Aktorius Ashtonas Kutcheris įkūnijo Steve Jobsą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

deivec 2012-12-04 18:54
ziauru...kuriami filmai...apie kazkokius zmones is kosmoso
Crimson88 2012-12-04 19:18
skaičiau steve jobs biografija, žiūrėjau visos jo interviu, pristatymus, laukiu filmo. šis žmogus nepakartojamas
Paprastas_zmogus 2012-12-04 20:34
Abejoju, kad geras filmas bus. Spėju, kad bus holivudiškai nusaldintas, dramatizuotas ir apskritai neįdomus... Vietoj filmo manua geriau pažiūrėti pvz visus interviu iš D konferencijos ir senuosius Apple pristatymus, kai tik Steve grįžo į kompaniją.
kionig 2012-12-04 21:29
O, koks skirtumas kaip ten bus padaryta.. O, juk pinigus tai reikia kalti!
Paprastas_zmogus 2012-12-04 21:45
Nu nereikia perdėti. Yra ir gerų Holivudinių filmų. Originalių, nuoširdžių ir su mintim. Bet kažkodėl galvoju, kad šitas bus... nelabai...
Talkatif 2012-12-04 22:16
Kalk monetą, kol dar Apple ir Jobsas ant bangos. Dar keli metai ir tai bus praeitis ir niekam neįdomu. JVC dar kas nors prisimena? O iš Philips belieka tik kiniško šlamšto perpardavinėtojas. Šiame versle labai greitai gali likt žemesnėje lygoje.
Mumblefluff 2012-12-04 22:26
Ponas Išankstinis Nusistatymas
perihellis 2012-12-05 00:09
ką turi omeny "tironas"? tai plati sąvoka. Šiaip tema filmui, kaip filmui ir kaip pinigų darymo mašinai yra superinė. O ir pats žmogus vertas dėmesio, ypač kai kalbama apie darbą. Reiks patikrint ar tai tik pinigų kalimo mašina ar ir kažkas vertas dėmesio. Pirmuoju atveju tapčiau dar viena auka, dar vienu išdurtu padaru
perihellis 2012-12-05 00:45
Na šuo atveju abu suprantam, tačiau šiek tiek seniau tam tikruose regionuose šis žodis buvo vartojamas, kaip teigiamas. kalbant apie to 'tirono' vadovavimą tai kompanijai, tai man jis labai primena knygą "lyderis be titulo". Panašu, kad žmogus iš savo darbuotojų reikalavo to, ką siūlo daryti ta knygutė. Tarp kitko visai įdomus skaitalas.
Arwis 2012-12-05 02:25
Robin Sharmos knygos aplamai gerai susiskaito. Dar man jo labai patiko Monk who sold his Ferrari ir Who will cry when you die bei Discover your destiny. Tikrai rekomenduoju susidomejusiems apie lyderyste ir motyvacija.
g3n1us 2012-12-05 03:34
Pritariu, jo knygos tikrai vertos dėmesio ir įdomios. O dėl Jobso filmų, tai faktas, kad kas verkė dėl apple, tai ir verks dėl filmų, kitaip ir būti negali, nes tikrai ne visi žino, kad Jobsas buvo ypač jautrus ir beveik visą gyvenimą prislėgtas žmogus su ambicijomis. Jis sau leido daugiau nei dauguma, bet visi tokie kurie sukuria milžiniškas kompanijas. O kad Steve pamirš visi, tai galit eit pasiguosti kitur, nes net kaikuriose univero knygose rašo apie jį ir Wozniaką, kaip asmeninių kompiuterių eros pradininkus. O dėl genijus ar ne genijus, bet jis atidavė visą savo gyvenimą darbui, jis apple rūpinosi kaip savo vaiku, atidavė visa save. Nereikia taip pavydėti, bet faktas, kad nei vienas iš mūsų to nepasieksim iki gyvenimo galo. Kas nesupranta Apple sėkmės principo ir kalba tik apie marketingus, tai nė velnio nieko nesuprato ir neišmoko.
Talkatif 2012-12-05 09:59
Asmenybės visada gerokai įdomesnės nei kokia kompanija. O prasmės Holivudo filmų kūrėjai neieško. Reik užkalt kapeiką. Investicijos į filmus šiaip didelės būna.
modis 2012-12-05 11:08
Ir čia technologijų naujiena? Čia kino filmas jei ką. O Jobsas tik kietas tuo, kad sugebėjo žmonėms parduoti overpriced produkciją Ir net po pardavimo žmogus nesupranta, kad buvo apgautas. Jį aš vadinčiau marketingo ir trademarko genijum. Tuo jis tikrai buvo. O dėl jo "įžvalgumo" ar asmeninių savybių galima ilgai ginčytis.
Paprastas_zmogus 2012-12-05 11:35
Tokių "ekspertų" kaip tamsta, pilnas internetas Siūlau eiti pažiūrėti mano minėtus video ir GAL tada suprasi, kad daugiausiai šitas žmogus kalbėjo ne apie marketingą, o apie technologijas ir jų ateitį. Pvz žiūrint kokią nors jo kalbą prieš 15 metų, negali neatsistebėti, kokią aiškią viziją turėjo šis žmogus ir kaip puikiai viską realizavo. Taigi tą savo "Apple - tik marketingas" giesmelę kartoja tik Apple heiteriai, kurie nei vieno iProdukto gyvenime nėra turėję, bet yra giliai įsitikinę, kad tai yra š ir niekaip kitaip. O tada visi, kurie nusipirkę tą "š" automatiškai tampa marketingo apgautomis aukomis, kurios nesupranta, kad buvo apgautos. Skamba panašiai kaip religinių fanatikų pamokslai: "tau reikia dievo. be jo tu nesi ir niekada nebūsi laimingas. tau atrodo, kad tu laimingas? NE, tau taip tik ATRODO, nes šėtonas tave apgavo"
keturi 2012-12-05 12:34
Iomu ar sis filmas perspjaus Pirates of Silicon Valley.