Mercedes-Benz CLA – aerodinamikos efektyvumo viršūnė skirta degalų taupymui

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AdutisTM 2013-03-01 22:53
Na tu iš dalies teisus bet kartu ir nelabai... Tiesiog galia ir sukimo momentas yra susiję: P=M*v, kur P - galia, M-sukimo momentas ir v - sukimosi greitis. Kitaip sakant, galioja auksinė mechanikos taisyklė: kiek laimime jėgos, tiek pralaimime kelio. Mūsų atveju, kiek laimime sukimo momento (į ratus), tiek pralaimime greičio. Tuo tarpu galia išlieka ta pati (jei nėra nuostolių reduktoriuje). Taigi sukimo momentą (į ratus) galime padaryti ir labai didelį, tačiau galios nuo to nepridėsim, taigi nelabai ką išlošim. Kaip pavyzdį galiu pateikti F-1 variklius, kur sukimo momentas nėra įspūdingas (kažkiek virš 300Nm), tačiau bolido akseleracija tai nesveika (ne tik dėl mažos masės). Reikalas tame, jog variklis gali suktis aukštais sūkiais. Įsivaizduok startą pirma pavara, akseleracija gera, bet greitai variklis atsiremia į ribotuvą (dyzeliams 4-5 krpm) kas yra koks 30-40km/h. F-1 variklis sukasi iki 18krpm, taigi jau turėtume tokią akseleraciją iki maždaug 130-150km/h. Benzininiame automobilyje tai jau trečios pavaros pabaiga (apie dyzelius nežinau). Reziumuojant, visgi geriau "turėt" galią, nei sukimo momentą (kurį pakeičia pavarų dėžė).
Arthuras 2013-03-01 23:08
Adutis puikiai paaiškino, nieko ir nebepridursi. Šiaip iš esmės kas kam patinka. Dyzeliai turi daug sukimo momento, bet traukia sąlyginai "trumpai". Su benzinais atvirkščiai.
Anonymous 2013-03-02 00:11
0.186!!