Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Wolfy 2012-03-13 14:13
Nereikia Lietuvai tos atominės elektrinės, tik galvos skausmas bus su ja. Pavojus radioaktyvių dalelių + pastatymo išlaidos milžiniškos + uždarymo irgi milžiniškos lėšos + saugoti radioaktyvų kurą reikia labai ilgai, tai kurioje vietoje čia apsimoka? Aišku, suprantu, kad kas statys, tai tiems labai apsimokės, bet visi kaip mokėjo brangiai už elektra - taip ir mokės toliau. Dar aišku - ji pabrangs, nors turėsime AE.
kestutisz 2012-03-13 14:39
O čia ir visas smagumas - gerai pasišildžius rankeles statybose, po to ramiai gyventi jau galima bet kurioj kitoj valstybėj. Na, bent jau uždarymu tai tikrai nė vienam iš šiandienos statybos entuziastų rūpintis tai nereikės.
enternald 2012-03-13 20:12
Nesutikčiau tik dėl to, kad pastatymo išlaidos milžiniškos. Hidroelektrinės ir vėjo elektrinės reikalauja daug didesnių santykinių išlaidų pastatymui (gali anglį kurenti pigu, bet problemos kitur išlenda). O va kaip su uždarymu bus atskiras klausimas. Kelių pakopų kuro perdirbimas gali išspręsti problema, bet kur atliekas dėti nauja problema.
Dėl kainų: tai jos nemažės, bet kokiam variante.
Gedis 2012-03-15 11:24
Daug ką norėjosi parašyti,bet užteks ir tiek.Amžiaus statybos-pinigai išvogti-kaltų nėra-žmonėms per visus galus sakys,kad reikia būti patriotais savo šalies.
Simplicity 2012-03-15 11:43
Nesuprantu kodėl keliais, o ne geležinkeliu? Geležinkeliai per silpni, sunku traukinių eismą sureguliuot? Galėjo straipsnio autorė kiek plačiau apie šį reikalą, nes nuo Klaipėdos iki Visagino reaktorių galima traukiniu nuvežt: Klaipėda-Šiauliai-Obeliai-Daugpilis-Visaginas.
O gal čia iš serijos „Kaip geriau išplauti „valdiškus“ pinigus“?
werafonas 2012-03-15 12:04
Kiek man žinoma, tai problemos su gelėžinkėlių tiltais būtų.
Smėlis 2012-03-15 13:12
Daug kur elektrifikuotos geležinkelio linijos yra. Spėju, kad nepraeis per elektros laidus. Plius klausimas ar bus kai kur pakankamas linijų plotis, nes dažnai visokie stulpai prie pat bėgių.
Nerkashis 2012-03-16 14:27
Lietuva tranzitinė šalis tarp vakarų ir rytų. Manau siekiama vienu šūviu nušauti du zuikius. Pristatyti saugiai stambiagabaritį krovinį ir nutiesti gerą tranzitinį kelią.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Būsima reaktoriaus kelionė galvos skausmą kelia jau dabar