Pilotai neslepia užmiegantys skrydžio metu

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2012-11-20 10:50
Kodel negali idiegti paprastos sistemos, kaip traukiniuose. Pilotams ant riesu apyrankes. Jei pulsas nukrenta iki miego rezimo, prasideda garsinis signalas. Jei per 10s nepaspaudzia mygtuko lubose tada koki aliarma paleidi itin garsiai. O siaip, kodel vienas is pilotu skrydzio metu negali pamiegoti, kol su pirmuoju viskas gerai ir nereikia leistis/kilti ?
MrT 2012-11-20 12:03
Jei kabina nera izoliuota nuo garso tas signalas manau sukeltu dideli samysi.
Osiris 2012-11-20 13:14
O nebutu geriau jei ta apyranke duotu maza elektros iskrova? Ar tai jau butu gyvunu kankinimas?
immortallt 2012-11-20 15:03
Nebutina, kad tas garsas butu didelis. Nebutinas elektros sokas, uztenka ir stipresnes vibracijos. O siaip tikrai garsas neina taip lengvai is pilotu kabinos. Gi nereikia paleisti 100db. Uztenka pilnai ir 50db.
wolas 2012-11-20 15:29
Kai tikrai miego nori, joks triukšmas nesutrukdys pamiegoti.
trapecijus 2012-11-20 16:47
Kad dabar tie lėktuvai patys skraido. Kažkada žiūrėjau laidą, kur pasakojama apie šiandienos pilotų darbą. Didieji laineriai ir dabar praktiškai galėtų skristi be pilotų, nes viską atlieką autopilotas, tik nusileidžiant kartais prireikia pilotų pagalbos. O ir keleiviams, manoma, būtų visai nejauku skristi su ''roboto'' valdoma technika. Tad manau nieko blogo, jei pilotai užmiega. Juk ilgiausi skrydžiai trunka berods 18 valandų, nors juose būna daugiau pilotų - kad galėtų pasikeisdami numigt.
salemas5 2012-11-20 17:04
Matai naktimis jei vienas pilotas miega tai zinok ir antram buna gana riesta , nes ir pirmaji pradeda imti miegas. Aisku pagal taisykles lektuva turi valdyti du pilotai tai galetu is viso buti jie tryse ir pakaitomis eiti issimiegoti.
MiSiPe 2012-11-20 19:26
Gal labiau teoriškai galėtų skristi be pilotų. Taip, pagrindines skrydžio trajektoriojos palaikymo funkcijos yra beveik visiškai automatizuotos, tačiau skraidymas ties tuo nesibaigia. jeigu lakūnai būna pervargę, stipriai didėja potencialių klaidų tikimybė, prastėja atidumas, protiniai sugebėjimai. Sutikčiau su mintimi, kad pilotų darbo laikas jau yra per ilgas. Europietiškos aviakompanijos yra labai suinterisuotos pilotų darbo laiko ilginimu, taičau tai atsiliepia saugumui. Ar po 8 valandų darbo dienos jaučiatės apvargę? O kaip būtų po 15? Ir nesakyčiau, kad skraidančio personalo darbo aplinka stokoja nervinės įtampos : )