Apple savo kompiuterius aprūpins 2 TB talpos SSD kaupikliais

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

1hitkillhack 2013-03-06 11:05
Paziurejai kainas ir idomu pasidare... 2x Intel Xeon E5620 Processor 2.4 GHz 12 MB Cache Socket LGA1366-- 800$~ 6gb ram-100$~ Dvdrw-100$~ Hdd-100$~ ATI Radeon HD 5770- 300$ Skiriam ~400$ maitblokiui ir motinai +200$ kitomis smulkmenomis Monitorius (geras) ~1000$ Viso- 3000$= ~8000lt Detales rinkau pirmas pasitaikiusias neziurejau pagal kaina... galima tikrai rasti pigiau... Tai visgi uz ka mokame pirkdami mac pro? sumokedami 12000 litu? uz os +4000 litu? kazkas nepaaiskinamo... P.s galejau suklysti su kainomis jeigu kas labai skiriasi, pataisykit
dyendy 2013-03-06 11:31
neklysti seip kazkada ir as sukau galva kuom tas apple geresnis tiesa sakant niekom tie patys cpu eina vienintelis skirtumas yra dizainas ir pridetine verte arba kitaip tariant prekinis zenklas. Perkantiems obuoli yra svarbiau uz bet kokius techninius parametrus parodyti ju financini potenciala kad stai jie tai gali. Ir as galeciau tik klausimas ar man to reikia.
Paprastas_zmogus 2013-03-06 11:40
Mac Pro kaina tikrai kosminė, bet lyginti jį su kažkokiu rinktinuku būtų netikslinga. Vis gi tai yra hi-end workstation'as, kur nemažai dėmesio skirta dėžės viduriams (ergonomikai). Labiau tikslinga būtų tokį daiktą lyginti su: http://www.hp.com/united-states/campaig ... TcLS6VRpgc Na, o dėl tavo kainų patikslinsiu: CPU - 550 $ Motherboard - apie 400 $ RAM ECC (serveriams) - 300 $ Korpusas - 500 $ Wifi, bluetooth, Apple keyboard, Magic Mouse - 150 $ Ta kaina būtų labiau logiška, jei jie dažniau atnaujintų šį kompiuterį. Bet panašu, kad greitai bus numarintas dėl per mažo populiarumo...
bullka 2013-03-06 12:16
Na iš kur čia ta stereotipinė nuomonė, kad norima parodyti potencialą.
Smėlis 2013-03-06 12:50
Palygink su BOXX, Dell, HP ir kitais workstation'ais ir suprasi, kad kaina gal ir ne tokia išlaužta iš piršto. Be abejo, Apple dar ir už savo vardą kainą užsikelia papildomai.
vvv2 2013-03-06 13:08
- Kiek teko girdėti "paaiškinimų" iš fanų, tai pagrindinis Apple skirtumas nuo PC-Windows yra panašus kaip Žmogaus skirtumas nuo Šimpanzės, viskas tikrai labai panašu..
Shinigami 2013-03-06 14:01
1hitkillhack 2013-03-06 14:58
paaiskinkit, kuo workstation skiriasi nuo high-end zaidimo kompiuterio?... o jeigu skiriasi, kuo jis geresnis?
Niemand 2013-03-06 15:07
Bendrai paėmus žaidimo kompe pagrindinis daiktas yra grafinė plokštė ar net kelios plokštės, o workstation kompe pagrindinis daiktas yra procas. Workstation gali būti kelių paskirčių. Jei paskirtis - darbas su grafika, tada iš esmės nesiskiria nuo žaidimų kompo. Jei paskirtis - developinimas, tada yra poreikis naudoti vienam kompe keleta virtualių mašinų plius įvairius serverius, čia jau reikia galingo proco (na dar RAM'o). Jei paskirtis - ofisas, tada technikos nereikia, tik vardo ir prestižo.
1hitkillhack 2013-03-06 15:20
Tai tarkim sis: Intel Xeon E5620 kuo jis geresnis uz: i7-3960x? manau i7 lenkia ta Xeon visuose benchmarkuose... Su ram tas pats... RAM: 1066MHz DDR3 ECC? ar CORSAIR 1866MHz DDR3? Man kyla klausimas, ar tik nemokame papildomai uz pavadinima "Workstation"? nors jis niekuo nesiskiria nuo high end pc...
Paprastas_zmogus 2013-03-06 15:21
Workstation'ai yra sukurti darbui su daug resursų reikalaujančioms užduotimis. Jie sukurti turint galvoje stabilumą ir nepertraukiamą veikimą. Naudoja serveriams skirtus procesorius, motinines, RAM. Vaizdo plokšės dažniausiai irgi į tokius kompiuterius dedamos workstation klasės. T.y. visokie QUADRO (NVidia), FirePro (ATI). Taip pat ir korpusai workstation kompuose būna daaaaug šustresni, nei tipiniame Jonuko kompiuteryje iš Maximos. Jei įdomu, gali pažiūrėti šitą: http://www.youtube.com/watch?v=lFB5BdWCiw8
Adom 2013-03-06 16:20
Kas yra workstation (Lietuviškai darbinė stotis) ir kokia jo paskirtis: "A high-performance, single-user computer typically used for graphics, CAD, software development and scientific applications." Tokie agregatai stovi Nasoje, video montažinėse, akademinėse įstaigose, pas profesionalius Video/Audio specialistus. Dabartinio galingiausio (gali susikomplektuoti Apple store'e ) Mac Pro duomenys: turėtų būti velniškai greitas agregatas. Na bet čia tik siauram ratui profesionalų, o mums, paprastiems mirtingiesiems, mėgstantiems geiminti ar browsinti, o kartais ir su rimtesne programa padirbeti, užtenka ir i5 ar i7, dar jei "k" edition'as, tai gali ir daugiau išspausti. Ir RAM'ų 8 GB per akis, ir vieno DVD-drive'o užtenka.
ezg 2013-03-06 18:53
Kai tuo tarpu MacOsX operacinė 20$. Dar paskaičiuojam, kad per kompiuterio gyvenimo termina teks operacine atnaujinti bent vieną kartą(na žinot, šiandien nusipirkus, technika tikrai turėtų sulaukt Windows 9 ir pan.) išlaidos programinei įrangai vėl keičiasi. Ir ką gaunam? Skirtumas ne toks jau įspūdingas.
Xdmin 2013-03-06 19:04
, kodel skaiciuodamas paprasto pc kaina emei HDD? Idek SSD, irgi bus jau panasiau. Nesvarbu kad ir HDD veikia salyginai gerai pagal savo kaina, bet SSD vistiek veiks greiciau.
1hitkillhack 2013-03-06 20:23
Perziurejau si video ir dar kelis kitus... Is sio video matau, kad zmogui labai svarbus psichologinis aspektas... Jam nematant padetum "paprasta" pc ir jeigu jis to nezinotu, manau vistiek taip pat kalbetu ir mielai naudotusi... Supratau, kad optimizuotos dalys greiciau "renderins" ir bus pranasesnes uz gaming (bet taip pat radau, kad kai kuriais, atvejais "gaming" detales vistiek geriau susidoroja su specifinemis uzduotimis)... Liko vienintelis klausimas... kodel toks antkainis? ir taip pat radau labai taiklu komentara zmogaus... "There's no such thing as a "workstation" there are just many different desktops with specific configurations. Workstation is just a marketing term for a desktop with a specific set of parts. AMD and nVidia make editing-oriented graphics cards that have optimized drivers for color accuracy and anti-aliasing; Intel makes business-oriented processors, the list goes on." Paemus visas "workstation" dalis gautume, kad produkto savikaina yra iki 50% mazesne nei galutinis produktas... Kitas klausimas, ar verta tiek moketi? Kai dabar korpusa gali koki nori pasirinkti... kad ir to pacio workstation... ir pasidaryti konfiguracija, tokia, kokios tau reikia... Ar cia tik kartais ne imoniu vadovu neismanymas ir atsidavimas i gamintoju rankas? Kai manoma, kad jie zino geriau, jie yra profesionalai, jie ismano savo darba... Bet jie nieko nepadaro... sukisa dalis ten kur reikia ir uzsideda antkaini... Aplle yra dar kazkiek isskirtinis, nes gali pasiulyti ios, del to verta diskutuoti, vertas savo kainos ar ne... O kitu gamintoju nematau logisko antkainiu paaiskinimo... (neskaitant pelno siekimo).
Arwis 2013-03-06 20:59
Ko toks didelis antkainis? Paprasta Vatsonai - econimies of scale at its finest. Kaip pavizdi galiu duoti kad kompanija kurioje dirbu kuri naudoja wi-fi/shock resistant/lame touch screen bar code scanerius. Vienas toks scaneris - 7 500lt. Kodel tiek daug? Again economies of scale!
1hitkillhack 2013-03-06 21:43
Tu tikriausiai iki tos vietos paskaitei, kur parasyta "antkainis"... Artskirai surink visas "workstation" dalis ir paziurek kokia kaina bus... is cia atsiranda zodis antkainis...
Arwis 2013-03-06 21:54
Velgi kartojuosi - economies of scale. Be to, atskiru daliu savikaina - dar ne viskas.
1hitkillhack 2013-03-06 22:08
O kas yra viskas? marketingas? ar zmoniu nesupratimas? Gal gali placiau kuo pasakymas "economies of scale" susijas butent su mano pagrindine mintimi?
Arwis 2013-03-06 22:48
Pirmiausia suprojektavimas spec parinkimas, testinimas, darbuotoju atlyginimai, marketingas, sales, logistics and distribution ir zinoma antkainis - taip cia naturalu, tik ne toks didelis koki tu isivaizduoji. O economies of scale su tavo mintim siejasi tuom kad cost of production krenta zemyn kuo daugiau ju pagamini, bet kadangi workstantionai nera mainstream produktai tai ir cost of production yra didesnis del to kad vienas parduotas vienetas turi padengti daugiau viso gamybos ir pardavimo procesu kainos. Matai tavo cost breakdown buvo susiejes grynai tik su daliu kaina, tu neitraukiai daugybes kitu kainu ir todel tavo isvada kad antkainis yra zveriskas buvo kladiinga.