Degalinių eros pabaiga? Japonai išrado būdą elektromobilius įkrauti per riedančias padangas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Sinister 2012-07-10 18:08
Važiavai su ne bėginiu dviračiu ir dinama, kuri vos vieną lemputę maitina?
BlueC 2012-07-10 18:15
bandiklis, Visos tavo minimos priemonės jau naudojamos. Bet kaip kompensacinės, leidžiančios nuvažiuoti ilgesnį kelią su ta pačia baterijos įkrova. Pvz. amortizatorius paverčia linijiniais generatoriais, taip kaip garso dinamikai, tik atvirkščiai - linijinį judesį verčia elektra ir krauna bateriją; arba stabdant naudoja generatorių ir gamina elektors energiją, tai beje naudojama troleibusuose ir berods 30 proc. elektros sutaupymą gauna). Bet visa tai tik sutaupymas, regeneracija. Amžino variklio nėra, ir niekas nesukūrė. Kaip nustatė protingi žmonės - jo ir neįmanoma sukurti, dėl vieno nepatogaus dėsnio - energijos tvermės dėsnio.
Strong_Bad 2012-07-10 18:17
@Bandiklis, ka tau pasakyt, kad praktiskai visus veiksmas ir atoveiksmis galioja, kaip ir ant svarstykliu, jei uzdesi vienoj pusej svori, tai teks ir kitoj prikabint, kad pusiausvyra islaikyt. Tavo pasiulymai iki 10m vaiko supratimo lygio (nesupyk, bet tiesa). Elektromobiliuose ir kitur jau naudojama energijos rekuperacijos sistema, kuri stabdymo energija panaudoja pakraut akumuliatoriu, tokia energija niekad nebus konvertuojama 100% efektyvumu, bet vis geriau nei sildyt stabdziu diskus ir veltui vejais paleist energija. Elektromobiliuose elektros variklis gali labai lengvai atlikt ir elektros generatoriaus funkcija kai to reikia jau minetame stabdymo (labiau letejimo) atveju. Anortizatoriu energijau jaubuvo strapsnis, tik ten dantracius naudojo, kas visikai sepriimtina sistemoje patiriancioje smugius. Yra pasiulymu, kaip po elektros dang paklot pjezoelektrikus ir taip riedanciu automobiliu vibracines ir svorio jegas paverst energija. Daug daug pasiulymu yra. Jei tereiktu dviracio pedalus karta pamint o paskui patys ratai suktu pedalus, kurie vel suktu rata, tai oooi - visi dviraciais ir tevazinetu
ZmogZ 2012-07-10 23:22
o jeigu variklis būtų prijungtas ties ratu ir elektromagnetas būtų sumontuotas taip, kad nejudėtų rato atžvilgiu, o pastovus magnetas - kėbulo? Tuomet srovės nereikėtų perduoti per besisukančius ratus. O priėmimo sistemą ratuose įrengė, turbūt, nes rato apačia yra arčiau kelio nei likusi mašina ir nereikėtų montuot papildomų atsikišimų, kurios reikėtų įtraukinėt arba nuiminės važiuojant kokiu duobėtu keliu.
sigun 2012-07-11 09:15
Kelius taiso ir kloja dangą bet kuriuo atveju. Tarkim kai sekantį kartą iš pagrindų tvarkys magistralę - galėtų jau diegti. Beje, išplėtojus tokių kelių infrastruktūrą nebereiktų didelių akumuliatorių, elektromobilis atpigtų bent dvigubai, ir jau laisvai konkuruotų su benzininiais/dyzeliniais, nes dabar 2/3 kainos - akumuliatoriai ir nepanašu, kad ji mažėtų.
trapecijus 2012-07-11 13:52
bandikli, Pabandyk save už plaukų pakelti, gal pavyks labiau, nei apie amžina variklį diskutuoti.
radiopowder 2012-07-11 18:17
Žmonėms ne tik, kad nepavyksta sukurti amžino variklio (variklio absoliučiai be nuostolių), o tu jau nori, kad dar ir energija iš nieko pagamintų. Aš tokiu (kaip tavo pateiktu) principu veikiančias, amžinai važiuojančias, transporto priemones su prie ratų prijungtais generatoriais, kurdavau, kai man buvo 8 metai.