Magnetiniai hipertuneliai: iš Niujorko į Pekiną – per 2 val.

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2012-04-05 14:16
"Ir greičiau nei pačiu greičiausiu lėktuvu, net jei jis – reaktyvinis. " beveik visi dideli keleiviniai lėktuvai yra reaktyviniai. Norėta pasakyti viršgarsinis?
dyendy 2012-04-05 14:44
kazkaip po kelis zmones i kapsule talpinti neatrodo patogu mazas pervezimo skaicius kinieciu ideja apie traukini ant magnetines pagalves man atrodo realiasne ir produktyvesne ir galu gale praktiskesne netik zmones butu galima pervezineti beto kas liktu is tokiu greiciu lekenscios kapsules jei koks ginkluotas paauglys pagailetu klasioku ir pasaudytu i ta tuneli
Swift RR 2012-04-05 15:13
Svajoja tuneliu nukeliauti į kosmosą, ir iš Niujorko į Pekiną, tik kodėl fantazuotojai nesupranta, kad naudoti tunelį yra naudinga tik po Žeme. Tokiam tunelyje įvykus avarijai išsigelbėti būtų neįmanoma, lėktuvą bandyti nutupdyti dar galima.
sabotan 2012-04-05 17:24
X-43A sis lektuvelis gali pasiekt 12,144 km/h nemanau kad tokiu greiciu tuneli skries.
rimroot 2012-04-05 17:47
Tik ar šis lėktuvas atlieka komercinius skrydžius iš Niujorko į Pekiną, ar kitur? O šiaip manau kad kapsulė turėtų būti saugiau nei lėktuvai, tik galvoju ar aviakompanijos leistų tokiems tuneliams atimti iš jų keleivius.
Pavasarėlis 2012-04-05 18:22
Man tai įdomu, kaip jie per vandenyną ties tuos tunelius. Be to turėtų būti didelis atsparumas žemės drebėjimams ir kitiems gamtos veiksniams, nepamirštant teroristinių išpuolių tikimybės. Dar reikia nepamiršti, jog greičiausiai bus laidoma ne viena, o kelios kapsulės vienu tuneliu, be kitaip labai jau ilgai reiktų laukti, kol kas nors nuvažiuos, kad tu galėtum. Jei neįmanoma kelių, tai nelabai ir apsimoka šitas tunelis. Taigi, mano manymu ši idėja gal ir gera, bet beveik nėra šansų, jog bus įgyvendinta bent jau artimiausioje ateityje (ateinantys 10 metų).
Tatsuo 2012-04-05 18:28
O man įdomu kokį greitį žmogaus kūnas gali ištverti?
haloo44 2012-04-05 18:36
Manau kad ištvertų didelius greičius. Nes kitaip pasakius 1 Niutono dėsnį: ar kūnas juda tiesiai ir tolygiai, ar yra rimtyje, yra vienas ir tas pats dalykas.
ligonis 2012-04-05 18:40
299 792 457.99999 m/s turėtų būt labai arti ribos. tokie dalykai tikrai nebus artimiausius bent 50 metų praktiški. nes reikalinga milžiniška infrastruktūra paremta technologijom kurios dabar įmanomos tik labai ribotais mastais.
jur 2012-04-05 18:46
Man atrodo jie pamirso viena zmogiska faktoriu - tualetus
manciukaz 2012-04-05 18:49
manau, kokioj kinijoj ar kitoj tankiai apgyvendintoj šaly turėtu pasiteisinti šitas variantas..norėjos pasiulyti japonija, bet ten gamta dažnai mėgsta papokštaut
Arwis 2012-04-05 18:51
Zmogus gali istverti bet koki greiti(kol jis nevirsija sviesos). Reiketu klausti kokia akseleracija zmogaus kunas gali istverti.
mch0lic 2012-04-05 18:52
Skrendant 10-12h lektuvu nei 1/3 žmonių į tuliką neužsuka, na bent jau neatrodo, kad ten labai veržtusi, o čia 2h... Anokia problema
kiesza 2012-04-05 19:02
Didelis trukumas, kad norint aplenkti lektuvą šis traukinys turėtų kursuot iš taško A į B be jokių sustojimų. Todėl čia ir prasideda visi trūkumai šio transporto. Jai traukinys keliauja 2 valandas tai per dieną atliktų tik kokių 10 reisų jai ne mažiau. ir išviso pervežtų kokį 100 keleivių, todėl idėja apskritai niekada neatsipirktų. Reikia orientuotis į žmonių mases, o ne į pavienius Pekinas-Niujorkas keliauninkus
Creatium 2012-04-05 19:12
Na, manyčiau, kad be abejo bus galimybė ne 2 žmones viena kabina siųsti, o bent autobuso talpumo (60?). Ir tau jau apsimokėtų, jeigu kas dvi valandas važiuotų iš vieno galo į kitą (kas 4 valandas į vieną pusę).
sabotan 2012-04-05 19:20
nera aisku kas atsitiktu jai virsitum sviesos greiti nes niekam to nepavyko padaryti aisku tik tai kad zmogus negali skrieti didesniu griciu nei sviesos kvadratas tada jis virstu grina energija
Skeleton 2012-04-05 19:27
Mjo, superlaidūs magnetai per visą tunelio ilgį... Tunelio statybos kaina užmuš projektą kūdikystės stadijoje.
Shinigami 2012-04-05 19:52
Kapsules gali leisti kas dvi minutes, nes kaip rašė tiek trunka pasiekti maksimalu greiti. Pasiekus maksimalu greiti jokia kita kapsulė iš paskos judanti tavęs nepasivis. Nes nejudės greičiau už pirma. O galinėje stotelėje bus atskiri išlaipinimo punktai. Viena kapsulė vienoje sustos, kita kitoje. Bei galės kaip ir traukiniai, ant kitu bėgiu, pereiti į kita tunelį jei reikia pasukti į kita miestą. Teroristai? O tai kas dabar trukdo teroristams sprogdinti autobusus ir traukinius? Bet kažkaip nelabai kas dėl to jaudinasi ir nestabdo autobusu ir traukinių. Plius, tokia kapsulę važiuos mažiau žmonių nei autobusu ar traukinių, tad teroristams geriau sprogdinti bus traukinį ar autobusą, nei tokia kapsulę. Stichinės nelaimės metu jei bus pažeistas tunelis, tunelyje padidės slėgis (nes dabar važiuos išretintu oru). Ir tai daviklių bus pastebėta. Dėl ko vienos kapsulės bus galima nukreipti kitais, nepažeistais, tuneliais. O kitas sustabdyti avarinių stabdymu. P.S. nuo stichiniu nelaimių nėra apsaugoti nei lėktuvai, nei traukiniai, nei autobusai, nei kitas transportas.
gaudis 2012-04-05 20:11
kaip tik ta rasyt norejau ,na imanoma,apjungus visa pasaulio ekonomika,arba atrandant kitus budus SL magnetams gauti.
geruks 2012-04-05 20:35
Naikintojų lakūnai turėtu ištverti 2g,minimum.Su spetskostiumais +1.Ar aš teisus?