Policininko patarimai vairuotojams, kaip nepakliūti į pareigūnų akiratį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

SmOgER 2013-02-18 13:14
Kažin ar nepraras darbo po tokio interviu?
bullka 2013-02-18 13:15
Ačiū už patarimus. Kai būsiu JAV, būtinai jais pasinaudosiu. Kaip dėl patarimų iš Lietuvos policijos pareigūnų?
Aidas 2013-02-18 13:22
Žinau universalų receptą kaip išvengti baudos sustabdžius policijai: Ar žinai ką sustabdei? Rytoj tu nedirbi!
unytas 2013-02-18 13:58
kad dabar pagalvojus ar 50km/h nera per mazai seis laikais mieste. automobiliai geresni,stamdimo keles irgi mazesnis ir t.t. aisku pestieji neprotingesni
trapecijus 2013-02-18 14:20
Dažnai naudoji? Vienas mano draugelis gan ilgai (2-3) metus Vilniuj važinėjo labai niauktais langais. Kaskart kai sustabdydavo, aišku pareikalaudavo dokumentų. Na paskui sekdavo dialogas: -Juk žinot, kad priekinių langų tamsinti negalima? -Na tėvas sakė, kad problemu nekils. -Kas tėvas? -VRM dirba. -Kokia pavardė? -Tokia kaip ir mano. Pareigūnas žvilgteli darsyk į dokumentus ir gražina vairuotojui palinkėdamas gero kelio, nes eilinis kelių patrulis nei žino, nei pažįsta kąnors konkrečia pavarde iš VRM. Nepatikėčiau jei nebūčiau šalia sėdėjęs. Bet paskui prigavo. Išrašė vieną baudą, antrą ir baigės visos mandrystės
Jomajo 2013-02-18 14:29
miestas miestui nelygu. kalbant apie lt, jei neklystu auto parko amziaus vidurkis ~14m. tai nepasakyciau, kad automobiliai geresni, o ka kalbet apie mandaguma kelyje...
perihellis 2013-02-18 14:43
kažkodėl dažnas žmogus sustabdytas policijos patampa įtakingų asmenų giminaičiu, advokatu, teisėju ir dar velniai žino kuo
Shinigami 2013-02-18 14:43
Kaip straipsnyje ir rašyta. Automobiliai geresni, bet už vairo tie patys debilai. Su tokia pat reakcija kaip ir anksčiau.
blizzard 2013-02-18 16:52
Apie kokias jūs čia reakcijas kalbat? atvažiuokit į Kauną ir pabandykit mieste pavažiuot 70km/h, pasidarys gaila mašinos, jautiesi kaip ralio trasoj, jau leistinu greičiu vos išeina normaliai važiuoti.. policija tai supranta tai praktiškai nematuoja greičio, vis vien greičiau 60 - 70 nelabai įmanoma važiuot.. Šiandien su draugu kalbėjau, sako kaip važiuoju į miestą jau negalvoju apie tai kiek kuro išdeginsiu, dabar galvoju ar apsimoka mašiną laužyt..
HardAxe 2013-02-18 17:19
50km/h pagal statistiką yra ta riba, kai partrenkti pėstieji išgyvena.
Arthuras 2013-02-18 18:34
50km/h plačiame, dviejų juostų kelyje mieste yra tikrai per mažai. Galėtų būt leistinas 60km/h, avarijų tikrai nepadaugėtų. Nes ir šiuo metu retas laikosi 50km/h...
Shinigami 2013-02-18 18:46
Padaugėtu. Nes dabar susiformavęs vairuotoju mentalitetas sako, kad jei leidžia važiuoti ant 50 km/h. Tai reiškia, kad reikia važiuoti ant 60 - 70 km/h. Jei leistu ant 60 km/h tai dauguma važinėtu ant 70 - 80 km/h. Kitaip sakant kad ir koks bebutu leistinas greitis ji reikia viršiji 10 - 20 km/h.
MrT 2013-02-18 19:25
Jei yra 50 važiuok ant 59, niekas nei nušaus nei ką. Bus 60 važiuos 69.
vietinis 2013-02-18 19:37
kiek pastebėjau, tai tik ant Wilno šitaip, kitur taip nelaksto, +10 norma
perihellis 2013-02-18 20:06
vilno tai kartais važiuodamas 90-100 būni lenkiamas iš visų pusių visur kitur, kaip minėjo +~10km/h normalu 50km/h miestuose labai normalus greitis, o kur kelias leidžia važiuot greičiau, tai paprastai ir ženklai būna sudėti, kurie leidžia greičiau važiuoti.
blizzard 2013-02-18 20:29
Dažnas vairuotojas sugeba blaivia vertint situaciją, kitu atveju jam niekas neduotų teisių ir +- prisitaiko prie leistino greičio, dėl to ir atsiranda ta +10km/h riba tikrai nemanau kad padidinus mieste greitį iki 80km/h atsiras daug drąsuolių kurie visame kelyje laikys tokį greitį, nes gi juk leidžia.. Tiesiog yra atkarpos kuriose būtų galima didinti greitį ir yra tokios atkarpos kuriose gal net mažesnį greitį reikėtų padaryti dėl perėjų ar įtempto automobilių srauto. Dažnas vairuotojas taip ir važiuoja, ten kur kelias tiesus, mažas intensyvumas, nėra daug perėjų, dažniausiai transporto srautas juda 70km/h greičiu, didesniu kažkaip ir nevažiuoja ta 70km/h riba yra tokia riba kuomet gali važiuoti ekonomiškai, pakankamai atsipalaidavęs ir įveikti atstumą pakankamai greitai nerizikuodamas sukelti avariją. Ten kur eismas intensyvesnis dauguma važiuoja 60km/h, 50km/h greičiu važiuoja maža dalis vairuotojų ir aš asmeniškai nelabai suprantu kodėl jie tokiu greičiu važiuoja? vienintelė priežastis taisyklių paisymas, arba baimė (tik ką išsilaikęs teises žmogus/ pirmą kartą šiame mieste važiuojantis žmogus ir t.t.) važiuoti 50km/h greičiu tiesiog nervuoja tikrąja to žodžio prasme, jeigu važiuoji 3 bėgiu, dingsta ekonomija ir variklis garsiai dirba, jeigu važiuoji 4 bėgiu dingsta galia, variklis dirba per žemais sūkiais prieš menką kalniuką reikia permest į 3 bėgį nes dar pradėsi trūkčiot.. Mano nuomone 50km/h greitis yra nepilnai pritaikytas važiuoti mieste bent jau su automobiliais kuriuos turim dabar, iš dalies dėl šių priežasčių dažnas vairuotojas palaiko 60-70km/h vien dėl to kad važiuodamas 50km/h 3 bėgiu tu girdi tą papildoma ūžesį ir automatiškai meti 4 bėgį, tokiu atveju tenka paspaust tą papildomą 10km/h kad automobilis važiuotų efektyviausiai, 50 važiuoja tik tie kurie naudoja dujas arba benziną, arba tie kur kas 20s žiūri į prietaisų skydelį, na dar tie kurie važiuoja vairą apsikabinę iš visų pusių ir jeigu ne tie pedalai tai jį apsikabintų ir kojom..
perihellis 2013-02-18 20:38
aš apsikabinęs vairą važiuoju kai labai toli nuo vairo sėdi, tada daug sudėtingiau greitai vairą sukioti ir galvos atlošas dažnu atveju būna labai toli nuo galvos, kas smūgio iš galo metu pasunkina galvos/kaklo traumas
Phaze 2013-02-18 21:58
Na, bet smugio i prieki metu, teks pasisveikinti su oro pagalve is artimo atstumo - ne pats maloniausias dalykas, patikek. O jei nera airbago, kai prisitraukes prie pat, gan daznai vairo mechanizmas prispauzdia kojas ir padaro dideles zalos. Sedeti reikia optimaliu atstumu.
Kirtiklis 2013-02-18 22:13
Jei naudoji automatą, nekyla tokių problemų kurias paminėjai.
perihellis 2013-02-18 22:39
yra airbag ar veikia dar netikrinau Na tas atstumas iki vairo nėraj uakd krūtine spaudžiu vairą. Normalioj sėdėsenoj paėmus už vairo viršaus ranka lieka šiek tiek sulenkta, už vairo šonų laikant gana stipriai sulenktos rankos. Tik ilgoj kelionėj šiek tiek pasislenku atgal, kad mažiau pavargti