Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2012-11-05 09:56
"Jeigu važiuojate per purvus, lyno galas, kuris yra išorėje, apsineša purvais. Jeigu jūs patraukiate, purvas užsineša į vidų. Kai kada reikia tą galą pravalyti.“
To galo nepravalysi taip, kaip cia parasyta, jei trosas ar gumele netvarkingi, reikia keisti, pravalymas, kaip klyzma lavonui.
Isvis geriausiai neuztraukti rankinio jei labai dideli salciai.
OT: As pastebejau toki keista reikini. Kodel prie dideliu salciu ledas ant masinos buna kietesnis nei prie mazu salciu, nepriklausomai nuo storio? Ar cia del to kad maziau silumos = daugiau jegos tarp H2O atomu ledo kristale, nes maziau vidines energijos = molekuliu siluminio judejimo?
blizzard 2012-11-05 10:00
Laikau užtrauktą rankinį kas dieną, prie didelių šalčių problemų nepasitaikė..
marazas 2012-11-05 10:57
Tiek mavo, tiek žmonos automobilyje niekada nekilo bėdų dėl rankinio. Visada užtraukiamas ir nesukam galvos. Aišku, automobilius patikiu servisui ir remontuojami visi reikalingi agregatai.
Čia dėl to rankinio, tai daugiau turbūt senesnių laikų mitas.
trapecijus 2012-11-05 12:48
Ar žinojote, kad pas Citroën rankinis laiko priekinius ratus, o ne galinius?
Anonymous 2012-11-05 13:23
Vienintelės mašinos, kuriose prišalusį rankinio trosą galima atlaisvinti tiesiog stambesniu atsuktuvu... Susukei ratus - ir prieini
Tik reikia turėti omeny, kad sustojus kur nors pakalnėje ar įkalnėje - prieš atliekant atlaisvinimo operaciją gesinti motorą ir palikti ant bėgio... Maža kas, pabėgs, gaudyk po to... Bus dar vienas anekdotas
perihellis 2012-11-05 13:36
aš asmeniškai tiek šaltuoju, tiek šiltuoju metų laiku gana aktyviai naudoju rankinį. Niekas niekada nebuvo prišalę ar sukibę.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ką daryti, kad rankinis stabdis neprišaltų?