Elektromobilių laukia netradicinė ateitis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2012-06-18 12:19
o tai kas trukdo benzinui pačiam vairuotis?
Rili11 2012-06-18 13:25
Nu, čia gerų anekdotų pavarėt. Kai visos gatvės bus aptvertos trijų metrų aukščio betonine tvora, tai gal tos električkos galės ir pačios tiesiai važinėti
technologas 2012-06-18 14:02
Esminiai žodžiai: "Ilgiau nei šimtmetį elektromobiliai varžosi su vidaus degimo varikliais, tačiau iki pat šių dienų jiems nepavyko nuskinti nė vienos pergalės" Netradicinė ateitis netradiciniams automobiliams ir juos vairuojantiems netradicinių pažiūrų žmonėms
bahuriux 2012-06-18 16:06
O as manau, kad gana blaiviai maste autorius kai rase si straipsni, nors ir nera skaiciu, bet Viskas ko mums reikia tai pigiu ir lengvai perdirbamu arba ilgaamziu akumu. Tiesa kad butu pigiau, dar reikia standartu tokiu kaip yra su staliniais PC. Tarkim tam tikri reduktoriu, varikliu ir akumu dydziu ir tvirtimo standartai vienodi visiems elektromobiliams tos pacios klases, bet kurio gamintojo, skirtusi tik dydziai kurie irgi butu standartizuoti, pvz mini miesto, golfo dydzio, vidutinio ir limuzino/suv. Taip butu didesne konkurencija ir elektricka galetum susikomplektuoti is atskiru komponentu. Kita vertus elektromobiliai gali palaidoti autopramone, net paciu elektromobiliu pramone, nes elektromobilis kokybiskai pagamintas yra praktiskai amzinas daiktas ir minimum aptarnavimo, o tai yra kapitalizmui gresme.
Acme 2012-06-18 17:25
sigun 2012-06-18 17:57
Dar viena elektromobilio vizija - indukciniu būdu perduodama energija. Šiuo atveju labai stipriai išauga kelių kaina, nes viską reiktų perdaryti iš naujo. Taip pat reikia sukurti modernius tinklus, kurie galėtų pateikti reikiamą energijos kiekį reikiamoje vietoje. Tačiau ir pliusai dideli: - nebelieka esminių elektromobilio problemų: energijos saugojimo, pakrovimo laiko, atstumo, akumuliatorių gamybos ir transportavimo, brangumo. - atsiranda galimybė efektyviai kovoti su greičio viršytojais - kadangi sistema žino kokiu greičiu automobilis juda (nes toje vietoje reikia paduoti reikiamą energijos kiekį), mėginančiam važiuoti greičiau energija paprasčiausiai netiekiama, ir jis sulėtėja iki leistino greičio - jeigu yra energiją perduodantis takelis - elektromobilis galėtų juo ir sekti, žinotų kokiu greičiu ir kokiu atstumu juda automobilis priekyje, tad automobilio vairavimo funkcija veiktų kur kas patikimiau. - dėl sumažėjusio svorio dar labiau sumažėja energijos suvartojimas, tiesa, jis ne taip efektyviai ir pasiekia elektromobilį, tad čia reikia skaičiavimų.
mobilunkas 2012-06-18 19:29
indukcinio dakrovimo stoteles elektromobiliams galetu but prie sviesoforu, sankryzu, kur trumpam sustoji ir dapildo akuma, kol lauki savo eiles vaziuot, tai nereiktu visu keliu perdaryt. o siaip tai galetu ir automatinius traukinius daryt, kur kiekvienas traukinio vagonas veza kitur pagal poreikius, reikia- vaziuoja 1 vagonas i vilniu , prireike 3 , o kiti vagonai ties begiu issisakojimais issiskirsto pagal poreiki, trasoje vel susijungia su is kitur atvaziuojancias vagonais, ir suzinai kad jei nori vykt i maskva eini i pirma vagona, o jei liksi tam paciam vagone nuves i paryziu taciau jei po valandos pereisi i pirma vagona nuves i berlyna:D
mytech 2012-06-18 21:28
Panasiai Londono metro veikia Labai smagu paziuret kai piko valandoms baigiantis traukinukai nuiminejami
immortallt 2012-06-18 22:00
nepatiktu man toks bairis, kai nezinai. Nori nuvaziuoti vienur, nuvarai kitur - keiktumeis kaip reikalas