Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
policija112 2012-10-15 15:16
Žiūrint kiek sveria, nes su tuščiu akumuliatorium mynt į kalną
Justas116 2012-10-15 15:21
Tai kaip supratau, dabar ir dviračių dizainas patenka į "Apple" dizaino sferą? Negi "Apple" jau užpatentavo ir minimalizmą, kaip jų įrenginių firminį vizualinį reprezentavimą?
Sigitas.lk 2012-10-15 15:34
O taip ne didesni energijos nuostoliai, nei galini rata sukant grandine?
vvv2 2012-10-15 15:36
- iki i trūksta vieno žingsnio, kam reikia visur tampyti sunkų generatorių? Jeigu nuvažiuoja 30km, tai išmetam ir jį!
Shinigami 2012-10-15 15:47
Nereikia labai kreipti dėmesio į tokius pasisakimus (kol to nesako pati apple), nes tokiems asmenims jau tiek praplautos smegenys, kad jiems ant kiekvieno kampo obuoliai vaidenasi, o kiekviename sapne tik obuolienę ir tevalgo
Sarunas 2012-10-15 16:01
Man ta pati mintis kilo, bet paskui pagalvojau, kad nuo kalno minant įkraut akumuliatorių lengviau ir paskui energiją panaudot kylant į kalną, nei kad grandinine pavara mint į kalną. Tik klausimas koks NK..
vvv2 2012-10-15 16:05
- tai čia tik "azijietiškas" taupymas, tikrai geriau vietoje generatoriaus įdėti du akumuliatorius ir važinėti be mynimo, europietiškai..
arvis911 2012-10-15 18:38
Oho, jeigu tai baltos spalvos vadinasi, tai apple dizaino elementas.
Ei, ar žinojot, kad šaldytuvų gamintoja "snaigė" gamina apple stiliaus šaldytuvus?
bahuriux 2012-10-15 19:43
Jei i tema tai cia labai mazas dvyyyratukas
fraktalas 2012-10-15 19:49
Kam tas generatorius? Taigi tas pats variklis gali dirbti kaip generatorius... Mastom plačiau
Sauuul 2012-10-15 20:31
Na šitas su grandine, bet pranašesnis:
faktas 2012-10-15 21:17
Na pagal energijos tvermės dėsnius tai su šiuo dviračiu reikia daugiau minti nei su paprastu. Nebent namuose įkrauni ir tuo kompensuoji didžiąją dalį raumenų darbo.
sigun 2012-10-15 21:53
Grandinės + permetiklių NK~92-95%
Kompaktiškų generatorių NK <80%
Kompaktiškų bekontakčių variklių NK <80%, tad bendras <65%.
Kaip jau kiti minėjo - jei dviratis tik iki darbo ir atgal, tai vietoj generatoriaus geriau jau akumuliatorius. Jau nekalbant, kad tokie jau yra sukonstruoti, yra patikimi, ekonomiški ir praktiški, užtai kasmet parduodami milijonais. Tiesa, vadinami jie elektriniais skuteriais ar motoroleriais.
Vienintelį privalumą matau - nepriklausomai nuo vėjo krypties, nuo įkalnės, nuokalnės, visą laiką gali mint vienoda jėga, kaip su kokiu treniruokliu. Bet galėčiau lažinitis, jog per artimiausius 10 metų šis įrenginys netaps hitu.
Gediminas Jurgaitis 2012-10-16 22:57
pravalas cia ne dviratis.. tokia nesamone tik apple fanai ir pirks, nes buvo pasakyta, kad cia apple dizainas DDD
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elektrinis dviratis be grandinės (Video)