Patikimiausi ir nepatikimiausi automobilių varikliai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

arvis911 2013-01-24 12:05
Dar vienas juodųjų technologijų straipsnis iš britų pusės. Dabar beliko laukti iš vokiečių pusės straipsnio, kuris viską paneigia, ir net iš britiškų automobilių pasityčioja. Ir sakykit ką norit, bet aš gyvenime nesutikau nė vieno žmogaus kuris girtųsi, kad jaguaro ar land rover varikliai yra patvarūs.
sub 2013-01-24 13:01
Na rover, buvęs britų gamintojas nepatikimiausių tope. Vokiečių BMW ir Audi tikrai kartais neverta pasitikėt, gal tai Lietuvių liaudies pamėgti automobiliai dėl jų pigumo ir kainos/kokybės atžvilgiu - bet tai nerodo jų patikimumo. VW nustebino šiek tiek, galvojau ir bus antitope. Bet kiek skaitau apie automobilius tai volvo ir japonų honda/nissan/toyota dominuoja patikimumo, saugumo požiūriu. Tik gaila nepateikti duomenys apie metus, tai būtų kur kas konkretesnė info.
gRysed 2013-01-24 13:16
tai ce gal konkreciu varikliu modelius reiketu lyginti o ne gamintojus?
blizzard 2013-01-24 13:28
Visiškai sutinku. Visiškai nesąmoninga apklausa 1 iš 52 kokių? naujų ką tik iš gamyklos? tiek pat naudotų? ar kokių? kiekvienas vairuotojas juk skirtingai važinėja, todėl ir tokia statistika.
lauriukas 2013-01-24 13:50
pritariu, reikia ziuret kas per varikliu modeliai, nes gal sutapimas bet turejau tris automobilius 94 metu honda civic su 1.6 varikliu ir visu buvo perkaitinti varikliai... Turiu vw 2001 metu 1.8T benzininiu varikliu ir pravaziavau jau 50 000 km o esu keites termostata, zvakes ir pora slanguciu. Neatsimenu kiek kainavo zvakes bet slangutes ir termostato keitimas kainavo iki 500lt
lauriukas 2013-01-24 13:53
Dar galima pridet butu, kad dauguma vairuojanciu citroen markes automobilius vairuoja kitaip nei vairuojantys BMW
kestutisz 2013-01-24 14:39
Arba bent jau klases - benzininiai/dyzeliniai, 4/6/t.t. cilindrų, išspaudžiamą galią ir pan. O kur dar visokios ekologinės mados kai dėl mažų sąnaudų/teorinių išmetimų varikliai pasidaro tokie sudėtingi, kad ir negali išgyventi daugiau nei garantija - toks bus žymiai nepatikimesnis nei koks Tata su motocikliniu varikliuku ar korėjietis su seno modelio (t.y. seniai ištaisytom klaidom) Mercedeso variklio klonu.
Durnas 2013-01-24 14:42
O kaip Subaru? Jų varikliai tikrai patvarūs...
Wolfy 2013-01-24 14:53
Keista, kad BMW varikliai pagal topą tokie nepatikimi. Čia daugiausia prilauso, manau, nuo paties vairuotojo. Jei važinėja be antifryzo ar tepalų laiku nekeičia, tai ir motoras normaliai nelaikys. O jei "padrožti" mėgsta vairuotojas, tai variklio ir nėra. Pats važinėju su MB ir BMW, ir varikliais nesiskundžiu - tikrai patikimi tiek dyzeliniai, tiek benzininiai jų motorai. Dar turėjau antrą golfiuką, tai nors jis buvo nuriedėjes netoli milijono kilometrų (trūko kažkur ~14 tūkstančių kilometrų), puikiai važiavo ir net tepalų nevalgė, tik antifryzas kažkur dingdavo. Taigi, reziumuojant, vokiškais varikliais esu labai patenkintas.
Arthuras 2013-01-24 15:18
Taigi britai savam stiliuje. Be abejo, kad vokiečiai gal ir nėra patys patikimiausi - nėra ko norėt, nes kaip jau liaudis ir minėjo - ir vairavimo stilius kitoks, ir galia iš to pačio kuro kiekio didesnė. Kad patikimumo, tai tikrai taip. Saugumo? Nuo kada?
zamzungas 2013-01-24 15:28
Visiems pasipiktinusiems pirma derėtų atkreipti dėmėsi į tai, kad statistiką sudarė ''warranty dircet'', tai tokia rūšis draudimo kompanijų kurios už tam tikrą mokestį pratiesia pasibaigusią gamyklinę garantija, ir gedimu atveju apmoka remonto kainas. Tai reiškia, kad didžioji dalis automobilių įtrauktų į statistika bus ne kokių kaimo jurgių drožti 1,6 '96tūjų civikai, o 3-7 metų senumo automobiliai pirkti iš salonų, dar turintys didelę vertę ir vairuojami juos prižiūrinčių vairuotojų. Negarantiniai gedimai, kaip piktybiškai užkalti varikliai dėl nekeistų tepalų ir šiaip drožimo į statistiką nepapuola. Ir todėl namatau nieko stebėtino, nes vokiškų variklių patikimumas lyginant su tuo koks buvo prieš 10-20 metų gerokai suprastėjo.
Nerkus 2013-01-24 18:59
subaru europoj yra labai mazai masinu, turbut todel ju net neiskaiciuoja. Siaip pas dauguma subaru yra tepalu prasisunkimo problema.
Robkinas 2013-01-24 20:27
Nu nu, nesakyk del citroenu - bandei pavairuot, kad ir ta pacia sena xantia V6? arba is naujesniu C4 kupe - smagiai rieda (palyginus).
Nerkus 2013-01-24 20:29
citroenu ir kitu prancuzu varikliai yra geri, bet va su elektronika yra problemu.
Arthuras 2013-01-24 20:50
Na kiek sunku FWD gali smagiai riedėt? Na, nebent tikra to žodžio prasme "riedėt".
zaliaakis 2013-01-24 21:06
vieno neikertu kaip jie cia skaiciavo del varikliu ? 2. „Audi“ (gedimų skaičius: 1 iš 27) 9. „Volkswagen“ (gedimų skaičius: 1 iš 52) tie patys varikliai, tas pats gamintojas, tos pacios detales ir tt... 4. SAAB (gedimų skaičius: 1 iš 40) 5. „Opel“ (gedimų skaičius: 1 iš 41) jau atitinka, nes ir dauguma tas pats na dar yra ir kitu gamintoju kur variklius skolinas is kitu, bet turi ir savo, tai nezinosi
pienius 2013-01-24 21:27
jo cia su Audi ir VW keistai. taip pat ir su Opel ir SAAB, nes jie priklauso GM. nors cia aisku panasu.
Anonymous 2013-01-24 22:50
Ir fordas turi pežo motorų, arba vovlo - ir pežo ir audi. Audi ir wolkswageno motorai skiriasi nustatymais, kaip pežo ir citruso, pavyzdžiui. Arba tas pats audi motoras vovlams eina su kitu siurbliu - nors iš išorės viskas tas pats Gerai kažkas sakė - kodėl nėra motorų markių? Kodėl papezėta apskritai be kubatūrų pavadinimų ir pagaminimo metų? Statistika kaip statistika - tikėti neverta
lmn 2013-01-24 23:50
Pritariu, kad statistika įtartina. Pvz, Nissan-Renault aliansas. Nisanas gamina benzininius variklius, o Reno - dyzelius. O štai Nisanas patikimumo dešimtuke, o Reno - tarp nepatikimiausių. Atseit, Reno kėbule tie varikliai genda dažniau? Panašiai Opel CDTI varikliai - sukurti su Fiat. Fiat viršuje, Opel - apačioje.
BishopaZ 2013-01-25 12:43
priklauso nuo citroen, va pvz kai Loeb lekia su citrina visi tik dulkes uosto