Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
obuglas 2012-09-17 09:42
O tai karas su Iranu - jau 100 proc. kad bus? Nekorektiškas pavadinimas, nes nei jūs žinot ar bus nei ką.
wolas 2012-09-17 10:46
tuojau "iraniečiai numuš" kokį JAV bokštą ir karas prasidės.
nanobullet 2012-09-17 11:41
Ainu pastatyti visas santaupaus, kad karas bus tarp Irano ir JAV... Tikuosi kad jūs teisus jai ne tai po teismus tampysimės.
AP0323 2012-09-17 12:14
o kada izraeli puls, laukiu nesulaukiu...
kiesza 2012-09-17 12:28
Kai tk pasigamins atominę bombą kam ten gąsdint tuos žydukus paprastom rektėlėm
Arwis 2012-09-17 12:52
Na JAV irano dar tikrai nepuls kol nesusitvarkys su Afganistanu ir Iraku. Dar vienas karas kuris dydziu prilygtu afganistanui ir Irakui kartu sudejus JAV gynybos biudzeta ispustu virs trilijono, o siuo metu salis to sau leisti negali.
Pumper 2012-09-17 12:58
Čia priklausys nuo to, kas JAV rinkimus laimės. Jei liks Obama - karo nebus, jei ateis Romnis - karas bus, nes jo milijardieriai ginklų gamintojai norės pasipelnyti.
Rukis 2012-09-17 13:35
O jei butų išrinktas Ron Paul, amerikonai atsisakytų pusės savo bazių užsienyje, o apie karus galėtų išvis pamiršt visi.
Arwis 2012-09-17 14:04
Oj blemba Ron Poul... Neduok dieve laimejes butu, ciuvo ekonomines policies buvo visiskai out of the fucking mind. Taip sutinku su karais, ir kita ka jis snekejo, bet neduok dieve ji prie ekonomikos prileisti. Jo pasiulymai sali mid - term butu mete i didele recesija, o kartu su amerika butume eje ir mes, ir likes pasaulis.
Pjovėjas 2012-09-17 16:36
Aš tai seniai nebesuprantu tokių pasakymų: "Izraelis reikalauja pasakyti sąlygas, kurioms esant JAV bombarduotų Iraką" Šakės, tai kur formuojama JAV užsienio politika? Tel-Avive, ar vis tik Vašingtone? Kažkur skaičiau labai teisingą straipsnį, kad dėl tam tikrų lobistinių grupių, JAV labiausiai kenkia savo interesams pernelyg palaikydama Izraelį. Gal kai kur ten rytuose ir reikėjo jėgos demonstravimų, bet lazda dažnai perlenkiama...
azotas 2012-09-17 16:36
Teko skaityt, kad obama nenori dabar karo tarp izraelio ir irano todel, kad nori buti perinktas antrai kadencijai. O del Romni tai jauciu butu tragedija nesenai putinas padekojo romney nes romney pareiske, kad rusija priesas nr1 todel rusam net nebereiks galvot ar reikia stiprint savo karines pajegas ar ne bent jau taip putinas issireiske.
O del karo su iranu tai manau, karas garantuotas cia tik klausimas kada. Siaip labai idomus ivykiai dabar pasauly dedas kinai nepatenkinti japonais del salu, tarp armenijos ir azerbaidziano irgi reikia tik degtuko, kad uzdektum statine parako, izraelis irgi nori bombint irana..dar pastovios kalbos apie antra krizes banga, euro silpnejima.. kazkaip labai daug negatyvo.
Pjovėjas 2012-09-17 16:44
Reik tikėtis, kad jei prasidės, tai bent jau Azijoje (nu negražu linkėt blogo, ale vis tik toliau). Europa savo jau atkentėjo... O vat Indija, Kinija, Pakistanas, Japonija dar kas nors lyg ir nebuvo tiek suniokotos ir turbūt "nesijaučia tiek sočios karais"? (nežinau kiek realiai per II pasaul. buvo sugriauta Japonija, bet tikrai ne tiek, kiek Vokietija)
MindaugasV85 2012-09-17 17:03
Labai teisingai sakė per "Paradise or Oblivion":
"Šiandien turime pažengusių technologijų, bet mūsų socialine ir ekonominė sistema yra atsilikusi nuo technologinių galimybių. "
Kartais pagalvoju, kad jau geriau išvis žmonių nebūtų, negu dabartiniai su tokiais "ekonominiais protais".
Laurynas19 2012-09-17 20:27
Gal kas paaiškins, ką žydai blogo padarė Iranui?
Jei Iranas grasina Izraeliui, tai kokia kita išeitis yra be karo?
Arba karas be atominio ginklo dabar, arba karas su atominiu ginklu vėliau?
Prižastis turi būti viso to.. Gaila jog tingiu pasidomėti gyliau..
nondescript 2012-09-17 21:15
Nes žydai užėmė jų žemes. 1947 metais Jungtinės Tautos pusę Palestinos žemių atidavė žydams, nors didžiąją daugumą gyventojų sudarė arabai, dėl to su tokiu sprendimu jie nesutiko ir jau ne kartą jiems yra paskelbę karą.
Jei dabar kas nors pusę žemių atiduotų lenkams, manau irgi didelių simpatijų nebūtų.
obuglas 2012-09-17 21:43
Japonija gavo dvi atomines bombikes į savo kiemą - tad manau, kad pakankamai, bet žmonių atminti trumpa.
Skeleton 2012-09-17 21:59
Atsiranda gi keistuolių...
Žmogeli, tikiriausiai jokia šalis per visą karų istoriją nebuvo tiek sugriauta kiek Japonija per Antrąjį pasaulinį karą.
Be dvejų atominių bombų, pagrindiniai Japonijos miestai buvo tiesiog sudeginti padegamosiomis bombomis.
Pavyzdžiui per Tokijo bombardavimą 1945 kovo 9/10 naktį sudegė didžioji dalis miesto ir žuvo apie 100 tūkstančių žmonių, daugiau nei per Hirosimos arba Nagasakio bombardavimus.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bombing_of_Tokyo
Va taip Japonija, agresyviausia militaristinė kolonialistinė imperija, transformavosi į pacifistinę šalį
Skeleton 2012-09-17 22:07
Ni ni ni.
1947 metais arabų ir žydų ten buvo jau panašūs kiekiai. Teritorija buvo padalyta sąžiningai, kiek tik tai buvo įmanoma.
Tik arabai norėjo "nustumti žydus į jūrą" ir pasiimti visą teritoriją. Ir karo pradžioje arabams labiau sekėsi. Bet žydai nusipirko didelę ginklų krūvą iš naujai atsikūrusios Čekoslovakijos su Stalino leidimu ir sugrūdo arabus į dykumą.
g3n1us 2012-09-18 01:15
Graziai ir vaizdziai kalbi, bet jei lietuvoje uzsiveistu daug rusu ir padalintu Lietuva, tai vargu ar butu sazininga.
P.s. geriau jau nebutu to karo, laikas zydams nusileisti ant zemes. Vat tik beda, kad zydai ir valdo visus bankus. Nieko pries juos blogo neturiu, bet chebra, jei jie nori karo, tai patys lai kariauja, prie ko cia jav. Be to as uz laisva ir be trikdziu naftos tekejima i europa. Karui ne!
Istikro,tai pisau as ant tu teritoriju ir ambiciju, lai eina vadovai aiskintis santykius bokso ringe. Jei kadanors tektu patiems kariauti, tai nepamirskit, niekas nenori kariauti, tik vadovai. Ar jus pasirenge mirti del kazkieno ambiciju?
Pjovėjas 2012-09-18 09:09
Žmogeli, persiprašau jei suklydau dėl Japonijos, lyg ir sakiau, kad nesu dėl jos tikras? Peace
Šiaip ar taip mano mintis buvo ta, kad lig šiol visus emmm... "technologinės eros" didžiausius konfliktus sukėlė Europos šalys ir (tikiuosi) jau yra iš to pasimokiusios.
P.S. bet šiaip įdomu... tavo nuorodoj kalbama lyg ir vien apie Tokijų (most destructive, bet tik vieno miesto, vietomis apibendrinama iki visos Japonijos, vietomis vėl įvardijamnas tik Tokijas, kaip tų B29 misijų tikslas...). O man įdomu dėl visos šalies. Vokietija gi buvo nuolat bombarduojama vos ne visa, per ją skersai išilgai pervažiavo priešų tankai ir pražygiavo priešo pėstininkai. Japonijos lyg ir nebuvo visos teritorijos okupavę?
Ir dar P.S. tiems kas čia priminė atomines bombas, na nereikia įsivaizduot, kad kiti jų neprisimena, tik jūs vieni gudrūs. Istoriją aš irgi prisimenu. Tai tragedija, taip, bet vėlgi priminsiu, kad kalbu apie visą šalį, o ne atskirus miestus (kol kas minimi 3).
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kokie bus karo su Iranu padariniai?