Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
DJ_LFS 2012-04-19 16:43
nevykes daiktas:) jau vairuotojo kabina daug ka pasako apie dizainerio neprotavima
ripsaw 2012-04-19 19:12
Toks modelio prototipas isoriskai man jau matytas dar Zaruliom zurnalo laiku apie 1989-1991. Va tik nepamenu koks gamintojas buvo taip sumastes
enternald 2012-04-19 19:16
Pasigooglink apie tokį Luigi Colani - kaip matau užrašą tai šis daiktas jo darbų įkvėptas- pamatysi dar daugiau tokių sunkvežimių.
Anonymous 2012-04-19 22:05
TAS daiktas nėra sunkvežimis, ir ačiū dievui!
Tiek vietos ant kelio, kurią užima kabina, užtenka įprastam autovežiui
O jei jau tie stiklo snapai dėl aptakumo - tai jie turėtų būti gale
Kolani kūriniai įspūdingai atrodo, aišku, bet kiek nesveiki.
kestutisz 2012-04-19 23:04
O kaip toks daiktas rimtesniam posūkyje (pvz dabar ir pas mus "mėgstami" mini žiedukai) atrodys? Priekinė šasi sukasi sau, kabina sau? Suprantu - ten visoks hitech'as, vairuotojas viską ekrane matys, bet persėdus iš tradicinio į tokį gan nemažai reiktų laiko prisitaikyt vairuot sunkvežimį iš priekabos
Robkinas 2012-04-20 07:21
Is nuotrauku iskart pamaniau, kad cia kazkoks garso greiti virsysiantis vilkikas bus )
Vytax 2012-04-20 09:46
Prisitaikyti aišku reikės. Bet šitokiame prototipe, mano nuomone, žymiai geriau jausis sunkvežimio gabaritai. Ir bus geresnis matomas ypač važiuojant atbulom.
Nerkashis 2012-04-20 21:17
Konkordas ant ratų.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Innotruck“: vilkikų pasaulio radikalas