1. Socialiniai tinklai yra trečdalio šiuolaikinių skyrybų priežastis.
2. Maždaug 15 proc. socialinių tinklų naudotojų šiomis bendravimo priemonėmis naudojasi sekimui organizuoti. Labai dažnai tokia sekimo priemone pasinaudoja specialiosios tarnybos.
3. Platus socialinių tinklų pasirinkimas ir didelės jų suteikiamos galimybės smarkiai padidina pageidavimų ir galimybių kiekį. Dėl pažinčių socialiniuose tinkluose neištikimybės atvejų kiekis šoktelėjo tris kartus.
4. Nuo 2011 metų lapkričio „Facebook“ patentavo būdą sekti vartotojus net tuomet, kai šie nėra prisijungę prie tinklo.
5. 37 proc. socialinių tinklų dalyvių juose publikuoja mažai kam įdomius duomenis apie savo asmeninį gyvenimą.
6. Moksliniais tyrimais nustatyta, kad tūnojimas socialiniuose tinkluose didina savižudybių riziką, nes žmogus iki minimumo sumažina bendravimą su aplinkiniais ir atsiriboja nuo tikrovės.
7. Statistiniai duomenys rodo, kad dėl socialinių tinklų poveikio lytinių nusikaltimų prieš nepilnamečius kiekis išaugo 26 kartus.
8. Kasmet apie 100 žmonių netenka gyvybės dėl pranešimų, paliktų socialiniuose tinkluose – šis skaičius auga.
9. Socialiniais tinklais naujų agentų verbavimui naudojasi ne tik specialiosios tarnybos, bet ir įvairios neteisėtos grupuotės, pavyzdžiui, teroristinės organizacijos.
10. 2011 metais Jungtinėje Karalystėje keturi vagys iš penkių vagystei ruošėsi naudodamiesi ir duomenimis iš socialinių tinklų.
11. Socialiniai tinklai susiaurina žmogaus pasaulėžiūrą: jis tampa priklausomu nuo menkaverčių, nereikalingų pranešimų.
12. Sunkiai valdomas domėjimasis socialiniais tinklais, naujausių tyrimų duomenimis, blogina imunitetą, didina sergamumą širdies ir kraujotakos sistemos ligomis, sukelia psichologinę disharmoniją. Aktyvūs socialinių tinklų dalyviai, kurie ne tik menkai juda, bet ir nevysto mąstymo procesų, rizikuoja susirgti endokrininės sistemos ligomis.
13. Informacija tarp kitko: 2011 metais „Facebook“ iš reklamos uždirbo 4,27 mlrd. JAV dolerių.
14. Kaip rodo atlikti socialiniai tyrimai, žmonės socialiniams tinklams dabar skiria jau daugiau laiko nei pornografijos peržiūrai.
15. Socialiniuose tinkluose susipažįsta kas penkta pasaulio šeima.
16. Kas aštunta amerikiečių pora sukuria šeimą po pažinties socialiniuose tinkluose.
17. Daugiau nei 90 proc. socialinių tinklų naudotojų pasitiki bendraamžių patarimais, nors reklama jie tiki tik 14 proc. atvejų. Rinkodaros tarnybos tuo aktyviai naudojasi.
18. Vidutinis paskyrą socialiniame tinkle turintis naudotojas jame apsilanko dukart per dieną.
19. Vidutinis socialinio tinklo dalyvis turi 195 virtualius draugus.
20. Didžiausia procentinė socialinių tinklų naudotojų dalis yra Australijoje, antroje vietoje – amerikiečiai, britai – treti.
21. Jaunesni nei 18 metų internautai labiausiai mėgsta „Facebook“, „MySpace“ ir „Blogspot“ tinklus.
22. 69 proc. tėvų į draugų sąrašą įtraukia savo vaikus.
23. Iš 25 populiariausių laikraščių, dėl pasikeitusių informacijos gavimo būdų (vienas iš jų yra socialiniai tinklai), 24 tiražai sumažėjo.
24. Ketvirtis paieškos užklausų apie 20 populiariausių pasaulyje prekės ženklų pateikia nuorodas į informaciją, sukurtą socialinių tinklų naudotojų.
25. 2010 metais socialiniais tinklais naudotis galėjo jau 96 proc. visų planetos gyventojų.
26. Radijas 50 mln. vartotojų kiekį pasiekė per 38 metus, televizija per 13, internetas per 4 metus, „iPod“ - per 3 metus.
27. Rusijos internautai patys aktyviausi: vidutinis šios šalies vartotojas internete praleidžia 6,6 valandų per savaitę, peržiūri 1307 interneto svetaines.
28. 80 proc. pasaulio bendrovių personalo atrankos procese naudoja ir socialinius tinklus.
29. Greičiausias socialinių tinklų naudotojų segmentas – moterys nuo 55 iki 65 metų.
30. Britney Spears ir Ashtonas Kutcheris turi tiek sekėjų, kiek yra Airijos, Panamos arba Norvegijos gyventojų.
31. Nuo 2009 metų JAV koledžai elektroninį paštą pradėjo keisti kontaktais socialiniuose tinkluose.
32. pasaulyje yra apie 200 mln. tinklaraščių.
33. Trečdalis tinklaraštininkų reguliariai dalinasi savo nuomone apie prekės ženklus.
34. Populiariausios socialinės paslaugos išsaugo vartotojų ištrintas nuotraukas.
35. 80 proc. žmonių labiau tiki internetiniais, o ne realiais draugais.
36. Pagal vartotojų kiekį neabejotinas lyderis yra „Facebook“ - 1 milijardas.
37. Štai kaip pasiskirsto skirtingų valstybių vartotojų simpatijos: JAV - „Facebook“, „Twitter“, „LinkedIn“; Kinija - „Qzone“, „SinaWeibo“, „Renren“; Rusija - „Vkontakte“, „Odnoklassniki“, „Facebook“.
38. Pagal statistiką, nuo 7 iki 14 valandų socialiniuose tinkluose praleidžia 23 proc. vaikų, 14-21 val. - 57 proc. vaikų, daugiau nei 21 val. - 20 proc. vaikų.
39. Kas penktas vaikas iš septynių savaitės dienų vieną skiria socialiniams tinklams.
40. 80 proc. vaikų turi paskyras socialiniuose tinkluose, 20 proc. vaikų buvo pagauti lankantis suaugusiems skirtose svetainėse.
41. 80 proc. tėvų mano, kad jiems žinoma, ką vaikai veikia internete, bet 31 proc. vaikų įsitikinę, kad tai netiesa.
42. Savarankiškas lankymasis socialiniuose tinkluose prasideda vidutiniškai nuo dešimties metų.
43. Savo tėvus į draugų sąrašą įtraukė tik 32 proc. vaikų.