Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
aKi 2013-03-28 19:23
Renderint su WebGL tai nesunku, bet prisireikus fizikos ar šiaip paskaičiuoti kolizijas, Javascrip`tas (bent jau šiuo metu) sunkiai susidorotų su daugiau objektų, todėl rašant tokį naršyklinį (HTML5/FLash) žaidimą reiktų labai gerai pagalvoti apie optimizaciją.
jonasas 2013-03-28 20:14
gal kas zino ar demo yra internete pabandymui?
kestutisz 2013-03-28 20:25
Logiškas žingsnis einant link savos OS, o dar jei mobilios kru nereikės ypatingos raiškos.
Xdmin 2013-03-28 20:29
O cia naudos GPU irgi, ar tik CPU?
mental1ty 2013-03-28 20:40
Žinoma GPU, juk jau kuris laikas brouseriai moka naudoti GPU.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Epic“ ir „Mozilla“ pritaikė „Unreal Engine 3” žaidimo variklį interneto naršyklėms (Video)