Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2012-06-15 19:23
Jei pavyktu itvirtinti sita marsruta ir prekiu tiekimo srauta - Lietuva galetu uzdirbti itin daug is prekiu tranzito. Lietuvoje pradetu kurtis ir logistikos centru zymiai daugiau bei atsidarinetu pasauliniu kompaniju padaliniai valdantys aprupinima (ilagalaike perspektyva), todel stebiuosi, kodel sis projektas tik sioje kadencijoje juda.
Pasalietis 2012-06-15 20:50
Kad Lietuva ir dabar užsidirba itin daug iš prekių tranzito...
Arns 2012-06-15 21:00
jei yra galimybė plėstis, tai ir reikia plėstis. Juolab kad nauda tik mums, be menkiausios žalos valstybei.
immortallt 2012-06-15 21:12
Tikrai ne tiek daug, kiek butu galima is sito tranzito uzsidirbti. Laivu keliauja 1-2 menesius prekes i Europa. Lektuvu aisku per diena gali atkeliauti, bet kaina daug kartu didesne. Tuo tarpu traukinys siek tiek brangiau nei laivas, bet atvyksta per 10d, per 14d i bet kur Europoje praktiskai. Uz tai butu ir mokama daugiau be to ir tranzito salis taptume dar vienai prekybos arterijai. O prekyba, tai veikla, is ko galima uzdirbti itin didelius pinigus. Tad cia tokio dalyko kaip per daug - nera. Lietuviai moka palyginus daug kalbu, supranta rytu ir vakaru kulturas (na Kinijos gal ne) ir turime tai isnaudoti! Kodel ? Kad gyvenimas butu geresnis.
blizzard 2012-06-15 21:41
immortal, man jau senai sukasi mintys galvoj kodėl Lietuva būdama tranzito valstybe skendi skolose.
Turim ir uostą ir geležinkelių tinklą ir kelių tinklą elektros linijas, naftotekį.. galimybės tikrai didelės, bet kažkodėl šūdai gaunasi.. manau ne viskas yra daroma kad būtų galima daugiau uždirbt iš tranzito..
beje manau mūsų geležinkelių tinklas gali būti nepritaikytas dideliems traukinių srautams, nors traukinių turim ir geležinkeliai pastaruoju metu merdi, bet sistema normali kažin ar buvo sukurta sovietmečiu, o po to jos niekas neatnaujino
immortallt 2012-06-15 21:46
Uostas smulkokas ir tikrai nera itin didelis. Gelezinkeliai - tikrai neispudingi. Naftotiekis... Na jei gerai prisimenu (o prisimenu gerai, nes dar sia savaite skaiciau), tai Orlen net pats siules apmoketi naftotiekio remonta, organizuoti darbus, bet pasiulymas buvo atmestas. Tikrai sudai ? Kazkodel logistikos kompanijos pas mus visai gerai gyvena. Tranzito pajamas tikrai dar ne visas pasiimam, pvz pas mus logistikos centru praktiskai nera, infrastruktura dar irgi reikia vystyti, bet visa tai kainuoja milziniskus pinigus ir reikia laiko. Negali iskart pavaryti visko ir zinoma dar daryt ir daryt galima tam, kad didinti nusiimamus pinigus is tranzito. Gelezinkeliai merdi ? Tik pradejo pelna gauti pakeitus vadovybe. Tas pats ir paste atsitiko - pakeite vadovus ir is nuostoliu pradejo kilti. Niekas neatnaujino gelezinkeliu ? Na ziurint kurias trasas, bet tikrai buvo vykdoma prieziura ir pan
faktas 2012-12-14 13:15
Oro ir dirvožemio tarša...
immortallt 2012-12-14 14:08
Gabenant gelezinkeliais ir laivais oro tarsa minimali ir atokiai nuo miestu ir gyvenvieciu, todel issisklaido ir kelia tik bendra pasaulio tarsa, kuri vienokiu ar kitokiu keliu gabenant ten butu. Cia reikia modernensiu technologiju, kas ateis su laiku ir nieko padaryti negalime. Beje, uztektu pasaulyje sumazinti CO2 ismetimus 3-4 kartus ir jau stabilizuotusi del zmogaus vieklos CO2 didejimas atmosferoje bei per kuri laika griztu i naturalesni cikla (kelis amzius)
Markas1110 2015-03-16 11:12
Kiek žinau kinai daug krovinių pervežimų atlieka per Baltarusija, kadangi turi ten sandėlius. Lukašenka suteikė labai geras sąlygas kinams, todėl jie puikiai bendradarbiauja su baltarusiais. Manau, kad reikia kuo daugiau su Kinija bendrauti ir Lietuvai. Aišku Kinai gudručiai, labai moka pasiskaičiuoti viską.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kinija žada didinti krovinių gabenimą per Lietuvą