Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kurmis 2012-09-03 13:58
To galinio sraigto mentės tai įdomiai sudėtos. Įdomu, kaip jos besisukdamos nesukelia vibracijos? Arba tai priešpriešinio sukimosi sraigtai kaip yra ant TU-95 variklių NK-12.
Neįtikėtina rusų inžinierų pažanga. Palyginus su europietiškuoju analogu AW101, tai pastarasis gali pakilti iki 4,5 km aukštį
kiesza 2012-09-03 14:14
Kas riboja sraigtasparnių pakilimo aukštį ? Dėl tarkim šis negalėtų pakilt į 15km aukštį ? pilotai užsideda deguonies kaukes ir kyylam
obuglas 2012-09-03 14:30
Spėčiau, kad per retas oras, kad straigtas tokiame aukštyje būtų efektyvus. Turėtų nesukurti tokios keliamosios galios.
punktyras 2012-09-03 14:41
Reikėtų deguonies kaukes ir varikliams uždėti Ir oras per retas sraigtams. Dėl mažo slėgio blogai aušinamas variklis.
bronius 2012-09-03 16:58
pagaliau galėsiu apsilankyti ant Everesto viršūnės
punktyras 2012-09-03 17:20
Gali ir dabar
O jei tikiesi, kad sraigtasparnis patogiai tave užskraidins, tai deja, Džomulungmos aukštis 8850, tad dar ketvirtį kilometro aukštyn tektų kabarotis pačiam
DBA 2012-09-03 19:10
Jei turėtum Harrier ar F-35, tai galėtum tiesiog nusileist ant viršūnės, ar ne?
blizzard 2012-09-03 20:25
Visiškai teisingai, pagrindinė problema per retas oras, ko pasekoja propeleris tampa neveiksmingas ir nesugeba sukurt keliamosios galios. Aušinimas nėra labai didelė problema, aušinimui daugiau alternatyvų galima surast, bet va be oro nėra ką "kabint" propeleriui, dėl to ir pvz lėktuvai varomi elektriniais varikliais niekad nesugebės pakilti taip aukštai. Vienintelis kelias reaktyviniai varikliai
Justas116 2012-09-03 20:53
Kažkaip ironiškai atrodo, kai bendrai pažiūri į tokią situaciją: rusų sraigtasparniai daro rekordus, o raketos pastoviai krenta, taip ir neatlikusios savo funkcijos
perihellis 2012-09-03 20:54
jei mano žinios teisingos, tai ir tie patys sraigtasparniai yra pakilę gerokai virš 10km.
cave_dweller 2012-09-03 21:58
punktyras 2012-09-03 22:14
Jei tik būtų nusileidimo takas, nematau problemų, kodėl negalėtų nusileisti ir ne tik Harrier ar F-35B, bet ir bet koks reaktyvinis lėktuvas. Dėl vertikalaus pakilimo nesu kompetentingas kalbėti. Turbūt sunkiai dėl retos atmosferos.
enternald 2012-09-04 08:03
Kodėl reaktyviniai varikliai vienintelis kelias? Kas yra turboventiliatorinis variklis? Tas pats propelerinis variklis sugrūstas į korpusą ir sukamas turbinos, kurios išmetamos dujos taip pat nukreipiamos atgal. Teoriškai elektrinis variklis tiek galėtų siurbti tiek pats pumpuoti orą, todėl aukščiai kuriuose skraido lėktuvai pasiekiami. Va su reaktyviniais varikliais kita kalba, bet vėlgi jei kas nors padarytų galingą pompą iš esmės tai būtų reaktyvinis variklis. Vienintelis variklis, kuris neįmituojamas yra raketinis, nes raketos dažnai nešasi deguonį su savimi. O reaktyviniai varikliai vistiek priklausomi nuo atmosferos, tik gali dirbti ir retesnėje atmosferoje.
Talkatif 2012-09-04 08:25
Kad rusai nebijo nei šalčio, nei karščio, jau įrodė per Antrąjį pasaulinį :)
runce 2012-09-04 08:39
parametrai ir kaina aišku lenkia analogus, bet dar reikia pažiūrėt koks procentas jų nukris sava eiga
perihellis 2012-09-04 09:52
jau neatkasiu, kur mačiau, tačiau, kiek pamenu tai buvo visai kita svorio kategorija ir tai buvo kažkas apie 13km
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Aviacijos rekordas: rusų sraigtasparnis pakilo į 8,6 km aukštį (Video)