jusu duomenis ar isilauzti tai deja niekas nepades, net jusu taip daznai minetos galvos.
mindo 2012-03-08 10:18
Nera jos bevertes, tiesiog tam tikroje aplinkoje kaip svarbus verslo duomenys ir pan. jos praktiskai bevertes, nes jos is principo apsaugo tik nuo zinomu infekciju. Ju veikimo principas gristas ant zinomu infekciju aprasu "signatures/definitions". Zinoma yra heuristika bet ji praktiskai beverte, tik zodis skambus. Paprastai tie zmones kurie kuria tuos dalykus pasitikrina pries visas AV ar ju neaptinka.
Vidutiniam vartotojui tai yra butinas daiktas, nes paprasciausiai isprusimas nera pakankamas kad apsisaugoti paciam, o kad kazkas minejo kad vengti nesaugiu svetainiu ir nuorodu tai nera visiskai teisus. Gali ir paprasciausiai pa-googlines uzsokti ant blogo linko ar gero kuris "patapes" blogu.
griozdaz 2012-03-08 11:37
Kartais ir patikimos svetainės tampa nepatikimomis. Neseniai keliuose didesniuose tinklapiuose į "banerį" buvo įsisukęs kenkėjiškas scriptas (nebe pamenu tiksliai kuriuose, nesinori šmeižti)
Taigi, manau kažkokią bent jau minimalią apsaugą vertėtų naudoti, kad iš mažų bėdų neprisidarytum didelių.
Tas_pac 2012-03-08 11:55
Jau gal 5 metus nenaudoju AV ir laimingas gyvenu.
Pasalietis 2012-03-08 13:24
esmė, kad ten žaidimą įrašinėjant įrašo virusą ir neprašo leidimų.
Anonymous 2012-03-08 15:08
tie kas nenaudoja ativirusines ir aplanko daugybe tinklapiu, tai tik galvoja, kad neturi viruso.. kaip ir tie kur naudojasi begale nelegaliu programu, zaidimu..
galit net nebandyt pasakoti ar itikineti, kad neturite virusu, nes mazu maziausiai man bus juokinga iki asaru..
ten tie kur nesioja galvas ant peciu, tai dar labai dvejoju, kad irgi neturi virusu.. nebent apsilanko keliuose tinklapiuose, o visas softas legalus.. ir siaip labai pritariu, kad antivirusines yra nieko vertos ir labai atsilieka nuo virusu maziausiai metu evoliucijos laikotarpiu..
netikit?
neistrynkit softu su zaidimais is hdd 5 metus ir tada praskanuokit tai ka naudojote.. verksit kruvinom asarom..
p.s. paskaitykit XXI amzius nemokama zurnala.. linkomanijoje yra.. maciau ten pora straipsniu yra apie sauguma.. rekomenduoju perskaityti visiems.. ir "profams", ir kompiuteriniams neismaneliams.. taip elgiantis turesite kurkas maziau virusu..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Nuomonė: antivirusinės programos yra bevertės