Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
MindaugasV85 2012-10-04 11:43
Gal vieną dieną pradės dalint nemokamai.
Anonymous 2012-10-04 12:28
Čia džiaugtis ir didžiuotis reikia - juk autopramonės verslas toks efektyvus, kad patenkino paklausą
wolas 2012-10-04 14:46
Europa - kibirų kraštas
Fikcija 2012-10-05 00:28
Reikia tik dziaugtis ,kad zmones atsikrato besaikio vartojimo.
Jomajo 2012-10-05 11:23
anoks ir dziaugsmas, kai tukstanciai liks be darbu.
technologas 2012-10-05 12:44
Nieko, suartės su gamta, daugiau laisvo laiko turės.
Aš dabar kai pagalvoju - koks tikslas dirbti už minimumą pilną darbo dieną, o dar kai pasigirsta balsų kad pašalpas reikia nubraukti ir minimumą panaikinti - dar mažiau mokėtų.
Mačiau prieš kelias dienas kepyklėlėje iškeptą batoną su varške, kilogramas - 27 litai.
Jei mieste nuolatinis ~100, atmetus visokias miestines išlaidas (už vandenį, dujas, šiukšlių išvežimą, liftą, etc...) ir padalinus likutį, kiek laiko reikėtų taupyti kilogramui batono? Ne mažiau savaitės. O kaime būna taip įsirengia/prasisuka, kad tik už elektrą mokėti tereikia, dar kiti dujas naudoja, bet iš bėdos krosnis yra - o daugiabutyje krosnies nepakūrensi. Dar išmokas už žemę gauna, produkcijos kažkiek parduoda.
Trumpiau, jau dabar ekonomiškai nenaudinga gyventi mieste už minimumą, na, tik patogiau, kai kūrent pačiam nereikia. Bet dar toliau blogėjant ekonomikai, smunkant vartojimui (o esu beveik tikras, kad taip bus) - žmonės pamažu, o kartais gal ir pagreičiu, kraustysis į kaimus.
blizzard 2012-10-05 12:50
Tai jau dabar kraustosi, kaip manai kodėl tų mašinų nemažėja? gal todėl kad iki darbo 20km dviračiu nemynsi
technologas 2012-10-05 13:16
Taip, bet kurui brangstant ir algoms nekylant - gali tekti minti. Arba - dirbti kažką apie namus.
Žodžiu kažkaip net optimistiškai nuteikia Sveikesni, arčiau gamtos. Tik tą miestietišką vartojimą gali tekti pamiršti.
Beje, kas prieštarausite - perskaitykite straipsnį, jis kaip tik tą tvirtina.
Nerkashis 2012-10-07 10:57
Jomajo, pateisini gamybą tik dėl gamybos? Arba gamybą tik dėl vartojimo (keisti auto kas 5m; iPhone manija)?
Tarkvinijus Išdidusis 2012-10-07 12:33
Gamyba ir pirkimas skatina ekonomiką. Gamyba krenta, pirkimas krenta - ekonomika irgi krenta (paprasčiausiu pavyzdžiu, nesigilinant į sudėtingesnius dalykus).
Nerkashis 2012-10-07 13:14
Tai gaunasi, vardan ekonomikos gaminkim šūdą, idant ekonomika augtų?
Žinau, tai plati diskusija. Grįžtant prie temos, auto gamintojai vis kursto tą ekonomikos augimą. Nors gal užtektų palaikyti nekrintantį? Tie, kiekvienais metais leidžiami auto, beveik nesiskiria. Kad ir naujasis seat toledo ir wv jetta...
Arthuras 2012-10-07 13:56
VW turi nusipirkęs SEAT, tai ispanų dizaineriai šiek tiek patobulina VW kūrinius ir išleidžia. Ar tai yra blogai? Ar blogai tai, kad 15000 darbuotojų Ispanijoje turi gerus darbus?..
Nerkashis 2012-10-07 14:13
Šiek tiek patobulina ką? Grotelės kitos? lempos? Kitur mygtuką įdėjo?
Tada anoks čia patobulinimas.
5m automobiliui didelis laiko tarpas??? Pas juos ką, detalės iš faneros? Zafira, berods, kėbului duoda 10 ar 12m apsaugą nuo korozijos?
Pasakyk, kas nuo 2008 buvo ryškiai pagerinta automobiliuose?
Man tikrai negaila, tegul tie 15000 dirba. Tik požiūris, kad reikia skatinti vartoti, man nesuprantamas. Gudrafonų manija aiškiai parodo, kad yra daug žmonių pasiduodančių reklamos įtakai. Naujas ragelis, viskas tas pats, bet 0,2mm plonesnis, tai ir puola minios keisti savo veikiančius į plonesnius. Tas pats ir su auto.
Arthuras 2012-10-07 18:42
Gerai, palyginkime GOLF VI ir būsimą 2013 GOLF VII 2.0 TDI varikliu.
Naujasis turės 140kw, kai senasis turėjo vos 140ag. Sumažinti CO2 išmetimai, plius panašios ar net mažesnės kuro sąnaudos. Gražesnis agresyvesnis išorės dizainas, vidaus dizainas taip pat patobulintas. Nagrinėjant papildomos įrangos sąrašą neabejoju, kad yra tokių dalykų, kurių nebuvo galima užsisakyti senesniame. Taip pat, neabejoju, kad naujasis bus ir saugesnis, tik šiuo metu dar nėra NCAP testo. Tau dar mažai? Be abejo, tai nėra visiškai kitoks automobilis...
DJ_LFS 2012-10-16 01:33
naujas automobilis ekonomiskesnis, bet ar gamtai ta ekonomija atsiperka, kai nusipirkus nauja auto senasis galiausiai bus tiesiog ismestas? As irgi pries dirbtini vartojimo skatinima, geriau tegu gaminti ilgaamziskesnius automobilius, o jiem sugedus juos taisyti, o ne pirkti naujus. Stai tau ir naujos darbo vietos - tie patys zmones dirbs ne auto gamyklose, o auto taisyklose, taip, manau, butu ekonomiskiau ir ekologiskiau
Anonymous 2012-10-16 07:28
O naujo auto gamybos neskaičiuoji? Rūdos kasimas/metalo laužo virimas - kiek reikia sudeginti malkų, kad užkaitinti aukštakrosnę? O plastmasės - darže auga? O aliuminio lydymui kiek reikia elektros? Galvoji, saulės kolektoriumi tiek prirenka?
Taigi - vargu ar kas gali patikėti, na išskyrus žalius, kad naujas auto, kuris kuro degina 7% mažiau, kada nors „atsipirks“ skaičiuojant žalą gamtai.
Net ir neimant domėn, kad senasis išmestas vidury miško
technologas 2012-10-16 07:53
Taip, bet... Atminkim kapitalistinę ekonomiką. Būtinas augimas ir kuo daugiau vartojimo. Vartojimui apmažėjus - Seimo langai dūžta, delfio komentaruose dejonės, kaip juos visi aplink prievartauja. Tokia ekonominė realybė
Anonymous 2012-10-16 08:57
Ir dar, atsimenant tą pačią ekonomiką, kaip autogamyklos verkia, kad tenka atleidinėt darbuotojus - juk ne robotus išjungia
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Gamintojai apie automobilių pardavimus Europoje: tai – katastrofa