Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2012-08-20 10:14
Na taip tas ratas kaip suniui penkta koja. Gana tikslus vidurkis istikro mazdaug kas 5 metus prireikia tik atsarginio rato, bent jau man panasiai buna. Bet jeigu padanga nuleidzia kazkur toli nuo namu, nakti kazkokiam dar kelyje kur praktiskai nera judejimo, o jei dar koks penktadienis 13 pasitaiko [/joke].
As visada veziojuosi atsargini rata, jau neskaitant to, kad duju balionas isitaises to rato vietoje, bet vistiek labai reikalingas dalykas. Kitas reikalas jeigu jus nesate pakamai tvirtas vyrukas, tai neatsuksite to rato, nes tam kartais prireikia labai daug jegos, todel jei jus moteriske, arba liesas vyrukas, galit drasiai ismesti atsargini rata is bagazines ir visada tureti tech pagalbos nr, o gal ir draugai kartais gali padeti.
Heksogenas 2012-08-20 11:29
Faflis turi būti neatsukti rato.. To priežastys būna bukumas dažnai. Sukant varštus reik jos biški patepti, o ne kad ten viduj užrudytų. Beto jei keičiam žiemos/vasarines padangas tai per metus du syk automatiškai yra išjudinama viskas. Atsukti ratą su orginalia komplektacijoj pateikiamu raktu tikrai sunku (matęs tokių kur petys kažin ar 15cm siekia ), nes jis dažnai neaptogus ir per trumpas petys.. Todėl įsigijos gerą raktą ir įsiemtus dar koki vamzdžio galiuką prasiilginimui triauškinsi lengvai tuos varžtus, plius galima savo mase užsilipti ir švelniai pasūbavus atsisuka..(pas mano fiatuką su orginaliu raktu be problemų viską nusukinėju) Kita bėda kai užverži ratą tai ir būna užverži nuo dūšios, o kai reik atsukti tada velniai lenda.. Na bet niutonmetrinių raktų nenaudosi.. Až žiūrėčiau iš kitos biški perspektyvos. Jei aš vežiojuosi ratą kiek man sudega kuro? Gali būt aš geriau išmetu ratą ir važiuoju be jo ir sutauopau, o jei kas atsitinka paskambini tarnybom ir tave ištraukia, tam skiri sutaupytas lėšas. Įdomu kristum į bankrotą ar ne? Plius dar reikia nepamiršti, kad gali ir nieko neatsitikti tai išeisi ir į pelną. Bet aišku laiko nesutaupysi kol atvyks ir pan. Kokiom moteriškėm išvis sunku paaiškint kaip ten pasikeisti iš principo nenori girdėt.. O realiai galima išmesti ratą jei po savo kaimą ir jei vykstam į tolimesnę kelionę įsimesti pravartu yapč užsienį..
Ir aplamai manau kas norės ir sugeba pasikeisti patys į bagažinę įsimes, o kam nereikia tai ir nereikės. Pas mane ir bagažinėj voliojasi, nes po apačia jį pakabinus nuo druskų supūs..
Kiek nuo vaikystės prisimenu kažkaip niekad ir nepriseikė to atsarginio rato tėvams. A tik vieną syk grįžtant iš Vilniaus susikoperavus sprogo padanga magistralėj tai išlipo ir per 10-15 min užsimetė kitą ir nuvažiavom, o jei būtų reikėję laukti tai tikrai ilgiau nei 30min
andriulis 2012-08-20 12:11
Idomu kiek jau sutaupytum vazinejant be "tabletes". Ten ji sveria su padanga apie 10kg. Speju tik nepatogumo prisidarytum. Plius ar moteris ar nemoteris, kelyje visuomet atsiranda kas padeda, tai tikrai rata greiciau vietoje pasikeisi, nei lauksi nemokamo traliuko, kuri suteikia tam tikros draudimo bendroves draudziantis civiliniu draudimu.
immortallt 2012-08-20 12:17
Na tevas be atsargines pagandos vazineja jau daug metu. Vienakart buvo pradures, tai paeme purskiama guma pagandom kur yra, suvare vis flakoneli, atvazinejo dar 50km ir nuveze i servisa, kad sutvarkytu. O siaip atsarginis ratas dazniausiai namie guli, nes ten net ne maziukas ratas, o normalaus dydzio, tik kad protektoriai visiskai nauji.
Jemalas 2012-08-20 13:04
Na nežinau, gal man nesiseka bet tas vidurkis kartą per penkis metus man negalioja. Per metus skylės atsirado 5-iose padangose (!). Aišku jos nebuvo naujos, bet ko tik nenutinka kelyje, visokie vinys, varžtai, netgi ant kažkokio rago teko prasidurt. Ten tokios skylės buvo kad joks komplektas ar purškalas nebūtų padėjęs. Tabletės irgi rizikingas sprendimas, nes jose turi būti ~apie 6 barus pripūsta net mažam automobiliui, o jei ilgai nenaudota maža galimybė kad ji tokį slėgį išlaikys, tada kelyje dar reik turėt ir gerą pompą bei slėgio matuoklį. Buvo taip kad ir gerai pripūsta tabletė nepadėjo, nes mūsų tiltų sujungimai su keliu didmesčiuose kartais būna tiesiog tragiški ir ta tabletės ta lengva ratlankio konstrukcija neišlaikė. Žodžiu aš gal dar pavažinėsiu su atsarginiu ratu
bahuriux 2012-08-20 17:48
Man yra buve taip, kad per metus keleta kartu uzsiroviau ant viniu, medsraigciu ir panasiai, dazniausiai savo kieme. Labai pasireiskia daznas padangu pradurimas su siauresnem ir padilusiom padangom. Paskui kai nusipirkau naujas padangas, baigesi tokios nesamones. O ant kitos masinos sudeti "volai" tai isvis nera buve, kad prasidurciau, nors ir protektorius jau padiles gerokai, bet pati padanga yra plati padaryta tvirciau, nes skirta didesniems greiciams.
Del kuro sanaudu kazkuriam auto zurnale rase, kad kiekvienas papildomas 100kg suvalgo papildomai 0,4L /100km benzo (dyz. kuro kokiu 30% maziau, duju 25% daugiau), nezinau kiek teisybes tame, netikrinau. Tai ratas ~10-15kg surys 0,04-0,06L/100km benzo, per penkis metus nuvaziuojant tarkim po 15kkm butu 30-45 L benzo. Vistiek manau, kad verta veziotis "zapaske", ypac jei vaziuojama toliau.
Del varztu atsukimo, kas sako, kad jie atsisuka lengvai siulau pabandyti atsukti kokios nors "bulkos" audi 80 su bliekiniais ratais varztus po 2 menesiu, po ratu keitimo isitikinsit savo kailiu. Neviena karta padangu servisuose teko paciam atlaisvinti varztus, nes jie neatsuka, o karta net sulauze galvute. Geriauisai man sekasi atsukti ratu varztus su "+" formos ~40-50cm universaliu raktu. Uzdedi taip, kad butu horizontaliai ir su viena koja uzmini viena gala, o su rankom uz kito galo trukteli panasia jega kaip ir kojos, tada niekas nesusiskersuoja ir gaunasi labai didele jega. Jei ir tai neina, tai su smugiu darau dar keleta kartu, visada pavyksta.
trapecijus 2012-08-20 18:57
Na su tais ratų atsukimais visko būna. Atsimenu tėvui nuleido padanga, tai tas su savo ''kryžium'' vargo kol sulaužė. Pristojo pazįstamas taksistas su savo ''rimtu'' raktu, ant kurio dar ir vamzdžio galą užmovė. Sulaužė ir tą. Teko tralą kviestis. Dėl tos 5 metų taisyklės tai manau Lietuvoj ji negalioja. Šešias mašinas Lietuvoj nuvažinėjau per 8 metus. Pirmoms keturioms (per mazdaug 6 metus) keičiau ratą vidutiniškai po tris kartus. Tai būtų 12 ratų per 6 metus. Kitoms dvejoms sekančius du metus keisti nereikėjo. Manau tai susiję su tuom kur važinėji. Buvau jaunas, padykęs - tai į miškelį su nepilnamete, tai i kokius kaimo šokius per žvyrkelį, mamai padėt bulves iš daržo suvežt ir t.t. Tiesa, viena važiuojant sprogo, nes nuvažinėjau iki kordo, nebuvo pinigėlių pas studentą naujoms padangoms. Paskui atsirado šeima, pastovumas, asfaltas. Dar priklauso ir nuo kelių būklės. Per 4 metus Airijoj esu tik kartą matęs palinkusį vairuotoją prie galinio rato. Iš pazįstamų tokios bėdos nei vienas neturėjo. Gal dėl to, kad čia pas mus visas gatveles ir greitkelius reguliariai išsiurbliuoja ir nuplauna specialus sunkvežimiai, tad visokio šlamšto siunkiau prigaudyt.
Robkinas 2012-08-21 07:49
Del rato atsukimo, tai galiu pasiulyti tik tiek, kad visada veziokites papildomai pusmetrio ilgio vamzdi, padarysite gera peti sukdami varztus ir nebus problemu. o as esu uz atsargini rata, nes ne visada su tais remonto komplektais susitvarkysi trukusia ar iplysusia padanga. o tech.pagalba siaip nepigiai kainuoja. teko karta nakti kviest, nes skilo ratlankis ilekus i duobe. varztai uzlauzti nuo deformuoto ratlankio, o su originaliu rakteliu nebebuvo sveikatos atsukt. tai uzsireke 350Lt uz atsukima. teko ieskot alternatyvu ir su metro ilgio vamzdziu, uzmautu ant rakto, pavyko sekmingai nuimti rata.
mobilunkas 2012-08-21 08:36
man kai sprogo padanga tai sulauziau tam skirta rakta, tada issitraukiau ziedinius raktus tai tuos 2 sulauziau, 2 neziedinius, ir nenaudojau jokio prailgintojo raktams, ir kai nebeliko bagazinej jokio tinkancio rakto tada teko kviesti tech pagalba, ji atsuko raktu nesulauzius, bet pasirode atsarginio rato skyles per kelis milimetrus neatitinka- nezinia kas ten per ratlankis buvo idetas, tai veze permontuot. zodziu viska turejau, o kainavo vistiek nemazai gerai kad veiksmas vyko darbo diena. Pamokos- reikia turet tikrai patikima rakta, ir nusipirkus auto patikrint ar is tikro ten tos masinos atsarginis ratas
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Atsarginiam ratui gresia išnykimas?