Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Creatium 2012-06-29 12:43
Na įdomu. Klausimas tik kiek laikys telefonas pažaidus tokius žaidimus, kaip Battlefield (jeigu vis gi kada nors bus sukurtas telefonams). Programinės galimybės didelės, tačiau jas stabo techninės. Ko gero kol nebus sukurtos kokios nors super batarėjos, tol nieko stebuklingo tikėtis negalime (na, nebent norite žaisti tik prijungus telefoną prie elektros lizdo).
Gnostic 2012-06-29 12:44
Zinant kokie shudini visi tie zaidimai ant telefonu ir tableciu tai tas DirectX nieko nekeicia... Kapitalizmas sugriove paskutines viltis atsirasti tikriems zaidimams siuose irenginiuose
Moribus 2012-06-29 13:24
Padarys telefoną su HDMI portu, +belaidė pelė su klava ir va tau pc-konsolė kurį nešiojiesi kišenėje, jei reikia dar ir paskambini ar sms parašai.
Bet be baterijos geros tai...
punktyras 2012-06-29 13:37
Taip, be abejo, kapitalizmo grimasos kaltos dėl normalių žaidimų trūkumo. Jį gelbsti tik tų įrenginių sukūrimas. O jei ne jie, tai komunizmas seniausiai būtų sukūręs puikiausių žaidimų...
rwc 2012-06-29 14:15
Nesuprantu, ko čia taip pilstoma apie Androidų kažkokią tai fragmentaciją. Leistų samsungai lengvai ir patikimai atnaujinti OS ir mažiau dėtų savo nevykusių "sprendimų", nebūtų jokios fragmentacijos. Lyg Angry Birds veikimas priklausytų nuo kameros raiškos...
O ką čia tas DirectX - tai tau naujiena. Androidai seniausiai OpenGL'us palaiko.
mnv 2012-06-29 14:26
Mac'ai irgi opengl palaiko, bet kas is to?
rwc 2012-06-29 15:04
OpenGL ES ir Chrome, ir Firefox palaiko. Tai kame čia inovacija su tuo DirectX? Toks vaizdas, kad MS bando įšokt į nuvažiuojantį traukinį.
Foxman 2012-06-29 16:01
Ir ką gero matai ten kur OpenGl naudojama? Nieko tokio ką gali pasiūlyti DirectX.
Uogienius 2012-06-29 16:14
http://www.youtube.com/watch?v=9OehSIdaDUg
KeeperMustDie 2012-06-29 16:20
Esme tame, kad tai nėra jokia inovacija, tiesiog kažkas nusprendė kažkodėl tai išskirti kaip labai svarbu dalyką. Kaip Windows developeriui man tai svarbu, bet kontekste su kitais telefonais/įrenginiais tai nėra kažkas ypatingo, tiesa sakant atvirkščiai - būtu keista jei jie to nebūtu padarę.
Man tik labai liūdna, kad MS žudo XNA, galėtu kažkokį labai smarku upgredą XNA geriau pasiūlyt(native XNA framework pvz.).
rwc 2012-06-29 16:22
Daugumai uždavinių pilnai pakanka 3D scenų renderinimo, Shaderių ir vektorinio apdorojimo. Ką jau čia tokio labai daugiau gali pasiūlyti DirectX? Kažkokius eksperimentinius fyčerius, kurie po kelių mėnesių tampa OpenGL/OpenCL/OpenGL ES dalimi? Man šitos lenktynės primena "naršyklių karą" tarp IE ir WhatWG.
Niekur MS nedingo, turėjo "kažkaip" implementuoti CSS ir XHTML IE7, CSS3, WebM, SVG (vs. VML ir Silverlight), Canvas su IE9. Dabar tas pats bus su OpenGL ES/Khronos - niekur nedings, jei visos naršyklės palaikys 3D akseleraciją, o IE - ne.
Tad tik laiko klausimas, kada patį MS privers palaikyti OpenGL, juk nevystys jie dviejų alternatyvių platformų.
O jei priešinsis, už juos tai atliks Google. Kaip Google padarė Chrome Frame for IE (spjūvis Bilo naršyklei į veidą), kaip padarė WebM palaikymą (dar vienas spjūvis), kaip realizavo SVG over Flash (SVGWeb projektas), normalų Ecmascript 5 palaikymą, taip ir OpenGL ES palaikys. R.I.P. DirectX!
rwc 2012-06-29 16:43
būtų kažkokia seniena, bet apskritai - kad 3D palaikymas nešiojamuose įrenginiuose seniai nieko nebestebina).
Jei teisingai pamenu, tai dar Nokia 3410 J2ME telefonai turėjo rudimentinį Java3D (ar tai M3D?). Aišku, tai nesulyginama su moderniais GPU, jau vien todėl, kad procesoriukai ten buvo kaip žadintuvo, net be FPU, bet visgi - tokia API buvo ir pagal galimybes visai neblogai veikė.
Tuo labiau sutinku, kad MS turėtų daugiau dėmesio skirti IDE, o developeriui turėtų mažiausiai rūpėti, kokioje geležyje ir su kokiais draiveriais jo programa veikia.
Mano akimis, DirectX turi tik vieną privalumą prieš OpenGL: vendor lock-in. Nori nenori, orientuojiesi į didžiausią rinkos segmentą.
GTRooTube 2012-06-30 17:59
Man tai atrodo, ka dnuo to direct x dar labiau apkrauta sistema bus.
enternald 2012-07-01 08:23
Vargu ar šiuo atveju tai privalumas: čia ne apple įrenginiai užimantys N procentų pardavimų rinkos dalį ir vargu ar tavo plančečių geimas perkops į desktop (net ir tada opengl gali būti labai naudingas norint pasiekt tiek windows tiek MAC user'ius).
rwc 2012-07-02 12:58
tage. Nesuprantu gamedev'ų, kodinančių DX. Taip, aš pats kodinu uždaroms platformoms, bet tik tuo atveju, kai man nereikia rūpintis pardavimais (outsource), arba pluginus, arba serverinius daiktus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Slaptas „Microsoft“ ginklas: „DirectX“ palaikanti „Windows Phone 8“