TOP 10 šalių, naudojančių saulės energiją

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

technologas 2012-03-15 16:17
Na, pirma duomenys jau smarkiai pasenę. "China added 2.2 GW of panels in 2011. As of 2011, about 3.1 GW of photovoltaics contribute towards power generation in China." Man pirmas sakinys labai toks įdomus. "nerimas dėl naftos išteklių ateities". Ką bendro turi PV ir nerimas dėl naftos? Tai gal pastačius PV panelę benzino nebereikės pirkti, pamelži ir yra? Straipsnio autorius matyt įsivaizduoja kad visi turi pinigų elektromobiliams, bet man taip neatrodo.
arvis911 2012-03-15 20:55
Ką reiškia PV? Pusriebė Varškė?
Creatium 2012-03-15 21:13
Anksčiau ar vėliau gali nebeturėti kitos išeitis, kaip tik pirkti elektromobilį (na, jeigu labai nori išvis pirkt -mobilį). Sakinys gan teisingas. Kuo mažiau lieka naftos - tuo daugiau reikia galvoti apie kitus šaltinius. Tuo ir susiję tavo "PV" ir nafta
M.Mantas 2012-03-15 23:22
technologas 2012-03-16 11:00
yra neblogų pamąstymų apie visą šitą. There is a commonplace assumption that we will create alternatives to replace them, but at present these alternatives—from PV to ethanol—are all being produced with the very fossil fuels that are disappearing. When they are effectively gone, only energy sources with an EROEI of greater than 1:1 will be viable—and even then, our economy, with its demand for constant growth, cannot survive on energy with an EROEI of 2:1 or 5:1. For that reason, it is critical that we more carefully address this EROEI debate today. If alternative, truly renewable sources of energy cannot match—and eventually improve upon—the EROEI of today’s energy sources, then we must conduct a serious reappraisal of the fundamental structure of our society. My analysis suggests that we must do exactly that.
Kilgoras Trautas 2012-03-16 12:54
Net ir taip ekonomiškiau maždaug 15-20%. Vidaus degimo automobilių ekonomiškumas labai žemas. Geriau dujas deginti už miesto elektrinėse ir važinėti elektromobiliais sutaupytumėme ne tik energijos, bet ir sveikatos apsaugai. p.s. Nelabai supratau apie kokius čia šimtą metų šneki?
technologas 2012-03-16 15:09
Tai jei atstumas į vieną galą 30 km, vežiosimės atsargines baterijas? Gerai, nori infrastruktūros. Jau pradėjai įrenginėti ar vis dar sėdi ir kliedi, kad kažkas ją įrengs? Ką, man pradėt įrenginėti? Valdžia, nu ką ta valdžia, ji pati pinigų neturi. Taip kad nori važiuoti elektriniu būdu - pirmyn infrastruktūrą įrenginėti
Kilgoras Trautas 2012-03-16 19:24
Jo...., Nissan Leaf - antiek šūdas, kad jį išrenka pasaulio metu automobiliu ir gamintojai nespėja patenkinti užsakymų. Visu pirma mylios skiriasi nuo kilometru Antra atsakyk į klausima kiek vidutiniškai žmogus per dieną nuvažiuoja važinėdamas į darbą ir veždamas vaikus į mokymo įstaigas? Be to, kol žmogus dirba automobilis gali krautis. Trečia elektros pakrovimo mazgus tikrai 1000 kartu lengviau ir pigiau įrengti nei benzino, jiems nereikia spec leidimu, sudėtingu, įrenginių, operatorių ir t.t.. Tokie mazgai gali būti įrengti auto stovėjimo aikštelėse, prie daugiabučių laiptinių ir panašiai. Net Lietuvoje jau yra. edit: Čia šiaip iš durnumo dar viena Leaf gamyklą stato. http://www.autoblog.com/2011/07/11/niss ... late-2012/
Creatium 2012-03-16 19:26
Tavo visiškai klaidingas mąstymas. Visų pirma, tai elektromobiliui tikrai yra daug metų, tačiau žinai kodėl? Būtent todėl, kad tuo metu ta technologija nebuvo taip išvystyta, kaip dabar, taip pat dėl to, jog kuru varoma mašina buvo žymiai pigesnė. Žmogus visada ieško naudos sau. Jeigu jam kuru varoma mašina pigesnė - jis ją ir rinksis. Lygiai taip pat straipsnyje kalbama apie ateitį. Ne apie dabartį. Baigsis nafta ir ką tada? Kaip tu manai, kas bus naudojama tuomet? Tu norėsi nenorėsi turėsi pereit prie kitokių šaltinių ir tai greičiausiai bus elektra. P.S. 30 mylių tai nėra 30 kilometrų
technologas 2012-03-16 20:11
Prisiminkim matematiką. Kiek bus 30+30, pirmyn ir atgal? 60, ar ne? Tai daugiau nei 30 mylių? Tai va, jei atstumas į vieną galą 30km, reikės nuvažiavus užtrukti kokias 6-10 valandų, kol pasikrausi. Galima krauti truputį greičiau, bet Nissan to nerekomenduoja dažnai daryti, nes nudus baterija. Elektromobilį perkantis žmogus turi būti pasiturintis, o tokie dažniausiai užimti. Tai ką jis, nuvažiavęs bus priverstas laukti tas valandas, ar vežiotis atsargines baterijas? Jo laikas greičiausiai bus brangesnis už kurą. O nepasiturintis neįpirks.
Ketleris 2012-03-17 16:32
dzukijoj zvirkeliu nuvaziuosi 10 km pasistumdamas i kalna, o jei dar ziema -10 pamirsk muzika ir sildyma... lygiu asvaltu, veju i nugara gal ir bus 30myliu
Kilgoras Trautas 2012-03-18 23:20
Jo Londone, Niujorke, ir Berlyne pilna dzūkiškų žvyrkelių. O Kalifornijoje ištisai dzūkiškas šaltukas spaudžia.
Analog 2012-03-18 23:52
Tai jo, dzūkijoje turbūt žmonės negyvena.
Kilgoras Trautas 2012-03-19 10:44
, elektromobilis turi pasiūlyti ką nors ko negali pasiūlyti paprastas auto. Be to elektromobilis tikrai atvers dar visai kitokias, nematytas transporto rūšis jų formas. Dabar tikrai neaišku kokių formų elektromobilis bus jau po10m nekalbant apie 20-30 laikotarpi. Juk elektromobilio techniniai sprendimai labai skiriasi nuo vidaus degimo auto. Elektromobiliui nebereikalingos pavarų dėžes, diferiancialai, ar didelė vieta vienam varikliui. Ir jau čia atsiranda fantazijai vietos. IMHO greit elektromobilis jau nebeatrodys kaip nissan leaf. Pagal idėja Leaf - paprastas auto su elektros varikliu.
ledas 2012-10-25 18:28
Mano tel. kraunasi, 2 val, laptop apie 1,5 val. Gal kam yra ūpas stovėti elektros kolonėlėje 2-3 val ? Man ne.
immortallt 2012-10-25 23:54
Vienintelis elektromobilio trukumas yra akumuliatorius. Butent del akumuliatoriaus ir elektromobiliai nera isplite. Anksciau jie neplito, nes kuras talpino daug kartu daugiau energijos tame paciame turyje. Elektromobiliai yra ateitis, tik neaisku, kas bus akumuliatorius: ar tai vandenilio kasete, ar patobulinti licio jonu akumai ar dar koks anglies vamzdeliu akumas ar dar koks biesas. Kiek kainuoja elektromobilio 100km ? Pasiklausius jusu, atrodo nebebus jokio technologinio progreso ir kad VDV varikliai atsirado iskart tokie, kokie yra dabar. to ledas, tavo telefas kraunasi ant kokios itampos ? Ant kokios itampos galima butu krauti spec greito krovimo stotelese ?
Acme 2012-10-26 00:26