Elektra iš automobilių amortizatorių: idėja virto komerciniu produktu (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

enternald 2012-04-30 09:27
Tai kaip supratau Kaunui dėl elektros jaudintis nebereikės Šiaip sekmės taisant tuos visus pinjonus ar keičiant sudilusius krumplius, garantuoju 100 procentų, kad tokių amortizatorių patikimumas daug mažesnis. Kur reikia jų, tai sunkvežimiuose ir traukiniuose, gal šarvuočiuose (jei patikimas) nes ten reikia elektros pneumatiniams agregatams ryjantiems elektra, ten ekonomiškumas iš karto pasimatytų.
Alfredukas 2012-04-30 10:45
Pati mintis, panaudoti parazitinę energiją, yra gera ir įdomi, bet būdas, kurį bando panaudoti, kelia nepasitikėjimą. Labai jau sudėtinga! O kur sudėtinga, ten nėra patikima. Remontas gali būti brangesnis už gaunamą naudą. Reikėtų sugalvoti patikimesnį būdą, kuris turėtų minimalų kiekį judančių ir besidėvinčių dalių. Juk čia jėgos labai netolygios, smūginio pobūdžio... Bet šioje srityje "pasukti" galvą, manau verta, jei kalba eina apie keleto % ekonomija. Tik sunkoka patikėti, kad galima tokia ženkli energijos grąža. Bet tikriausiai tai jau paskaičiuota?
Anonymous 2012-04-30 13:38
O jei mortizokus paversti pompomis? Pvz, sunkvežimiuose, pneumosistemų pūtimui - nesvarbu, kiek įpūs, bet kompresorių sukti treikės mažiau = kuro ekonomija. O ir lengvosiose mašinose pakaboje vis dažniau oras dirba.
mobilunkas 2012-04-30 15:22
o ko negalima paprasciau padaryt? tarsi linijini generatoriu? ar isvis magnetas juda amortizatoriuje, apie kuri laido privyniota
Alfredukas 2012-04-30 16:18
, siekia tik varganą 1 T. Negausi nei įtampos, nei srovės, o mums reikia jų abiejų, t. y. jų sandaugos.
Strong_Bad 2012-04-30 17:01
Teisingai sakai, is pniaumatines naudos gal ir mazokai bet hidrauliniu budu butu labai gerai ispaudziama energija, juolab kad ir dabartiniai amortizatoriai hidrauliniu principu dirba (jei neklystu , tai truputuka patobulinus, '(pora voztuvu+stumoklis), gautume hidrauline pompa, kuri galetu gan gerai sukt generatoriu ir judanciu daliu maziau ir remontas paprastesnis, tik kazin, kaip atlaikytu smugines jegas.... bet galima ivairiu saugikliu prigalvot, kad ir oro talpykla kuri labai gerai sugertu smugine bangas (kaip kondensatorius elektronikoj) ir padetu tolygiau tiekti skysti i generatoriu. O draskomas pirmyn atgal dantratis, visi zino, ilgai netarnauja ir kariesas greit isimeta
Creatium 2012-04-30 18:28
Nu įdomu.. Jeigu hibriduose 8% energijos sutaupoma, kiek būtų sutaupoma elektromobiliuose? Būtent šioje srityje manau yra didžiausias poreikis panaudoti bet kokią ir visą perteklinę energiją, kuri atsiranda mašinai važiuojant.
Nerkashis 2012-05-02 13:29
Viską apspręs kaina. Jei amortikas kainuos 300+ lt, tai populiarumo lietuvoj nesulauks Nejaugi taip greit susidėvėtų tie dantračiai?
Alfredukas 2012-05-02 15:20
Ta idėja patraukli tuo, kad kai važiuoji duobėtu ar nelygiu keliu, tai važiuoji lėtai. Tokiu atveju, variklio nuostoliai patys didžiausi, bet grąža nuo amortizatorių, būtų taipogi didžiausia. Kiek tų % ekonomijos galima gauti, tai be matavimu, vien tik iš straipsnio - tikėti dar ankstoka. Jei būtų galimybė amortizatorių judėjimą registruoti jutikliais ir įrašyti į kompą, tada išanalizavus galėtume gauti realų rezultatą. O kaip sako tai negalima amortizatoriaus kainos imti iš akies, bet reikia skaičiuoti gautos energijos kainą, vertinant degalų sąnaudas tai energijai išgauti, bei protingą atsipirkimo laiką.
kionig 2012-05-02 15:54
Neabejoju, kad tokiame automobilyje tokie amortizatoriai suveiktų dar didesniu NK http://www.youtube.com/watch?v=NzLpCr7HOHE