Telefonai ruošiasi atsisveikinti su baterijomis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Jomajo 2013-03-01 12:57
pilstymas is tuscio i kiaura, pasvarstymai, gandai. tas pats kas pasakyciau automobiliai ruosiasi skraidyt, bet kaip, kada, kokiom technologijom taip ir lieka neaisku.
1hitkillhack 2013-03-01 13:19
kad ir padarytu tokius dalykus kaip isvardinta, vistiek nepasitikeciau 100% atsinaujinancia energija... maza kas, ar saules nebus, ar saltos rankos (jeigu termiskai isgautu energija)... Tai kas belieka? kaip kvailiui purtyti telefona, kad naudotis galetum? Sutinku, jeigu tai butu kaip papildomas energijos saltinis...
Foxman 2013-03-01 16:11
Baterija betuokiu atveju bus kaip "bufferis". Bet, kad jos savaime krausis (t.y. saulės, kinetinės energijos ar pan. pagalba) ir baterijų beveik niekada nereikės tiesiogiai kraut (jungt prie laido ir laukt) - tai pilnai sutinku.
mobilunkas 2013-03-01 18:08
na gal maziau fantazuodami galetu telefonu nugareles padengt fotoelementu ir paprasta ir pigu ir nereikia lesiu det ant ekrano, nori kad pasikrautu -guldai kniubscia telefona ir ramu, beto ir kalbant saule apsviestu
deivec 2013-03-01 20:55
ar kam idomudabar baterijos laikas ? :D:DD: dabar idomiausia isvaizda ir pogrameliu kiek telefe
AdutisTM 2013-03-01 21:29
Kažkada iš HTC pusės buvo pareiškimas, jog vartotojams didelio akumuliatoriaus nereikia... Nuo tada jie krito mano akyse (nors dar kol kas turiu HTC, be kaip naujo nebežiūriu). Šiuo požiūriu maloniai atrodo Motorola su savo RAZR MAXX, kur akumuliatorius vos ne dvigubai talpesnis nei kitų analogų. Dabar laukiu HD versijos, kuri Lietuvoje taip ir nepasirodo (ar nerandu). Nors gal dar pakentėsiu ir kol kas nuo naujo tapšnoklio susilaikysiu... Labiau į temą, tai telefonai dažniausiai būna kišenėse ar rankinukuose, jei ant stalo tai patalpoj. Kas nors man paaiškinkite kada tie saulės elementai turėtų veikt? Ar reiktų dėti ant automobilio panelės, namuose ant palangės? O gal vaikščioti telefoną iškėlus rankose ir šviesą gaudyti? Panašu, jog saulės elementai daugiau groja psichologiniu aspektu...
vanduo4 2013-03-01 21:33
Telefonu pavirsiaus padengimas saules elementais yra beprasmiskas, kadangi dauguma naudoja telefonu deklus del saugumo. Tie kas nenaudoja: 1. rizikuoja sudauzyti telefona ir tada islaidos bus didesnes ysigyjant nauja aparata nei tos problemos ieskant kur pasikrauti baterija; 2. telefonas yra sudroztas; 3. telefonas buna kiseneje, o saules baterijos dar nera tokio efektyvios, kad pakrautu baterija tik istraukus is kisenes, tuo labiau kai debesuota; Taip, kad reiktu pasidairyti kitokiu pakrovimo budu. Ir apskritai - svarbu, kad aparatas veikia, o ne baterijos galiojimo laikas. Yra daugybe mazu nesiojamu akumuliatoriu, pasikrauni masinoje, visur kur yra elektra (O kur jos dabar nera? Nebent kur nors afrikoje).
g3n1us 2013-03-02 01:15
Kai telefonas išsikraus netinkamiausiu momentu, tai iš laimės kratysi tą telefoną...
X-log 2013-03-02 13:39
http://conversations.nokia.com/2012/01/ ... test-team/
Foxman 2013-03-02 13:54
Kai telefonas būna kišenėje (t.y. nenaudojamas) jis ryja (arba turėtų ryti) labai mažai energijos. O tik pradėjus naudoti telefoną - jis krausis. Aišku ne visur, bet naudojant dieną - baterijos gyvavimo laikas padidės ir tai viso labo dėl plėveles kurios net nematysi.
demukazz 2013-03-02 15:07
Patys vartotojai yra kalčiausi dėl esamos situacijos. Nori visko vienu metu: kompiuterio interneto, telefono, fotoaparato ir t.t. viename įrenginyje. Pasiskaičiuokite kiek funkcijų atlieka jūsų "išmanieji" ir padarykite išvadas - tiek baterijų jums ir reikia. Man pakanka senučių nokių ar samsungų, kad galėčiau būti mobilus. O tokia kiek žinau to įrenginio prasmė ir yra. Ir dar daug metų situacija nesikeis. "Išmanieji" evoliucionuos į dar pajėgesnius universaliuosius įrenginius ir baterijos veikimo laikas taps dar aktualesnis. Gamintojai susitars dėl vienodų įkrovimo stočių, kurias savo iniciatyva įdiegs daugelyje viešųjų vietų, bei naudos hibridines krovimo technologijas. Kol galiausiai tolimoje ateityje bus pereita prie elektros energijos transliavimo stočių, pajėgių transliuoti el.energiją kilometrų spinduliu. Bet tai bus diena, kai gyventi be el.energijos bus tiesiog neįmanoma: privalomieji implantai, kurių įkrovimas analoginiu būdu kainuos astronominius pinigus, mobiliosios technologijos, transportas ir t.t. 100% priklausomybė nuo energijos. Ir taip. EMP tipo ginklai taps labai populiarūs
vanduo4 2013-03-03 04:09
Ydomu kokiu budu tu naudoji telefona? As kai kalbu, tai jo priekis uzdengtas nuo saules, nes yra prie ausies, o nugarele uzdengta nuo saules, nes laikau rankoje. Kokiu budu tada veiks saules baterija? Nebent padesi ant stalo. O jeigu padesi ant stalo, tai tikrai nesunku pajungti pakroveja. Jau jeigu esi fanatiskas vartotojas tai pakrovejo laida gali nesiotis su savimi, isejimas standartinis USB. Taip, kad galiu pasikaroti - saules baterija tik alternatyva dykumoje. Miesto salygomis ji nereikalinga.
Nerkashis 2013-03-03 08:56
Kaip autorius įsivaizduoja telefoną be baterijos? Kur laikyti sukauptą energiją? Nemačiau įrenginio, kuris vienodai veiktų esant dideliems įtampų šuoliams. Giedra - 6V, debesuota - 3V, dirbtinė šviesa - 1V. Saugot tą energiją tai vistiek kažkur reikia.
Foxman 2013-03-03 14:28
Taip, pokalbio metu saulės neišnaudos. Tačiau aš ir nekalbu tai jog baterija bus pakraunama vien saulės dėka. Pievelė ant ekrano arba dėklas padengtas saulės elementais būtų TIK kaip įrankis padidinti baterijos gyvavimo laiką. Aišku kaip normaliam telefonui tai nelabai aktualu, bet smartfono turėtojams (ypač tiems kas daug rašinėjasi, naršo internete ar žaidžia), tabletams ir net nešiojamiems kompiuteriams tai būtų privalumas, kuris mobilumo nekiek neįtakoja (tos plėvelės net nesimato ir neriekia papildomų įrankių), o baterijos gyvavimo laikas padidėja. Aišku tai nebus pakaitalas normaliam pakrovėjui ir vistiek nešiotis laidą būtų gerai, bet jungti prie rozetės reiks rėčiau.
Dovyd 2013-03-04 23:17
Bent jau aš manau, kad priežastis būtų telefono perkaitime jį laikant ant intensyvios saulės. Nes man taip nutiko klausant muzikos http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =640%2C960