Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Paprastas_zmogus 2012-11-29 18:14
Technologine prasme pajėgesnis daiktas?
Aš jau seniai pastebėjau, kad Android fanai turi liga tampantį fetišą tech. parametrams. Bet pasakysiu tau naujiena: visai ne jie svarbiausia
Kas iš to, kad Samsung Galaxy S3 ant popieriaus turi gražesnius skaičius? Kas iš to, jei realybėje viską daro greičiau:
http://www.youtube.com/watch?v=XdORocXrWf8
O ir pagal testus:
http://www.anandtech.com/show/6330/the- ... -review/10
S3 atsparesnis smūgiams?
Panašu, kad nelabai:
http://www.youtube.com/watch?v=6M5q5TRuAsY
O jei apskritai:
aš suprantu, žmones, kurie tiesiog turi savo favoritus ir juos perka/naudoja. Vienam patinka iPhone, kitam - Galaxy. Tai normalu.
Va ko nesuprantu, tai tokių žmonių kaip tu, kurie lyg skaičiuoja svetimus pinigus ir bando iPhone turėtojams įkišti savo nuomonę, bando įrodyti, kad žmogus neteisingai pasirinko. Žodžiu elgiasi kaip tie kostiumuotieji "i would like to talk with you about Jesus Christ". O juokingiausia, kad čia neva tie patenkinti iPhone turėtojai yra fanatikai...
šakės 2012-11-29 18:32
Tai bet kas gali paimti Android 4.2 kodą ir paleisti OS projektą su pavadinimu, tarkim, Cyborg. Ir kur galėtų visi kartu kurti. Ir joje veiktų visi šiuo metu sukurti Androidui appsai. Yra pasirinkimas. Yra laisvė.
Kas būtų, jei >90% smartphonų būtų iOS? Baisu būtų. Apple dominuotų rinkoj, kaip kad dabar dominuoja Microsoft kompiuteriuose. Ir niekas nieko negalėtų pakeisti, nes programinės įrangos rinka stebėtinai inertiška ("mano naudojami appsai veikia tik iOS. Ai geriau sumokėsiu tuos 3 tūkstančius"). Ir programuotojai nekurtų programų kitoms OS, kur nėra paklausos. Uždaras ratas. Ir dar blogiau: appsus galima platinti tik per Apple marketą ir tik su Apple palaiminimu (beje, Android galima įrašyti appsus ne tik iš Play Store, reikia tik nustatymuose varnelę uždėt). Ir Apple pasiima bet kokią dalį tavo pinigų, kokią užsimano, nes tu negali nieko padaryti.
Paprastas_zmogus 2012-11-29 18:46
Apple ir dabar dominuoja rinkoje. Smartfonų rinkoje, planšetų rinkoje jie uždirba daugiausiai. Amerikoje ir kompiuterių parduoda daugiausiai. Bet jokio baisumo kaip nėra, taip nėra...
O jeigu Apple tarkim ir turėtų 90 procentų rinkos, tai kas dėl to būtų kaltas? Apple, ar tie, kurie rankas sudėję leido, kad taip atsitiktų?
šakės 2012-11-29 18:57
Na man jau dabar baisu. Galbūt todėl, kad esu programuotojas. Matant, kad įrenginiai pardavinėjami už 2 - 3 kartus didesnę kainą, nei turėtų būti; kad norint vien sukurti ir patalpinti appsą markete reikia pirkti macbooką už kelis tūkstančius, bei mokėti $100 metinį mokestį; jei yra pelno, dalį jo pasiima; galima sugaišti daug laiko ir sukišti pinigų kūriant appsą, kuris bus atmestas nepaaiškinus priežasties (galbūt dėl to, kad kitoje OS versijoje patys nori tokį įdėt); prastos prietaisų garantijos ir tyčia daromas nesuderinamumas su kitais įrenginiais (galėtų naudot microUSB kabelį, bet ne, reikia specialaus, ir berods, ausinės irgi kitokią jungtį turi, nei įprastos, nors nežinau tiksliai dėl to).
Galima daug pripasakot. Bet keista, kad žmonės linkę nematyti to. I mean, OPEN YOUR F*CKING EYES!
Paprastas_zmogus 2012-11-29 19:17
Gal tu ir programuotojas, bet bendram išprusimui nepakenktų ir verslo pagrindus paskaityt...
Visi, kas gamina kompiuterius, smartfonus, planšetus, užsiima VERSLU O verslo kompanijų tikslas yra uždirbti pinigus. Kuo daugiau pinigų. Taigi jeigu Apple produktai yra populiarūs ir geidžiami, kodėl jie turėtų tuos produktus pardavinėti už savikainą?
Ir gana čia sekti pasakas apie tuos "2-3 kart brangiau". Surask man kartus pigesnį Macbook Air analogą PC rinkoje. Surask 3 kart pigesnį iMac analogą, Mac Mini analogą, iPad analogą galų gale... Normalios tos kainos. Kai nustos žmonės lyginti Mac'us su low-end šlamštu iš topo centro už 1300 Lt, tai gal tada supras, kad Apple kainos yra labai normalios.
Dėl programų atmetimo. Priežastys visada yra parašomos, nereikia kurti čia fantazijų. Ir jeigu laikaisi AppStore guideline'ų, o interfeisą kuri irgi pagal Apple standartus darai, tai niekas ir nesikabina.
O kai paminėjai ausinių kištuką, iškart pasidarė aišku, kad tuos Mac'us tik parduotuvėj turbūt ir tematei
Tai taip ir neaišku, ką kiti turėtų pamatyti "atmerkę akis", jei ir pats kalbi to, ko nėra.
šakės 2012-11-29 19:26
Ok, tu laimėjai (nes jau tingiu tęst). Bet vistiek laikausi nuomonės, kad monopolis - blogiausia, kas gali atsitikti. Ir šiuo atveju žmonės save į gardą varo.
Paprastas_zmogus 2012-11-29 19:41
Niekas ir neprieštarauja, kad monopolis yra blogas dalykas.
Bet Apple niekada monopoliu nebus, nes jiems paprasčiausiai rinkos dalis procentais nėra labai aktualu.
Arthuras 2012-11-29 19:53
Skaičiuoju svetimus pinigus? C'mon. Jei prekė yra tokio pačio lygio, o kainuoja 1200lt(tai yra BEVEIK 2x) daugiau - ji tikrai to neverta, kad ir ką besakytum. Ir tai yra mano teisė išreikšti savo nuomonę. Ir kaip matau, ne vienas aš ja naudojuosi. O kad liaudis perka toli gražu neįvertinę, tai nieko nuostabaus, nes pats pažįstu ne vieną tokį žmogų. Ir apskritai, tai liečia ne tik telefonus, bet ir bet ką, kas yra parduodama. Kad ir automobilius. Jei BMW 5 kainuotų 80 proc. brangiau, nei MB E, ar Audi A6, visi tą pastebėtų ir lygiai taip pat reaguotų, kaip į iPhone.
sub 2012-11-29 20:14
Apgailėtinas ginčas. Kur tik naujiena ar tema apie ios ir android - ten pastovus šūdo stūmimas. Jo, visi tie kurie aiškina kuris modelis ar operacinė sistema geresnė, pažangesnė ir panašiai - yra totalūs asilai, bandantys ipiršti savo asmeninę nuomonę, nesvarbu ar jis iš ios ar iš android stovyklos.
Yra daugybę faktorių, todėl lyginti įrenginius vien pagal charakteristikas ir kainas yra nesažininga. Nesutinkat?
Arthuras 2012-11-29 20:17
Nesutinku. Produktai visų gamintojų yra skirstomi į tam tikrus lygmenis. Būtų nesąžininga kokį Galaxy mini lyginti su iPhone 5, nes tai yra ne ta klasė. Kaip ir S klasės MB lygint su kokiu BMW 3. Tačiau lyginti MB S ir BMW 7 yra absoliučiai logiška. O kaip tą padaryti? Būtent pagal charakteristikas, veikimą, kainą/kokybę ir visiškai nesvarbu, kad tai daiktai skirtingiems pirkėjams. Jei vieno produkto kaina/kokybė atsilieka nuo kito produkto, vadinasi tas produktas yra prastesnis ir tiek.
Paprastas_zmogus 2012-11-29 20:22
Bet tai, ar prekė X yra to pačio lygio, kaip prekė Y, sprendi ne tu, todėl ne tau ir mokyti kitus žmones.
Taip pat ir klysti dėl "perka neįvertinę" Pažįstu daug žmonių, kurie iPhone užsimanė ne dėl kažkokios reklamos, o tiesiog patys pabandę.
Aklas 2012-11-29 20:27
.
Man asmeniskai niegiamas emocijas sukelia apple ir jos kazkokia didybes manija ir arogancija. O draugus kurie turi iphonus tai daznai palazdavoju, nes vaiksto i tas gumas itrauke bet vistiek stiklai jau suskilineje.
sub 2012-11-29 20:30
Pagrįsk savo faktus dėl ekrano, proporcijų ir spalvų. Na dėl kameros nesiginčysiu. Nors ne pixeliai viską lemia, tiek jau to. Bet ne vien technologiniai faktoriai viską lemią, kaip jau minėjau.
sub 2012-11-29 20:38
Nesupratai tu manęs. Tiek faktorių per mažai. Tarkim šiame ginče reikia kelių faktorių: kaina, kokybė, charakteristika, suderinamumas, ir dar vieną nuo savęs pridėk.
Arthuras 2012-11-29 22:20
Super AMOLED ekranų spalvos yra pačios ryškiausios ir visuose testuose tą pripažįsta. Samsung ekranas yra standartinio dydžio 1280*720(HD ready) ir atitinka 16:9 standartą. Apple'o - neatitinka. Dydis gal kam ir nesvarbus, bet man tai svarbus kriterijus ir 4,8 colio yra pats tas. Kontrastas AMOLED yra išvis daug kartų didesnis, nei Apple'o ekranų. Mažesni atspindžiai. Be abejo, skonio reikalas, tačiau tikrai neatsilieka nuo Apple.
Ir vėl grįžtu prie to pačio - KAAAAAAAAINOS.
Paprastas_zmogus 2012-11-29 23:07
Štai dar viena nuoroda, kur rimti žmonės tau prieštarauja:
http://www.displaymate.com/Smartphone_ShootOut_2.htm
Visi tavo teiginiai paremti tik tech. parametrais
Taigi jau dvi nuorodos apie ekraną. Tavo nuorodos: 0.
Arthuras 2012-11-30 00:05
Tai kad toje nuorodoje niekas "į vienus vartus" nevaro, taigi tavo teiginys "geriausias ekranas" šūdo vertas.
Paprastas_zmogus 2012-11-30 10:34
Ir tu dar aiškini paskui kažką apie atsimerkimą prieš faktus?
sub 2012-11-30 10:49
Jei jau viską statote ant kainos, tai išsiplėskime.
Kodėl tuomet iphonas su blogesniu hardware (mažiau branduolių, ramų) veikia taip pat gerai kaip androidas? (gal dar nespėjo visko nukopint samsungas) Gal visgi esme ne techninėje dalyje o jo veikime. Aš moku už produktą, ne specifikacijas - todėl jis man turi veikti kuo puikiausiai be kodavimo ar modifikavimo. Todėl man negaila mokėti 200lt brangiau už kitus smartus. Aš nekalbu apie leituvos kainas, nes čia visi verslininkai.
Aš nesakau kad kiti produktai blogi, bet tiesiog konstatuoju faktą kad iphonas yra lygiavertis flagmanas kokybės/kainos atžvilgiu galaxiui.
Ir apple produkcija - tai nėra kažkoks socialinis statusas Lietuvoje. Visame pasaulyje jų smarphonai yra vertinami.
Pradėjau diskutuoti šioje temoje nes atsibodo matyti tuos pačius ginčus kiekvoje temoje apie apple ir samsung, nes paskutinės tendencijos yra tokios jei perki apple esi islepintas lopas, jei neperki - esi heiteris.
Smėlis 2012-11-30 11:05
Jums dar neatsibodo?..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Apple iOS“ operacinė sistema - vėl JAV rinkos viršūnėje