„Yahoo!“ parduoda „Delicious“  (0)

Kompanija „Yahoo!“ vienam iš „strateginių partnerių“ netrukus turėtų parduoti nuorodų dalijimosi servisą „Delicious“. Pirkėjas neatskleidžiamas, bet manoma, kad tai gali būti paieškos sistema „StumbleUpon“, į kurią vasarą buvo investuota 17 milijonų dolerių.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Sandėrio suma sieks nuo 1 iki 2 milijonų dolerių. Praėjusią savaitę „The Next Web“ paskelbė apie „Delicious“ pardavimą už 5 milijonus dolerių.

2005 metais „Yahoo!“ įsigijo „Delicious“ už 15-30 milijonų dolerių. 2010-ųjų gruodį kompanija paskelbė servisą neperspektyviu ir pareiškė, jog ketina jį parduoti.

Numatomas „Delicious“ pirkėjas, paieškos sistema „StumbleUpon“, leidžia internete ieškoti tam tikros tematikos interneto svetainių. Interneto nuorodų katalogą sudaro paieškos sistemos naudotojai.

(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)