Siekiama, kad Lietuvoje liktų tik vienas oro uostas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Talkatif 2013-03-07 09:27
"Kodėl tuomet atsistatydino vos keturis mėnesius Kauno oro uostui vadovavęs Povilas Ugianskis?" O gal todėl jis galėjo būti tik besmegenė lėlė?
vvv2 2013-03-07 10:19
- Koks kieno reikalas kiel LietuvosEU (LTU) yra aerouostų?
rwc 2013-03-07 15:23
Nu jo, labai gera pozicija. Deklaruojama, kad Kaune turi būti pigūs skrydžiai, o Ryanairui suteikiamos lengvatos būtent Vilniuje. Ir panašūs atvejai. Politika čia aiški, ir Makūnas galėtų nevynioti žodžių į vatą. Vilniažmogiams reikia kažkaip ištraukti bankrutavusį TVOU, tad konkurencija nepageidaujama. Ypač nemalonu turbūt buvo stebėti, kad skrydžių į Kauną ir Palangą daugėjo, o į Vilnių nelabai. Puikumėlis: Ryanairas perviliotas, Aurela patraukta į šoną, dabar belieka viską apiforminti. Susisiekimo ministerija turbūt nepaskaičiavo, kiek Ryanair pakėlė turizmą Kaune. Turbūt jiems neįdomu, kiek užsienio įmonės investavo į padalinių steigimą Kaune. Aišku, neskaičiavo, ir per kiek metų būtų atsipirkusi traukinių vėžės gabaliukas iki KUN terminalų. Ai, dar paskaičiuokime aviakompanijų ir keleivių nuostolius, kai dėl netinkamai parinktos vietos ir pastoviai blogų oro sąlygų reisai į Vilnių atšaukiami arba nukreipiami į Kauną. Žino, kad TVOU neturi jokių perspektyvų. Tai, kad nereiktų trankytis limuzinais iki Kauno - siūlė kažkada statyti naują oro uostą Elektrėnuose (kuris nebūtų visiškai niekuo geresnis nei Karmėlavos). Neišdegė, buvo išvadinti klounais - tai kitą planą-chuliganą sugalvojo: tiesioginį valdymą. O sprendimas galėtų būti labai paprastas: nustotų ministerija kištis į oro uostų reikalus ir leistų jiems konkuruoti kaip išmano - nei TVOU būtų bankrutavęs, nei kiti skriaudžiami.
WD 2013-03-07 22:07
nekuo geru man nekvepia konkurencijos panaikinimas.
Simplicity 2013-03-08 00:14
Nepamirškit dar ir to fakto, kad Šiaulių oro uostas pradėjo galvą kelti ir po truputi į keleivių pervežimo verslą snapą kišti... Kažkur gyrėsi, kad net sugebėjo 400 tūkstančių pelną padaryti. Kaip niekuo neypatingam miestui, tai visai neblogas rezultatas. Kažin kiek iniciatyvos ir noro kažką daryti liks, kai (jei) visus oro uostus apjungs ir paliks tik vieną vadovą Vilniuje... http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomika/4 ... etu_pelna_
mch0lic 2013-03-08 01:13
Pasikeičia valdžia, ateina naujas vadovas ar šiaip kokia eilinė afera, ir viskas verčiasi aukštinkojom. Tik pradeda sistema veikt, skuba griaut ir verst kam nors kaltę... Aš nesuprantu kas buvo blogai su idėja, kad Kaunas būtų pigių skrydžių oro uostas, o Vilnius dirbtu su prestižinėm oro linijų kompanijom. Eilinį kartą valžiažmogiai apsišiko ir pusė lietuvos vėl į Rygą važiuoja skraidyt. Jei VNO nesugeba dirbt pelningai tai kokio velnio reikia kitus oro uostus vest prie bankroto tik tam, kad Vilnius gerą įvaizdį susikurtų.
rwc 2013-03-08 12:19
: valdžiažmogiam nepatinka, kad kažkas pradeda pelną daryt be jų "palaiminimo". Tarkim, nepavyks visko sugrūst atgal į VNO. KUN ir kiti pradeda vėl skraidinti nemažai keleivių. Bent jau galės girtis: kokią šaunią reformą atlikom. Win-win situacija, nebent sugebėtų kažkaip sužlugdyti visus keturis (o dabartinėje situacijoje tam reikia talento, nes konkurencija tarp oro uostų šiaip ar taip atsirado).