Motoroleris: sportiškas, triratis, elektrinis  (3)

Bendrovė „Sway Motorsports“ tik ką pristatė ne vienerius metus kurtą triračio sportinio elektrinio motorolerio prototipą. Nors ir norėtųsi, jog ši transporto priemonė būtų kiek galingesnė, vaizdo siužete galima įsitikinti, jog manevringumo ir žavesio jai nestinga. Profesionaliam sportui šis triratis „arkliukas“ – gal kiek ir per silpnas, tačiau laisvalaikio pramogoms – pats tas.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Motorolerio projekto autorius – IDEO dizaineris, Rodailendo dizaino mokyklos absolventas Džo Vilkoksas (Joe Wilcox). Prieš įsidarbindamas IDEO, konstruktorius dirbo NASA Džonsono kosminiame centre ir Masačiusetso technologijų institute (MIT) – įvairiuose su kosmosu susijusiuose projektuose. Iliustracijose vaizduojamas motorolerio prototipas varomas 60 V, 20 Ah ličio geležies fosfato baterijomis. Jomis galima nuriedėti tik apie 16 km. Tačiau bendrovė „Sway Motorsports“ rinkai pristatyti ketina ir 60 Ah baterijų versiją, kelyje „tversinačią“ trigubai ilgiau. Motorolerio 10 colių skersmens ratus (tiksliau, vienintelį varomąjį galinį ratą) suka 3,5 kW motoras. 104 kg sveriančią transporto priemonę jis įgreitina iki 64 km/h. Motorolerio matmenys – 1.32 × 0.89 × 1.02 m. Visi žibintai ir dekoro švieselės – iš LED šviestukų. „Verta atkreipti dėmesį, jog baterijos sumontuotos motorolerio dugne, – pabrėžia Dž. Vilkoksas. – Ši inovacija leidžia transporto priemonės svorio centrą išlaikyti kaip įmanoma arčiau kelio paviršiaus.“

Bene labiausiai į akis krintantis elementas šio triračio konstrukcijoje – motorolerio pakaba ir jos darbas posūkiuose. Kaip motoroleris atrodo kelyje, žiūrėkite šiame vaizdo siužete.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(1)
(0)
(1)

Komentarai (3)