Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
loggo 2012-08-09 01:43
Oho, kuo toliau, tuo mažiau norisi lįsti į technologijos.lt komentarus: atsiranda vienas trolis/idiotas, ir po to 10 komentatorių su juo ginčijasi.
Bet šiaip kai paskaitai straipsnius apie RU techniką, tai pasitikėjimo nekelia: nuo jų visiškai niekam tikusios kosminės programos iki lėktuvų tragedijos demonstracijos metu.
Tau asmeniškai skauda, kad kažkas rusiškus lėktuvus kritikuoja? Iš straipsny pateiktų pavyzdžių aiškiai matosi, kokia kokybė tų prietaisų, ką čia ir beišvedžiosi apie 'priežiūrą'? Ir tas tavo "faktas", jog nė vienas lėktuvas nebuvo išrastas tobulas... O kurioje vietoje čia faktas? Kažkaip neteko girdėti, kad per pastaruosius 50 metų Boeing ar Airbus naujas modelis būtų į olą išsitaškęs demonstracijos metu.
Arns 2012-08-09 07:24
Aš prieš neteisingus ir durnus faktus kovojus. Šios temos nesąmonės yra dvi: 1) . Tai dar labai anksti pasakyti. Daugybė lėktuvų pradėjo sunkiai. Tie patys Aerobus'ai ne vieną kartą gavo į nosį, kai jau užsakytų lėktuvų buvo masiškai atsisakoma, nes vieniem nepatiko tas, kiti pamąstė jog kitos kompanijos greičiau pristatys ir t.t.
Logo, visų pirma nereikia sutapatinti visos technikos. Senoji rusiška technika krenta daugiau ne dėl kokybės pagaminimo, o dėl didelio aplaidumo ir taupumo eksploatuojant jau persenusius ir atskraidžiusius savo laiką modelius.
Patarčiau ir pasidomėti apie kitus modelius, kiek ir iš tos pačios Lietuvos atidedama ir vėluoja išskristi lėktuvai, kad ir tie patys Boeing, nes aptinkamas gedimas, tad po kelias valandas taisoma. Tiesiog tai sudėtingi prietaisai, ir jie nuolat turi būti prižiūrimi ir pertikrinami, radus neaiškumą taisoma, nes lėktuvas ne mašina, sugedus padangėhe nesustosi šalikelėje pasiaiškinti iš kur išlindo tas garsas ar mirksi neaiškiai dėl ko lemputė.
Jei skaitytum ne kitų "trolių" trolenimus, o viską iš eilės, rastum mano nuorodą apie aviacijos šventės metu sudužusi naują, tuomet, Aerobus 320-111.
Atrodo senas? Tada pasidomėk kokiu dažnumu išleidžiami nauji lėktuvų modeliai. Tai ne kaip mašinos, kur kas kelis mėnesius po naują modelį pristato rinkai. net tos pačios serijos modifikacija praeina ilgus bandymus, sudėtingus testus.
Kilgoras Trautas 2012-08-09 09:40
..ligonis
kestutisz 2012-08-09 09:48
Tai čia nuo keleivio mažai priklauso - nupirks pigiai (arba konstruktoriai dar primokės už galimybę tobulinti) kokia pigių skrydžių aviakompanija, paleis dar pigesnius skrydžius ir teks skraidyt :)
kingstonester 2012-08-09 10:07
tuo metu kai nukrito jis abejoju kad jau 10 ju buvo pagaminta.
Ziurejau per kazkuria rusijos tv laida tiesiogiai kur diskutavo rusu aviapromo ar kokio ten direktorius ir specai visokie ir kas svarbiausia jie ten per daug nesigincijo ir patys pripazino kad bedu pas juos yra su aviacija. tas superjet projektas vienintelis rusijoje gyvas kas liecia aviacija keleivine. jie ten visas pajegas mete jo vystymui bet ekspertai tie kurie susipazino su tuo lektuvu is arti ir skraide juo pripazino kad yra abejotinu sprendimu superjete. cia paciu rusu mintys buvo ne mano isvedziojimai.
galbut daugiau nei vienas superjetas nenukristu. gal tai tik nelaimingas sutapimas kad parodomajame skrydyje jis suduzo. bet faktas kad tas projektas nepavyko. na bent jau siuo metu jis zluges. (vien toj isvykoj parodomojoj kur skrido i indonezija ir kitas salis jiems teko keisti lektuva viena nes kazkuriam buvo problemu su varikliu, kurias jie gudriai nuslepe)
Vytax 2012-08-09 11:50
Arns:
Lėktuvo katastrofa parodomojo skrydžio metu, kai juo skrenda įvairių oro kompanijų atstovai ar netgi vadovai (potencialūs užsakovai) yra didžiulė, tiksliau milžiniška marketingo katastrofa. Labiau susimauti čia jau nebegalima. Dabar šio lėktuvo modelio ar net visos gamyklos reputacija yra tiesiog tragiška. Ir visai nesvarbu, kad po to gal ir koks tūkstantis šių lėktuvų skraidys ilgai, ilgai. Dabar šių lėktuvų niekas nepirks, o jei nepirks, tai ir sąlygų reputacijai pakilti nėra.
Ir šiaip keistai atrodo kai karo pramonės gamykla, neturėjusi nieko bendro su civiline aviacija, ima ir staigiai persimeta ant keleivinių orlaivių. Boeing turėdama patirties visame kame savo „Dreamliner“ projektavo ir bandė 20 metų. O čia štai ima ir tą patį nori pasiekti vos per pusę to laiko.
kestutisz 2012-08-09 12:15
Tai nebuvo vien tik jų gaminys - http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Sup ... _companies
ir svorio kategorija ne ta, kaip Dreamliner'io
g3n1us 2012-08-09 12:31
Žinok aš tikrai sumokėčiau daugiau už skrydį net kad ir kiek tai kainuotų, kalba eina apie gyvybę. Mokėti šimtus milijonų, kad visi bijotų skristi su tavimi... Ne koks verslas, žiniasklaida gyvus "suėstų" po pirmų trijų nukritimų, o jie įvyktų labai greitai, nes pigių bilietų kompanijos atlieka daugiausia skrydžių, be to lėktuvai nėra tokie pigūs, kad būtų galima sau leisti pirkti tokius, kurie krinta.
Įsivaizduokite kokie patikrinimai atliekami prieš bandymą, kaip viskas atidžiai apžiūrima iki smulkmenų, prieš skrydžius tikrai taip rūpestingai neapžiūri.
Vytax 2012-08-09 13:03
Čia paskutinė rusiško marketingo mada. Panaudojamos kelios vakarietiškos detalės ir reklamuojama, kad tas daiktas jau beveik kaip ir vakarietiškas. Deja taip nėra, už daikto ar įrenginio kokybę atsakingas tas kas atsakingas už galutinę viso įrenginio kokybės kontrolę.
enternald 2012-08-09 13:06
Na teisybės dėlei reiktų pasakyti, kad SU superJet 100 varikliai prancūziški: SNECMA atliko projektavimą, prie jų prisidėjo rusų NPO Saturn. Tiesiog todėl, kad Rusija neturi efektyvaus kuro naudojimo atžvilgiu turboventiliatorinių variklių. Jei variklio bėdos, tai čia ir prancūzų problema.
sub 2012-08-09 13:38
Na čia pačių rusų posakis tinka: "Pagaminta su kuvalda ir kažkieno mamos pagalba"
Kieno mama suprasite įsigilinę į rusų žodžius: job tvoj mat.
arvis911 2012-08-09 14:04
Jeigu apie lėktuvo gamyba prakalbome, tai štai truputis nuotraukų, kaip gaminamas SSJ.
Iš nuotraukų atrodo viskas gražu, kai kuriuose gamybos etapuose naudojamos senos, bet laiko patvirtintos technologijos.
Smėlis 2012-08-09 14:14
Ne tik, kad nuolat genda, bet dar ir atsarginių dalių nesugeba patiekti.
vvv2 2012-08-09 14:36
- tai čia veikia "klasikiniai aviatorių anekdotai", kaip konkurentas vaikšto su viskio bonka ir netyčia supila į kuro baką..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Smūgis Rusijos aviacijos pramonei: pirkėjai atsisako naujojo lėktuvo „Sukhoi Superjet-100“