„Ryanair“ pilotai: dabartinė kompanijos politika prišauks skaudžias katastrofas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Shinigami 2013-01-04 11:45
Štai tau ir pigus skrydžiai Tarsi rusiškos ruletės žaidimas
Vytautas__ 2013-01-04 13:21
Kažin ar čia konkurentai nori pagalius į ratus (ar turbinas) kaišioti ar tai tikri faktai, kažin ar to nedaro Wizzair ar Airbaltic... Tiesiog šį kart už letenos pričiupo airius. O jeigu pvz prieš skrydį ant boarding vartų monitorių šviestų informacija apie lėktuvo būklę? Pvz skrydžiui privalomas degalų kiekis ir faktinis degalų kiekis lėktuvo kuro bakuose. O kontrolę vykdytų oro uosto tarnybos prisiimančios dalį atsakomybės prieš išleidžiant lėktuvą skrydžiui. Žinoma čia papildomos išlaidos bet manau toks viešumas tikrai keltų skrydžių saugumo lygį, to pačiu ir keleiviai matydami kad lėktuvas turi tik 5% daugiau kuro nei skrydžio minimumas galėtų kelti paniką, aš tikrai būčiau vienas iš panikuojančių :O
marazas 2013-01-04 16:23
Niekinis straipsnis... Savaime aišku, kad nieko už dyką nebūna. Visi nori skraidyt pigiai, bet kompanijos dar ir uždirbti turi kažkaip. Degalų taupymas tik viena iš priemonių, bet tikrai nemanau, kad taupoma saugumo sąskaita. Teisinga pastaba komentaruose, kad tą patį daro ir kitos avia kompanijos, tik jos ne tokios populiarios, kad greitai į akis kristų. Konkurentų darbas irgi gali būt ne paskutinėje vietoje.
MiSiPe 2013-01-04 18:51
Manau nelabai supratote pagrindinę mintį. Taip, taupoma visur, tačiau čia pilotai informuoja apie spaudimą, renkantis saugų kuro kiekį. Reikalingą skrydžiui kuro kiekį užsako skrydžio įgula, ir kartais standartine skaičiavimo metodika gautas kuro kiekus, piloto nuomone, gali būti nepakankamas. Štai tada ir prasideda žaidimas...
Etmonas 2013-01-04 19:08
Žinot, ponai, kai lapkričio gale iš Brėmeno teko kilti su kitu "Ryanair" lėktuvu dėl pirmojo kažkokio gedimo kuro padavimo sistemose (kiek supratau), o tą pačią savaitę kolegė iš Norvegijos irgi sėkmingai nepakilo pirmu kartu, aš tikrai susimąsčiau apie šios oro bendrovės patikimumą. Faktas, kad taupoma kaina. Tikrai nėra malonus jausmas, kai pakilimas atšaukiamas jau stovint ant tako ir užsukus turbinas stovint su rankiniu.
TLas 2013-01-04 19:36
straipsni uzsake.... British Airways..
dyendy 2013-01-05 02:25
nukritima uzsakys binladenas?... Kas uzsake valencijos incidentus genijau?
trapecijus 2013-01-05 13:16
Valencijos incidentai... Ir ką reiškia straipsnyje minėti "avariniai nusileidimai"? Tiesiog yra toks terminas "priority". Daug lektuvų suko ratus tą dieną dėl prasto oro. Nieko keisto, kad "priority" pirmieji pasiprašė trumpų skrydžių pilotai.
MiSiPe 2013-01-05 14:52
tai nebuvo šiaip priority. Du RYANAIR lėktuvai pasiekė tą ribą, kai turėjo įspėti skrydžių vadovus. TAi vadinasi "Urgency call/Pan pan". Trečias RYANAIR lėktuvas išvis nutūpė su mažiau kuro, nei leistina Boeing 737-800, taigi jis jau privalėjo į skrydžių vadovus kreiptis su "Distress call/Mayday". Šiuo atveju tikrai jau galim vadinti "avariniu nusileidimu"
azotas 2013-01-05 16:57
dabar idomu paliko kai nusileidzia ryanair lektuvai kiek ten degalu lieka, kad vos ne kritine situacija kaip pilotai kalba.
MiSiPe 2013-01-06 00:37
Tą minimalų likutį Boeing 737-800 tokiame aukštyje sudegintų per pusvalandį. Daug? O jeigu blogos sąlygos, matomumas, juolab gali tekti skirsti iki kito nusileidimo tako. Štai kitas lėktuvas tą dieną, nusileido Valensijoje su 2000kg kuro, kai minimumas yra 2800kg (didesnis Airbus A340-300). Įdomu tai kad vienas iš keturių lėktuvo variklių išsijungė dėl kuro trūkumo. Kuro kiekis yra piloto atsakomybė, o kartais darbovietės atmosfera tikrai verčia elgtis neatsakingai.
vanduo4 2013-08-14 04:35
Cia ne pirmas kartas del Ryanair taupymo aferu. Ne visos kompanijos, o tik Ryanair iskilo y viesuma del degalu taupymo. Jeigu ir kitos kompanijos taip smarkiai taupytu, tai Ryanair turetu kuo apsiginti, taciau jie tyli. Dar jie bande tai nuslepti grasindami pilotams, bet po viesu debatu televizijoje atsimusineja "logiskais" argumentais - skaiciavimo metodikomis. Faktas tas, kad stiuardeses negali oro uoste ysikrauti telefono del elektros taupymo, didelis darbuotoju darbo kruvis del darbuotoju trukumo, net keli streikai airijojoje del atlyginimu, ir t.t iki apsurdo. Bet degalu taupymas - tai taupymas saugumo saskaita ir pirmos katastrofos.