Inžinieriai siūlo išrasti traukinį iš naujo

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Audrius 2013-02-15 15:09
Idomi ideja, bet asmeniskai nemanau, kad ji prigis. Kaina per didele..net paprasta maglev traukinio linija turtingoji japonija jau "tiesia" 20metu ir neaisku kiek dar ties.. Ir bendrai, sparciai vystantis IT, robotams ir 3d printeriams, didelis judejimo greitis praranda prasme. Kai visi turesim po koki 1GB/s is 3d printerius isvis niekur eit nereiks.
Sigitas.lk 2013-02-15 15:42
Man tai idomiausia, jei kokia avarija? Ar siaip teroristinis ispuolis, o viskas vakume, zmonems butu nekazka. O ir tos vakumo pompos nesuvartotu labai daug energijos?
sigitas69s 2013-02-15 15:47
Tai jau del paprasto saugumo niekas ir nestatys keleviniu povandeniniu laivu ir vaakuminiu traukiniu
Sigitas.lk 2013-02-15 16:13
Nors kai geriau pagalvoji, tai lektuvuose, taip pat tokios pacios saugumo problemos. Bet cia kaaip suprantu beprotiskai brangus reikalas, jei jau lyginant su lektuvais, tai kainuoja tik pats lektuvas ir jo prieziura, o cia tai brangus traukinys, o jo tunelio gamyba isvis kosmosas, o dar preiziura
blizzard 2013-02-15 16:37
Aha, tunelio statybos kiek kainuotų, turim LHC tunelio spindulys lyg ir 28km ten irgi visiškas vakuumas, aišku tunelio skersmuo toje dalyje kur vakuumas kokie 50cm, bet reikia nepamiršt kad dar reikia didelės tunelio dalies aptarnauti kiekvieną to tunelio vietą, nes jeigu kas nors sulūžtų tai neatkasinėsi žemės kiekvieną kartą. Kiek metalo ir kitų medžiagų reikėtų šitam grožiui.. neapsimoka
dyendy 2013-02-15 17:23
man uzkliuvo issovimas i kosmosa kazkaip likau nesuprates kad iveikti zemes gravitacija ne 4000 km/h reikia o istrukus is vakumo gi atsirastu pasipriesinimas butu tarsi smugis i siena greitis sumazetu ir bumt ant zemes. Seip kiek teko pakeliauti tai isskyrus Japonija kai kurias europos salis pasaulis visuomeninio transporto atzvilgiu dar akmens amziuje.
Xdmin 2013-02-15 17:54
Isivaizduok kad raketos kilimas prasideda keli kilometrai po zeme. Pasiekus nulini lygi ji jau turetu greiti. Po smugio su oru, butu toks pats kilimas i kosmosa, tik pradinis greitis butu ne 0.
Creatium 2013-02-15 19:13
Tunelis, kaip suprantu, nebūtinai turi būti po žeme.
Simkus 2013-02-15 19:42
http://www.youtube.com/watch?v=03kVU2FYl6U
Kidykas 2013-02-15 21:28
Technikoje ne per geriausiai gaudausi, bet man toks klausimas iškilo: kaip bus aušinami tokie traukiniai?
Creatium 2013-02-15 22:13
O kam juos aušinti? Magnetinė levitacija kažin ar skleidžia itin didelę šilumą, tuo tarpu kadangi traukinys skrietų beorėje erdvėje, tai jis pats iš išorės visiškai neįkaistų Nebent kaip tik, gal net atšaltų.. ar ne?
kestutisz 2013-02-16 09:36
Tai vamzdelis ir baigtųsi ne iškart Žemės pavirškiuje, o kokių 10km aukštyje kur oro pasispriešinimas jau nebetoks - didelis didelis amerikietiškas kalniukas, kurį statyti pigiau būtų prie kokio kalniuko, bet kalnų regionuose kita bėda - seisminis aktyvumas...
Develop32 2013-02-16 14:13
Kiek žinau, astronautų kostiumai turi aušinimo įrangą, nes be jos jie perkaistų, paprasčiausiai nėra kur atiduoti žmogaus kūno pagaminamos šilumos. Šito traukinio atveju manau būtų tas pats, kadangi apie jį vamzdyje bus sudarytas vakuumas.
Creatium 2013-02-16 17:43
Na, bet čia truputi skirtumas.. Įdomu ar astronautų kostiumai vėsinami dėl to, kad nėra KUR už kostiumo ribų padėti šilumą ar dėl to, kad kostiumai dar nesugeba jos atiduoti (t.y. sukonstruoti itin sandarūs ir nepraleidžiantys šilumos)? Spėčiau, kad pastarasis variantas. Todėl traukiniai jau kitas dalykas. Be to, jie patys, kaip minėjau, turbūt nelabai turėtų gaminti daug šilumos savyje. Nors ką žinau..
Develop32 2013-02-16 18:13
Galiu kaip pavyzdį pateikti termosą: Kūnas skleidžia šilumą infraredu, dėl to termoso sienelęs yra veidrodinės, kad atspindėtų. Kūnas skleidžia šilumą per kitas daleles, dėl to termoso sienelės yra dvibubos su tame tarpe išsiurbtu oru. Traukinys tokiu atvėju gautusi pusiau termosas. Taip, dalis šilumas išeis infraredu, bet didelė dalis lieka, ir ji kaupiasi, kodėl? "Traukinys neturėtų gaminti šilumos"? Aha, tegul ten visi viduje šala, nereik to šildymo . Galų gale, nemanau, kad čia didelė inžinierinė problema ir stabyds projektui, tiesiog noriu supažindint su situacija.
Creatium 2013-02-16 20:13
Tai kaip visi šals, jeigu traukinys neturės kur atiduoti šilumos? Kažkas prasilenkia su logika...