Po skandalo atsistatydino „Yahoo!“ vadovas (2)
„Yahoo!“ generalinis direktorius Scottas Thompsonas, tik sausį stojęs prie kompanijos vairo, padavė atsistatydinimo pareiškimą po skandalo su aukštojo mokslo diplomu, praneša CNN.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pasirodė, kad buvęs internetinio atsiskaitymo kompanijos „Paypal“ prezidentas darbindamasis nurodė neteisingus duomenis apie aukštojo mokslo diplomą. Fondas „Third Point“ išsiaiškino, kad S. Thompsonas neturi kompiuterių mokslo diplomo, kaip kad jis nurodė darbindamasis. Šį faktą pats S. Thompsonas ilgai neigė, tačiau galiausiai įrodymai privertė pripažinti, jog jo turimas diplomas priklauso kitai sferai, nei anksčiau manyta, ir tai, jog darbinantis jis pateikė melagingus duomenis.
Manoma, kad laikinuoju „Yahoo!“ vadovu bus paskirtas kompanijos žiniasklaidos padalinio vadovas Rossas Levinsohnas.
Ekspertai sieja S. Thompsono atsistatydinimą su „užkulisine“ kova pačioje korporacijoje. Stebėtojai primena, kad tyrimą dėl S. Thompsono inicijavo Rizikos draudimo fondo „Third Point“ valdytojas Danielis Loebas, kurio kompanijai priklauso 5,6 proc. „Yahoo!“. D. Loebo duomenimis, S. Tompsonas turi tik vieną buhalterinės apskaitos diplomą, įgytą Stounhilo koledže, o ne du, kaip jis nurodo savo gyvenimo aprašyme.
„Third Point“ siekia gauti keturias vietas „Yahoo!“ direktorių taryboje. Šiais metais rizikos draudimo fondas pradėjo agresyvią kovą su kompanijos vadovybe, negailėdamas kritikos žodžių dėl jos vykdomos strategijos ir pasirinkto naujojo generalinio direktoriaus.
Naujuoju Jungtinių Valstijų interneto kompanijos „Yahoo!“ vadovu buvęs internetinio atsiskaitymo kompanijos „Paypal“ prezidentas S. Thompsonas buvo paskirtas šių metų sausio pradžioje. Jis užėmė rugsėjį atleistos Carol Bartz vietą. Ši sulaukė daug kritikos dėl nesugebėjimo paspartinti verslo plėtros.
Iš S. Thompsono buvo tikimasi, kad jis sugrąžins „Yahoo!“ į konkurencinį lygmenį, padidins dabartinę kompanijos kapitalizaciją. Šiuo metu kompanija vertinama 17,75 mlrd. dolerių, o ši kaina 2,5 karto mažesnė už tą, kurią už „Yahoo!“ siūlė „Microsoft“ 2008-aisiais.