Degalų kainą Lietuvoje lems… Graikija

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Sigitas.lk 2012-05-29 12:29
Tai kame esme? Naftos kaina kaip anais metais, o mes mokam kazkodel tai +30 centu. Taip tai visada didele degalu kaina vercia ant naftos kainos, o db kaip suprast?
Eidumukas 2012-05-29 12:40
2008-2009 naftos kaina krito per pusę, bet mažėjimas degalinėse nepasijuto. Šiaip būtų įdomu, jei kas žino, kokiu principu veikia benzino kaina, nes jo žaliavos kaina labai šokinėja, o ant benzino to nesijaučia. http://en.wikipedia.org/wiki/Price_of_petroleum http://www.wtrg.com/prices.htm
BadAss 2012-05-29 12:56
Kaip veikia? Paprastai... I kisene kazkam pinigai sukrenta
immortallt 2012-05-29 13:15
Vis pamirstat valiutu kursu itaka. Atpigo nafta, pabrango doleris santykyje su euru. Jei lyginat naftos kaina doleriais, tai lyginkit ir benzino kaina doleriais. Didzioji dalis skirtumo isnyks. Maza dalis zinoma liks, nes koloneles skaiciuoja vidurkius kainu, o ne minimumus.
andriulis 2012-05-29 14:59
Teisingai immortallt sako. Jei butu taip labai atsigave Lietuvos degaliniu tinklai, tai statoilas su milijoniniais nuostoliais nesedetu. Plius pasiziurekit kiek degaliniu bankrutavo, bankrutuoja, restrukturizuojasi? Nuvaziavus i uzsieni, pamaciau, kad begales uzsidariusiu degaliniu. Lietuvoje degalu kainos butu mazesnes is karto jei degaliniu butu per puse maziau. Tuomet pilamas kiekis degalineje dvigubetu, kai kuriose trigubetu, to pasekoje gautusi pigesnis degalines islaikymas ir t.t.
Strong_Bad 2012-05-29 16:01
geras mokslas, ta kuro kaina. Jei brangsta, tai kaltas zaliavos brangimas, jei pigo zaliava, tai vistiek pabringo, nes afrikoj neramumai, o jei netycia netycia paipinga, tai maximum 10cnt savaitei ar dviem ir vel gryzta i taspacias vezes. Jei atejo ziema - brangsta, nes padideja suvartojimas, jei atejo vasara, brangsta, nes sumazeja vartojimas. Kazkaip besalygiskai atsiranda priezastis, kad ir priestaraujanti ankstesnei priezasciai, bet kaina pakelt pasiteisinimas visad bus. Jokiu konkreciu kriteriju nesako. kursas vel, euras lituviskais stabilus, doleris po krizes jau jau po biski atsigauna, bet tai visiskai nepaaiskina dvigubai sukilusiu kainu visur. Gryztant i tema, o kas ten toj graikijoj su nafta pasikeis isstojus is eurozonos, kad naftos kainas perpus numustu? Pieva kazkokia Tai gal lietuvoj maximai bankrutavus bulves dvigubai atpigtu? Esme, kad suvartojimas lieka tokspat, savo verte graikija pasaulio mastu tai tik krislas. Tai kaip is prudo kibira vandens pasemt - vandens lygis apciuopiamai nepakis, mazos bangeles nuvilnys, tuo ir baigsis, o jie cunami prognozuoja Matyt dar jaunas kvailas ir nesuprantu, kaip reik is akmens sultis ar is sudo vaska spaust
Simplicity 2012-05-29 16:16
Nuo kada Lietuvoj sumažėjus pasiūlai nukrenta kainos? Iškart būtų paleista antis, kad dėl vienokių ar kitokių priežasčių stringa kuro tiekimas su prierašu „Vieno apsilankymo metu vairuotojas negali užsipilti daugiau kaip 10 litrų kuro.“ Taip jau buvo su grikiais, cukrum, pieno produktais, kiaušiniais, braškėm ir t.t. Gerai Strong_Bad rašo, kad kuro kainos visada didėja, o priežasčių joms nemažėti prigalvojama begalės. Geriau prasuks kokią akciją pridėdami vieną centą prie nuolaidos lojalumo kortelių turėtojams, nei realiai numes kainą
Arthuras 2012-05-29 16:42
Turbūt Orlen čia tą skirtumą sudaro, o ne kolonėlės...
immortallt 2012-05-29 16:50
Jei Graikija uzsilenks - kris euro kursas, santykinai pakils doleris. Naftos kaina isliks ta pati, bet visai europai nafta ir jos produktai pabrangs labai stipriai. Simplicity, tai paaiskink man tada, kaip imone gali dirbti nuostolingai ar vos pelningai, jei tokie milziniski antkainiai, kaip pagal tave ? Problema yra Orlen ir importo ribojimas. Siuo metu, jei nori didesnius kiekius kuro ivezti - reikia dali laikyti rezerve. Bet tai pasenes dalykas. Kiek zinau yra projektas ruosiamas, pagal kuri rezervu fiziniu laikyt nereiktu (nes net nera kur laikyt), o padaryt ant vertybiniu popieriu - options, forwards ar dar kas nors, ko tik reikes. Tai leistu sumazinti kazkiek kaina, nes butu galima isivezti paprastai kuro is pvz Lenkijos.
Simplicity 2012-05-29 16:54
Čia per kurią vietą STATOILas dirba į minusą? Gal būtų galima nuorodą?
immortallt 2012-05-29 18:30
Simplicity, atsiversk metini raporta, issianalizuok P.S. tai kad pelnas yra, nereiskia, kad imone dirba itin pelningai. Ismokit ziuret i santykinius skaicius. Pavyzdys: imone kuri turi 200% pelna, ar imone turinti 2% pelna ? Na o jeigu 200% uzdirbanti pelna nuo kapitalo imones turtas sudaro 1.000 litu ir per metus uzdirbat net visus 2.000 litu ? O jei imone turi 2 milijardus turto ir uzdirba 2% nuo jo, tai pelnas sudaro 40 milijonu. Lyginti absoliuciu skaiciu negalime. Daug geriau butu pristeikti 20.000 smulkiu imoniu uz 20 milijonu, bei sukisti 2 milijardus ir gauti ta pati.
technologas 2012-05-29 18:33
Į temą - gerai visur, kur mūsų nėra. O kaip Vokietijoje, ar visi patenkinti važinėja dideliais mersedesais ir vargo nemato?
andriulis 2012-05-29 18:56
Zinoma Orlen lietuva diktuoja kainas, nes perkamas kuras Lietuvoje is orleno pagal orlen nafta protokola, jei nori prikti pagal "placa" tau iseis brangus malonumas, nes pasitikrinti "plac'os kainas tiesiogiai nelabai pigu. Plius dauguma atsiskaito bankinem kortelem uz isipilta kura. Bent jau isivaizduojat kiek degaliniu tinklai turi sumoketi uz toki atsiskaityma? Jeigu marza po nuolaidos lieka 20ct, tai apie 7-10ct nueina degalines islaikymui ir dalis nueina uz atsiskaityma bankine kortele (Bankui). Is marzos lieka snipstas. Gal parodysit civilizuota sali kurioje vienoje gatveje po 3 ar 4 degalines? Sakysit daug, tai konkurencija. Bet paskaiciavus iseina, jog jei gatveje yra 3degalines ir visos jos mazdaug parduoda po 3t per diena. Tai kaip pvz butu 10ct nuo litro degalines islaikymui. O jei toje gatveje butu 1degaline ir ji paimtu visa srauta, tai pas ja piltusi 9t per diena, kas sumazina degalines islaikymo kastus. Tas leidzia sumazinti kaina ir tureti ta pati pelna. Jei kalbant apie konkurencija, tai degaliniu isdestymas turi buti labai apgalvotas ir neperkrautas. Neleisti daleiskim tokio tokio dydzio mieste steigti vienos imones degaliniu kurias reguliuoti skaiciumi. Va tuomet ir bus konkurencija. Nenoriu daug plestis, bet kas jums daugumai atrodo elementaru, kartais yra kur kas sudetingiau. Labai idomus pavyzdys Airijoje su vienu miesteliu. Yra isduota miesteliui daleiskim 20 licenciju barui steigiti. Tai jokiais budais negali atidaryti 21. Arba turi kazkas parduoti, arba turi kazkas bankrutuoti. Tuomet visi 20 baru turi savo zonas ir niekada nebankrutuos, jeigu ziures i versla su ilgalaike perspektyva.
Analog 2012-05-29 19:34
Absurdas, su tuo Airijos miesteliu jei čia išvis teisybė.
immortallt 2012-05-29 20:30
Analog, pasigilintum, suprastum, kad taip sudaroma butu didziausia konkurencija, nes jei nesugebi pakankamai gerai daryti biznio - tave nuperka. Tik reiktu ivesti viena apribojima - kiek daugiausia gali priklausyti % vienam asmeniui, fiziniui ar juridiniui.
Simplicity 2012-05-30 09:54
Čia gal apie Šiaurės Airiją kalba eina?
Simplicity 2012-05-30 09:57
Nuorodą į reportą? Jei pasitikėt spauda, tai STATOILui praėję metai ir pirmas šių metų ketvirtis yra gan sėkmingi. Jei būtų labai blogai, tai pradėtų išparduot degalines. Panašu jog demagogija užsiimat, kolega
andriulis 2012-05-30 11:20
Esme tame, kad tu ziuri Ju grupes pardavimus, kurie tikrai nera mazi. O grupe sudaro daugybe degaliniu per visa europa. Kazkodel statoil airijoje is statoil patapo TOPAZ Zinotum kokius jiems ragus ikale pries krize didieji vezejai, tai kitaip kalbetum. Plius dabar parsiduoda ar parsidave jau Kanadieciam, nors pries metus galvojau parsiduos Kataro Q8.
immortallt 2012-05-30 11:54
Taip, pastarieji metai buvo neblogai pelningi. O praeiti ? Pasiziurek kitas degalines. Metiniai raportai yra kiekvienos imones puslapyje. Susirask bent tiek. Aisku lietuvisko neieskok. Isparduot... Tu net nesuvoki, kaip vyksta tokio masto verslai. Tau nejuntant tie tinklai parduodami. Tiksliai nezinau, kaip su Statoil'u, ar buvo parduoti kam pastaruoju metu, bet pvz. kad Vilniaus ir berods Kauno Akropoliai nepriklauso VP zinai ? O koki nors skirtuma matei ? Kitas dalykas, jei verslas nenesa pelno normalaus, tu jo pelningai neparduosi. Versle perkama/parduodama ne pagal tai, kiek kainavo pastatyt ar pan o pagal tai, kiek pelno nesa.
Simplicity 2012-05-30 12:14
Ir kiek toj Airijoj buvo Statoilų? Per visą Airiją man teko matyti gal kokias tris (Airijoj jau 4 metai). Neteko matyt, kad užsidarytų ESSO, Apple Green, MAXOL. Anaiptol, jų net naujų atsidarė. Yra vietų, kur Apple Green viena nuo kitos per porą kilometrų stovi, o už jų dar kokia no-name, MAXOL ar ESSO. Kai rašiau apie pranešimus spaudai, tai omeny ir turėjau tik STATOILą, valdantį degalines ir mažmeninę prekybą. Va informacija iš Statoil Fuel and Retail puslapio: http://www.statoilfuelretail.com/en/new ... 83064.aspx Ties kuria vieta čia balansavimas ant skurdo ribos kaip, kad nekurie bando įtikinti?