„Sony“ užpatentavo būdą pirštais imituoti ginklą (16)
Turbūt ne kartą matėme, kaip vaikai žaidžia karą, o vietoj žaislinių ginklų naudoja savo pirštus, kurių rodomasis atstoja vamzdį, o nykštys – gaiduką. Viskas paprasta ir žinoma iki smulkmenų, o jei tai žino net vaikai, kodėl gi nepabandžius šios pirštų kombinacijos panaudoti ir sąveikaujant su interaktyviais video bei kompiuteriniais žaidimais?
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Štai kompanija „Sony“ sugalvojo užregistruoti būtent tokį patentą, kuris apjungia pirštų kombinacijas kaip virtualių ginklų naudojimą įvairiuose žaidimuose. Reikia pripažinti, kad japonai aktyviai registravo naujus patentus šia tema, taigi galima spėti, kad „Sony“ ruošiasi greitu metu anonsuoti kažką panašaus į firminį „Kinect“, kuriame yra integruotos kameros, gebančios atpažinti įvairius vartotojų judesius.
Japonų kompanijos pateiktame dokumente teigiama, jog „žaidėjas, pavyzdžiui, gali šaudyti įvairiais gestais, o jo rankos padėties pokyčiai gali būti atvaizduojami ekrane kaip ginklo padėties keitimas“. Aišku, visa tai gaubs ir speciali garsinė aplinka, kuri padėtų vaizdo kamerai matyti „ginklą“ už kliūčių ar sienų kampų, pasitelkiant garso bangas. Šiuo metu „Microsoft“ žaidimų valdiklio „Kinect“ kameros veikia infraraudonųjų spindulių diapazone, o tai kiek riboja funkcionalumą, taigi japonai gali sugalvoti ką nors pažangesnio.
Kompanija „Sony“ puikiai žino, jog su naujos kartos „Microsoft“ žaidimų konsolės XBOX 720 pasirodymu vartotojus pasieks ir naujas „Kinect“ kontroleris, kuris žymiai tiksliau seks vartotojų judesius. Žinant „Kinect“ populiarumą (ir ne tik žaidimų sferoje), japonai tikrai nori pasiūlyti savo analogą, kuris neleistų konkurentui įgauti pranašumo. Antra vertus, „Sony“ nebus pirmoji tokių valdiklių rinkoje, tad „Microsoft“, jei tik sugalvos, kad taip reikia, gali imtis jau išbandytų kovos su konkurentai priemonių – patentinio bylinėjimosi, o tai, atsižvelgiant į ne pačius geriausius kompanijai „Sony“ laikus, nesukeltų didelio džiaugsmo.