„Nokia“: Mes bet kada galime pasukti į „Google Android“ pusę

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

w00xer 2013-01-08 23:51
Pasmerkit mane, bet vien paemus i rankas kad ir GS3 ar galaxy nota ir iejus i meniu man jauciasi pastebimai WP sklandesnis. Aisku, wp grafikos paprastesnes ir visa kita, bet paprastas skrolinimas per meniu and vindausu tikrai malonesnis. Is asmeninies puses, kad ir kaip noretusi androido universalumo, customizinimo galimybiu ir appsu gausos, bet pats eilinis telefono naudojimas su WP tikrai malonesnis. Todel manau tikrai nokia (bent kol kas) teisingai elgiasi laikydama WP savo pagrindine mobilia OS. Kadangi NOKIA ryskiausi WP skleidejai, jiems tai duoda sioki toki isskirtinuma, o ant andoido tikrai betkada gali speti lipti
Mortifer 2013-01-09 00:16
Aš jau kažkurioj temoj buvau rašęs ir pasikartosiu dar kartą, android nelagina, lagina telefonai. Kaip jau buvo minėta, nereikia lygint low end meškafonų su flagmanais. Pasiimkit flagmanus ir tada lyginikit. O tie, kas sako kad android/ios/wp veikia sklandžiau/prasčiau yra mulkiai, nes tą slandų ar nesklandų veikimą nustatėt greičiausiai su extrasensų pagalba. Praktiškai bet kurios kompanijos flagmanas šiais laikais tiesiog skraido ir nė velnio jokio lago neturi. O kuri mobili os jum arčiau širdies tai jau visiškai skonio reikalas. Android pliusas tik tas kad tai atviriausia platforma galinti patenkint bet kokius skonius ar poreikius.
Misanthrop 2013-01-09 00:54
Čia aiškiai android fanai nieko neraukia apie programinę įrangą, pagrindinis argumentas, kodėl ANDROID yra stabdis - jis parašytas su JAVA. IOS ir WP parašyti su C ir viskas tuo pasakyta. O dėl project Butter, tai kaip sakoma iš kakos sviesto neišspausi Papildau prieš mane esančią žinutę: va būtent todėl tam, kad Android veiktų sklandžiai reikia telefono su belekokiais pribumbasais, kai iOS ar WP reikia silpnesnių charakteristikų devaiso.
MrT 2013-01-09 02:13
Be power saving modo man neilgai telaiko S3. Taigi be jo tikrai labai puikiai veikia, bet kai jį pastoviai laikau įjungta jaučiasi šioks toks lagas. Visi dabartiniai telefonai ant max parametru veikia puikiai - net neabejoju. Bet per didelė prabanga tai daryti. Nors ir batareika nauja ir naudoju appsus power saving'ui, bet jei visa diena universitete, o po to dar bibliotekoje su muzika tenka skaityt ir panaršyt nieko nebelieka ant maximumo labai greitai. Vieną kartą link vakaro jau išsikrovė telefonas, net iki namų daeiti nebespėjau. Ekranas labai daug sunaudoja batareikos.
Tomsonas1 2013-01-09 09:11
Na Nokia jau paneigė, kad ruošiasi išleisti kažką su Android. Kas dėl lago, tai Android turi problemą, kad programos parašytos Java ir veikia per Dalvik WM, dėl to reikalauja daugiau resusrsų, greičiau sėda akumuliatorius.
lauriu 2013-01-09 11:28
Taip android naudoja JAVA ir del to yra pati saugiausiai sistema (pasigooglinkit, rasit apie tai straipsni), gal ir veikia siek tiek leciau, bet jau senai naudojam ne sakiciuotuvus, tai nelabai ir jauciasi, nebent i sena telefona irasot nauja versija (kaip, kad as padariau). cia tas pats, kas win7/8 irasyti i PC su 0.5/1 gb ramu, ko daugiau tiketis galima? o del batareikos, tai nelabai svarbu, kokias jus ten programas naudojat, ne jos gi daugiausia energijos ryja, o ekranas. kaip gali IP5 as SG3 laikyti ilgai, kai toks ekranas? vien ekranas naudoja 60-70 energijos Android tikrai turi daugiausiai galimybiu, geriausias customization setas ir t.t. IOS gerai tuo, kad tik iphone yra, nes nei patogi ji, nei smagi. WP kiek zinau labai patogus ir lengvai naudojami. bet tiek ir tezinau apie juos o programu, tai kiek market ziurejau, ant wp viska galima rasti, gal ne tiek daug programu, bet uztenka
infoguru 2013-01-09 11:32
15 metų programuoju... su ta pačia C/C++/Java - durnesnio parašymo neesu matęs... Fane tu fane - jei nežinai kas su kuo rašoma tai nenusišnekėk.
Misanthrop 2013-01-09 11:36
Matos, kad blogai programuoji.
Misanthrop 2013-01-09 11:43
Java yra saugesnė dėl memory management nebuvimo, bet tuo pačiu dėl to ir letesnė. C šeimos kalbos pasižymi Memory management, kas leidžia žymiai efektyviau išnaudoti atmintį, dėl to programoms reikia mažiau OP atminties ir leidžiama efektyviau išnaudoti procesus. Prieš mane rašęs 15 metų programuojantis žmogus, turėtų tai žinoti. Aš asmeniškai dariau eksperimentus su paprasčiausiom operacijom ir greitis tikrai skiriasi. O naudojant sudėtines operacijas, greitis skiriasi kartais. Tegu tas 15 metų programuojantis žmogus man pasako, kodėl praktiškai visi dideli kompiuteriniai žaidimai yra kuriami būtent su C o ne su Java?
šakės 2013-01-09 12:19
Ar tikrai Dalviko JIT'intas bytekodas yra tiek lėtesnis, kad dėl to sistema lagina? P.S. Turiu kelių metų senumo middle-end telefoną su 4.1 androidu ir lago nejaučiu visiškai
Niemand 2013-01-09 13:44
Nes kompiuterinių žaidimų absoliuti kodo dalis yra gryna matematika (nors ir dideliais kiekiais), kurią labai lengva užrašyti C ir net ASM (šiaip C++, C nebent draiverius rašo ir tai abejoju). O štai rimtos verslo programos šiais laikais be .NET ar JAVA sunkiai berasi, nes ten groja sudėtingi objektai, būtinas sudėtingas polimorfizmas ir t.t. Iš esmės visas šiuolaikines programas iš principo galima perrašyti taip, kad jos veiktų kaip minimum 100 kartų greičiau, bet tokio perrašymo ar net parašymo kaštai būtų kosminiai.
sigitas69s 2013-01-09 15:21
Gaila, kad nera tokiu pasiaukojanciu zmonijai
Misanthrop 2013-01-09 16:56
Niemand, vis gi nepaneigei to, kad C yra greitesnė už Java Kiekvienas dėstytojas Tau pasakys, kad C yra greitesnė už Java. Nereikia toli eiti, galima tiesiog palyginti IO operacijų greičius. Matematinės operacijos taipogi yra greičiau atliekamos C. Mažomis sekundės dalimis. Bet kai žaidimas reikalauja jų daugybės, tai sutaupoma nemažai performance. Palyginimui, jeigu kas nors parašytų kokį Skyrim su Java, tai žmogus tiesiog užmigtų, kol jis užsikrautų. O business programos rašomos su Java, nes nereikia portinti ant kitų sistemų, galų gale kaip sakei, vis gi Java skaitoma aukštesnio lygio programavimo kalba negu C ir pagrindinis privalumas - saugesnė. Bet tikrai negreitesnė. Programuoju tiek su C++ tiek su Java. Apie .NET nieko negaliu pasakyti, nes nebandžiau.
Develop32 2013-01-09 17:05
Prieštarauju, kad žaidimuose didžioji kodo dalis yra gryna matematika. Ji tėra bendrose vektorių, matricų struktūrose/klasėse/dar kitur (priklauso nuo kalbos) ir fizikos kode kuris dažnai būna outsource'inamas. Visas kitas kodas (didžioji dalis) naudoja jas. Žaidimų logika galima parašyt ir su kokia script'inimo kalba. Žaidimų varikliai turi sistemas, reikia rašyti kaip įvairios gijos veikia, bendrauja, naudojami kompiuterio resursai. Daug kas svarbaus turi būti padaryta juose per keliolika milisekundžių, per tokį trumpą laiko tarpą negalima leisti kad kažkoks .NET garbage collector'ius imtu veikti (niekada nepasitikėk svetimu kodu) ir nuspręstu pasižaist su RAM. Jį galima išjungti aišku, parašyt kontrolės kodą ir t.t... Esmė kad imama pačiam lysti į atminties valdymą. Viskas variklyje turi veikti kaip laikrodis, dėl to jei jau rašai, rašai viską, išskyrus dažniausiai fizikos variklį (patikėkit, esu bandęs, siaubingai daug darbo) O C/C++ turi alternatyvų savo srityje (low-level, be jokių framework'ų) kaip kad D, kuri geresnė pradedant kam nors nuo 0. Esmė kad kompanijos jau yra investavusios milijonus į C++ kodą kuris veikia, yra su surastais bugais ir yra žinomas. Rašyt kažką tą iš naujo yra savižudybė, būna kad kokia programa būna perrašoma sakant kad nebebus klaidų, veiks greičiau... dažniausiai žmonės nemėgsta naujos. Gal ir ne tiek joje perrašymo, bet paminėsiu Vista kaip pavyzdį. Pats esu savo projektus bandęs perrašyt, visada juos nužudydavau šitaip, daug darbo viską daryt iš naujo, plius nėra malonu.
infoguru 2013-01-09 17:22
Visi laikui kritiniai skaičiavimai jau senokai perkelti į grafinių plokščių geležį (GLSL, GPU processing pasidomėkite) taip kad garbage collectoriai kas liečia šimtų tūkstančių 3D/viršūnių, pikselių apdorojimą tokiems dalykams praktiškai nei motais.
Paprastas_zmogus 2013-01-09 18:09
Jo, pati pati pati... saugiausia http://mashable.com/2012/10/16/fbi-malware-android/
Misanthrop 2013-01-09 19:48
infoguru, PIRMAS dar kartą pasikartosiu, Java nėra memory managemento, yra Garbage collectorius, bet jis neveikia tada, kai programuotojui to reikia, t.y. programuotojas jo nevaldo. Daugiau pirmame punkte nekomentuosiu, nes ten viskas teisinga ir ne apie tai kalba. ANTRAS nesiskelbiu už Tave labiau žinančiu programeriu, bet bandžiau kurti 7-mačius masyvus kurdamas savo HASH lentelę ir greitis dirbant su HASH skyrėsi lyginant su C++. Dėl time-critical, tai va būtent tokie dalykai kaip darbas su duomenimis, jų rūšiavimas ir panašiai ir yra didelė programavimo dalis, tai čia vien tai koks didelis C++ privalumas, ko su Java maksimaliai nepasieksi ! Čia apskritai pasakei, kad C++ geriau negu JAVA. TREČIAS blogai parašiau, turėjau omeny, kad JAVA privalumas yra tas, kad portinasi ant skirtingų sistemų, kai C kaip sakei yra iškarto išverčiamas į mašininį kodą. Ir dar nuo savęs pridėsiu, Garbage collector neturi pranašumo prieš tokį daiktą kaip dealloc, kurį žinodamas kur ir kada gali efektyviai išnaudoti. Java privalumas yra tas, kad lengvai išmokstama, nėra žaidimo su pointeriais, nes viskas yra pointeriai, nereikia gilintis į architektūrą, viskas paprasta. Bet tai nereiškia, kad tai yra efektyviausia programavimo kalba, tiesiog ten stengtasi su milijonų bibliotekų padaryti darbą už tave.
infoguru 2013-01-09 22:29
O tu bandei lyginti Java standartinį HASH su C++ HASH? Arba bandei savo 7-matį masyvą wrappinti per C? Kadangi spėju nebandei tai citata iš cpluplus forumo: "Actually I have the chance to test Java map vs C++ map with 1.2 million entries in them. The performance is similar. The difference is Java map consume much more memory than C++ map."
Anonymous 2013-01-09 22:52
Cha, nokia drąsinasi Kai jau sėdi mažaminkščio kišenėje, tik ir telieka - pypsėti: jeigu kas, tai imsim mesim per petį mažaminkštį... MS greičiau subankrotins nokiją, nei leis gaminti konkurentus savo WP
Develop32 2013-01-10 15:58
Hm? Ar čia visi? Iš dalies pritariu ką sakote, šitą srity išmanau puikiai, bet ar bendravimas tarp vaizdo plokštės ir CPU jau neturi reikšmės ir apskritai, grafika tai jau visas žaidimas? Neprieštarauju ką sakote, pritariu kad dirbant vien su paprastoka grafika nėra milžiniško skirtumo tarp native ar managed platformų. Bet kai kadre yra šimtai, o gal net virš tūkstančio drawcalls (net ir cull'inant) tas skirtumas ar tu kvieti funkcija tiesiogiai ar per wrapperi ima smarkiai jaustis. Pats dirbau su C# šioje srityje kelis metus, perėjau prie D dėl to, kad pirmoji pradėjo nebetenkinti.