Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
PCP 2012-10-03 15:37
Olandai tai turėklus prie šviesoforų sankryžose įrengia, kad nereiktų nulipinėti kol raudona dega.
Sakau kaip yra TEN. Nieks nesako kad būtinai ir litofcai turi taip daryti. Nes kaip jau minėjau - mums nereikia. Gan maži auto išlaikymo kaštai, ir šiaip daug vietos turim miestuose. Bet kai jaunas žmogus sako kad negali važiuoti dviračiu vasarą, nes matai gali lyti, arba nesugeba ant bordiūro rato užsimesti, ar kad jam takelis nenupaišytas tai tokiems gali iki buto durų dviračių taką atvesti, jis vistiek atras priežasčių savo supuvusį golfą 500m iki darbovietės varytis.
Arthuras 2012-10-03 16:09
Vasarą man tas dviratis išvis nereikalingas, nebent kaip pramoga(ir gana smagus hobis). Kuras ir LT gana brangus, tad niekas dabar 500m nebevaro su automobiliu. Tiesiog eilinį sykį bandoma pavaizduoti, kad va lietuviai tai yra visiški kvailiai, važinėja automobiliu, nors yra daug "geresnių" išeičių. Ne, deja, taip nėra.
kionig 2012-10-03 16:18
ir kažkokių papildomų cheminių preparatų naudojimo, kurie turėtų antibakterinių savybių. Beje, reikia nepamiršti, kad įvairios kūno vietos prakaituoja nevienodai, todėl nuo veido prakaitas kibirais nebėks, bet pažastys, nugara visai gali būti, kad paprakaituos. Bet visiškai neprakaituoti neįmanoma. Vieniems daugiau, kitiems - mažiau ir prieš motiną gamtą vargu ar pasišakosi.
Smėlis 2012-10-03 16:28
Atsiprašau, o kur jis draudžiamas? Draudžiama tik per perėją važiuoti. Sankryžose dviratis yra beveik lygiavertis eismo dalyvis motorinėms priemonėms.
EDIT:
Tiesa, yra kita bėda. Nei vairuotojai gerai žino kaip dviratininkas turi elgtis, nei (kas blogiausia) patys dviratininkai. Mano galva būtinas dviratininko pažymėjimas ir bent minimalūs kursai, o naujiems automobilių vairuotojams reikėtų labiau akcentuoti dviratininkus kelyje. Pats mielai dviratininko kursus palankyčiau.
Nerkashis 2012-10-03 17:57
Jau 5 metai, kai į darbą minu dviračiu (apie 8km). Važiuoju nuo sniego nutirpimo iki pirmų stambesnių šalčių. Lietus menka problema. Tam yra aprangų pasirinkimas. Ir niekaip nesuprantu, ko jūs bijot to prakaito. Ar bent bandėt pavažiuoti. Suprakaituoju tik šiltu metų laiku. Manau ir automobilyje tiek pat sukaisčiau. Nereikia gi lėkt kaip akis išdegus. Be to, retas dviratis dabar neturi pavarų. Užsidėjau "karzinką" ant bagažinės ir pilnai galiu parsivežt pilną pirkinių maišą. Tereikia tik noro.
Panevėžy kamščių didelių kaip ir nebūna, nors pastebėjau, po kuro pabrangimo ženkliai padaugėjo automobilių O gal atostogos daug kam baigėsi....?
lmn 2012-10-03 18:17
Tai pasidalink patirtim, ką darai atvažiavęs į darbą šiltu metų laiku?
Nerkashis 2012-10-03 18:59
Tą patį, ką ir anksčiau darydavau atvažiavęs su auto. Persipilu veidą vandeniu ir laukiu kolei atvėsiu.
Arthuras 2012-10-03 19:35
Mhm, tai jei važiuoji sankryžoje taip pat, kaip automobilis - tau dviračio persivest nereikia. Bet jei važiuoji sankryžoje per pėsčiųjų perėją - tai būtina daryti.
Nerkashis 2012-10-03 20:10
http://www.velouostas.lt/blog/2009/11/a ... -dviracio/
X-log 2012-10-03 20:22
Eini i tulika ir nusiprausi, ar pas tave darbe net kriaukles su tekanciu vandeniu ner?
AdutisTM 2012-10-03 21:39
...
Taigi pirmiausia reikia netingėti, pagerinti miesto infrastruktūrą ir pakoreguoti darbdavių požiūrį (kad suteiktų galimybes nusipraust, pasistatyt dviratį ir pan.)
Arthuras 2012-10-03 21:43
Dažnai darbdaviai nesugeba mokėt daugiau nei minimumo, tai apie dušus išvis sunku kalbėt. Plius prisideda nemažai laiko. Jei darbas 10km - važiuosi bent 40 min. Plius dušas, persirengimas. Užtrunki gerokai virš valandos, kuri atsiskaičiuoja nuo tavo miego. Automobiliu tą gali padaryti per 20 minučių.
Nerkashis 2012-10-03 21:53
Gali, jei nepapuoli "ant kamščių"
lmn 2012-10-03 22:00
Tai kad suprakaituoja nugara ir pažastys, o tualete kriauklėj apsiprausti - prisitaško ir pusnuogiam ten būti užkluptam irgi jokio džiaugsmo.
Nerkashis 2012-10-03 22:18
Na, pasiteisinimų galima ir daugiau prigalvot: reik rankšluosčių turėt; muilas gali baigtis (reik nusipirkt); nusiprausus, vistiek dar prakaituoji; mažiau pamiegi...
kionig 2012-10-03 22:48
Bet tai irgi tampykis su savimi visą šią mantiją ant kupros kaskart. Tiek dviratis, tiek automobilis turi savų pliusų.
Nerkashis 2012-10-03 22:59
Na, ant kupros tikrai nepatariu tampytis. Nuo tos mantos nugara dar labiau prakaituoja. Tam yra skirtos bagažinės.
Aišku, lietingą dieną vaiko ant dviračio nenuveši į darželį/mokyklą; neparsiveši stambesnio krovinio...
Kai iki darbo porą km, tai auto gadinimas. Pėstute pigiau.
X-log 2012-10-03 23:39
Del uzklupimo man asmeniskai kazkaip giliai dzin. Del suprakaitavimo, tai po mano kasdienio marsruto (pasilai-zverynas-mif, aka nuo seskines kalno i tauro kalna) prakaitas bega upeliu, maike reik issigrezti, bet problemos apsiprausime nematau, tad reziume: bus noras - bus ir galimybes.
Lietuvoje reiktu akcentuoti dar viena didele problema - 99% dviratininku be salmu, be sviesu, geriausiu atveju - ant kojos atsvaito juostele, o vaziuoja tarytum yra vieninteliai eismo dalyviai 50m spinduliu, o kad dar ir posukius reiktu rodyti, tai isvis negirdeta, nematyta.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tyrimas: kas penktas lietuvis automobilį iškeistų į dviratį išvysčius jų takų sistemą